Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Egyszer veszem rá magam egy hónapban, hogy bemenjek filótöri órára...
és általában meg is bánom.

A filozofikusok olyan emberek, akik baromira de sok szabadidővel rendelkeznek. Én tisztában vagyok vele, hogy ez nem egy szakszerű definíció volt, de nem érdekel, szerintem akkor is ez az igazság. Nem akarom sokáig ezt ragozni, nem erről lesz most főként szó, de akkor is: valaki komolyan az egész életét azzal tölti hogy olyan válaszokat keres, amik nélkül abszolúte jól lehet élni?

Nah, lényeg a lényeg, hogy O. L. bácsi elfogadta az állítást ami a reklámban elhangzott: a Chocikto ronda és finom.
A pacal szintén ronda és finom.
És O. L. bácsi valami kategorikus következtetésből (vagy mi a fenéből... :S) megállította hogy ezen az alapon: a Chockito egyenlő a pacallal.

***
Enyhe sokk, állam összeszedem a pad alól és igyekszem feldolgozni, hogy komolyan is gondolta.
Még szerencse, hogy nem államilag támogatottan vagyok. Ezért a "tudásért" én az életben nem fizetnék xD
***
Nos, a 2009/10-es év elsőéves pedagógia BA szakosai (rövidebben: mi xD) azonban még ezen a fokú hülyeségen is megpróbáltak túltenni.
O. L. bácsi ugyanis következő órán megkapta élete első Chockito feliratú pacalkonzervét.
LOL.
...amúgy jól fogadta xD szegény öreg majdnem szívrohamot kapott, de sebaj xD ...azt hitte ez a Kész átverés! xD
***
Az ontológiai istenérvet szintén hagyjuk. Egy fogalomból létező dologra következtetünk (vagy valami ilyesmi talán...)
"Mint a kisgyerek: ha mesélünk neki a farkasokkal táncoló vasorrú bábáról, elhiszi. Jaaj, nem az a Farkasokkal táncoló, akkor mondom inkább azt, hogy farkasokkal bratyizó" xD
[Na most az egy külön történet, hogy én vasorrú banyaként definiálom magam naponta minimum háromszor - mert én egy gonosz dög vagyok egyébként, csak jól álcázom-, a kedves harmadéves ismerősöm -aki pedig csak miattam jött be idén először erre a sz*rra-, kezd tartani tőle, hogy valami farkasos dolog befigyel nála xD
miért van neked teliholdkor akkora szakállad, mesélj csak? xD és miért változik a szemed színe? :D oké, menj csak el futni éjfélkor, ahogy szoktál ha nem bírsz aludni szintén a telihold miatt, de a szomszédokat ne edd meg nyersen! Megmondtam már neked, jó asszony vagyok, megfőzöm xD
Szóval kész, vége, mintha nekünk lett volna címezve a példa, kibukott a leghátul ülő két hülyéből a röhögés; á, nem néztek furán ránk xD mondjuk elsőre azt se vágták kivel jöttem; akkor is voltak fejek mikor kezdés előtt fél perccel betoppantunk (hát na, nem nagyon látni a kedves ismerősöm amerikai foci vagy kosárpályán kívül, bár jól teszi, erre a baromságra minek is bejárni xD) ...de nem baj, igazából élvezem a figyelmet :D]

Sz'al magasra tettük a lécet a jövő évi gólyáknak. Ennél nagyobb baromságot nem hiszem hogy ki tudnak majd találni xD
O. L. bácsi pedig eltette emlékbe a konzervet, így most már lesz mivel illusztrálnia jövőre ugyanezt az órát.
(Mondjuk ha így folytatom én is ott leszek megint xD jaaaj, csak viccelek ám anyu, nyugi :D)


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)