Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Kész. Órák óta töröm a fejem, de nem jut frappánsabb bejegyzéscím az eszembe.

Mint ígértem, íme a várva várt ajánló a vérfarkas szupermodellről :)
"Szupermodell. Sikerre éhes, és még valamire… Lou Kipinski. A férfiak megőrülnek érte. Bársonyos fehér bőre, formás hosszú combjai, milliódolláros mosolya a modellvilág első számú csillagává avatja. Gyönyörű nő… halálos harapással. Egyedül gyerekkori barátnője tudja a szörnyű titkot, hogy Lou havonta egyszer vérszomjas fenevaddá változik, farkasszőr lepi el a testét, éles tépőfogai nőnek, és nem kegyelmez… Két nőt holtan találnak New Yorkban, akik hasonlítottak Loura. A nyakukon marták meg őket. Miközben egy szadista fenevad liheg a nyomában, Lou-t rémálmok gyötrik; szenvedélyes szeretkezések, melyek szörnyű mészárlásba torkollanak. Vajon tényleg az ünnepelt sztár járja éjjel az utcákat zsákmány után kutatva? Ahelyett, hogy ugatná a holdat, Lou magándetektívet fogad, aki szintén nem akárki… A New York Times bestsellerírója, Ronda Thompson felejthetetlen karaktert teremt napjaink „báránybőrbe bújt farkas” történetében. Celebek, sztárok, modellek és rajongók; mind mások, mint aminek képzeljük őket. Sikerkönyve humoros, izgalmas és szenvedélyes bepillantás a modellvilág színfalai mögé."

Mondjuk ahhoz képest, hogy ez a mindenhol megjelenő hivatalos összefoglalója a könyvnek, jó nagy bakit találtam benne, de mindegy, nem kötekszek.
Na jó, egy kicsit...
"Lou havonta egyszer vérszomjas fenevaddá változik, farkasszőr lepi el a testét, éles tépőfogai nőnek, és nem kegyelmez…" - tévedés. A könyv egyik igen fontos momentuma, hogy csak akkor változik át vérszomjas fenevaddá, ha életveszélyben van; ez amolyan önvédelmi reakció. Oké, hogy elkezd szőrösödni kissé a telihold közeledtével, de mint a könyvben is szerepel, ez nem olyan nagy durranás (pl. fotózás előtt néhány perccel simán legyantázza azt a pár kis foltot.)

Szóval térjünk a tárgyra.

A cím (na meg persze a borító xD) alapján gondoltam ez valami nagyon "rózsaszín" dolog lesz, de egye fene, Az oktatás gazdaságtana című 500 oldalas borzadványtól csakis jobb lehet! :S
Persze voltak dolgok, melyek igen, lássuk be, kissé mesébe illőek voltak; úgy értem olyan a világon nincs hogy egyikünknek sikerülne 3 ilyen pasit összeszedni! Cöhh! Még egyet se xD
Terry Shay rendőrnyomozó; a teste hihetetlenül jó és hasonló az ágybeli teljesítménye is.
Stefan O'Conner fotós, művész; kifinomult a stílusa és sok a pénze.
Morgan Kane magánnyomozó; hát a stílusát inkább hagyjuk, de a rockzenekara és a feszülős bőrnadrág mindent pótol :D
Szóval ilyen a világon nincs. Ja hogy ezért lett belőle regény és nem valóság-show, értem már! -homlokára csap egy nagyot-
Ezt leszámítva annyira nem volt gáz. És az meg külön szimpatikus volt, hogy nem egy úgynevezett üresfejű szépséggel állunk szemben; Lou egy csodaszép topmodell, de talpraesett és teljesen helyén van az esze.


A könyvet egyébként inkább kriminek hívnám mint romantikus regénynek.
A fő szál egy sorozatgyilkoshoz kapcsolódik, a mellékszál pedig Lou múltját kutatja, szóval tényleg inkább krimi.

A baj csak az, hogy kettőből egy szál teljesen befejezetlen maradt.
"Kövesd a nyomokat" - írták Lou nevelőszülei abban a rejtélyesen hátrahagyott levélben.
Addig eljutottunk, hogy tudjuk, hogy egy nevadai laborba kellene a lánynak utazni, hogy megtegye az első lépést afelé, hogy megtudja ki is volt az igazi anyja - és hogy hogyan lett belőle vérfarkas. Még ha ezt meg is tenné (ami a könyv végéig nem következik be, csak terv marad), akkor is: ez még csak 1, azaz egy darab nyom.
Szóval b e f e j e z e t l e n.
Jóóól felszívtam magam, nagyon pipa lettem, na mondom amilyen az én szerencsém, már megint egy sorozatba akadtam, nem igaz xD

Oké, akkor gugli, mikor lesz folytatás (vagy ha van, honnan tudom gyorsan leszedni).
Nos, szegény Ronda Thompson 2007-ben hirtelen elhunyt 52 éves korában, úgyhogy ennek a regénynek már alig lesz folytatása.

Ez szomorú, de akkor próbáljunk meg annak örülni, ami van... szóval mi is van?
Üldözik a pszichopata gyilkost, aki persze nem "csak úgy" gyilkolászik, hanem Lou múltjából kísért... ez izgalmas szál és befejezett is.
Hát, afelől meg hogy Lou kit is választ véglegesen a "három testőrből", nem lehetünk teljesen biztosak; sőt, azt sem tudhatjuk meg, hogy a vámpíroknak milyen további szerepe lesz*, de most ha ez van akkor ez van.

* LOL mondjuk a vámpíros rész nagyon gáz volt xD azt hittem álmodja valaki vagy betépve képzeli, hogy Rick, a vámpír lecsiszolja kiálló fogait, hogy nem feltűnősködve, normális életet élhessen xD Na mondom oké... xD Ettől függetlenül unaloműzésnek abszolút jó volt egynek. Az okt.gazd.tantól pedig nagyságrendekkel érdekfeszítőbb volt, az tuti.

Kommentben el lehet kérni+aki esetleg már olvasta írjon tippeket, hogy szerinte a három szépfiú közül melyik nyerne a folytatásban :D


Share/Bookmark

17 hozzászólás (írj véleményt!):

Névtelen írta...

Szia!
Szeretném ezt a könyvet is elkérni, ha nem nagy gond ( én szinte mindent kértem eddig :D). Előre is köszi.
pusz: Niki
takacsnikolett90@freemail.hu

Bloggerina Creepie írta...

hehe, írtam neked mail-t meg csatoltam a könyvet :D kérjétek csak ami kell ;)

Samu írta...

Hmmm :) Érdekesen hangzik. Lehet megrendelem magamnak :)
Basszus, annyira tetszik a stílusod :D

Bloggerina Creepie írta...

:* :* :*

Kikky írta...

Szia légyszi küld el nekem a könyvet és ezeket ha tudod nagyon köszi előre is:
Stargazer 1-2
Pokoli báléjszakák
Egy vérfarkas szupermodell vallomásai
Alkonyat (már olvastam de még egyszer szeretném)
A burok
Blue moon
Veronika meg akar halni
New moon (ha az egész megvan)
TÉNYLEG NAGYON KÖSZI
JÓ A BLOGOD
adriennkun@gmail.com

katarahh írta...

Áhh!Nagyon birom a kritikáidat véleményeidet.
Lehetne egy kérésem?
Nagyon szeretném ha elköldenéd nekem ezt a könyvet e-mailben:D
Előre is köszi
katarahh@citromail.hu

wanda. írta...

hellóó. :D
szeretném ezt a könyvet is.
e-mailom továbbra is a vandake13@hotmail.com
100köszi :D

Névtelen írta...

Szia! Elkérhetném én is? Annyi könyvet veszek hogy már nincs mindegyikre pénzem, pedig ezt még karácsonykor néztem ki.... Elküldenéd az email címemre? Előre is köszönöm!! : cs.viki.fru@freemail.hu

Névtelen írta...

Sya!
Elkérhetném én is? Nagyon hálás lennék:)
gesther21@freemail.hu

Névtelen írta...

Én is szeretném ezt a könyvet. :d
beja.90@hotmail.com

Névtelen írta...

Imádtam ezt a könyvet! :D
Pletykából hallottam, hogy az írónő barátnője fogja megírni a folytatást, de ez csak p :D

Névtelen írta...

Szia. én is elkérhetem a könyvet? érdekesnek hangzik :)Előre is köszönöm - Hermina

yadro3@gmail.com

Névtelen írta...

Szia :) Jól hangzik a könyv. Elkérhetném? schmidtklaudia@gmail.hu



Névtelen írta...

Szia, én is szeretném elkérni a könyvet. Elöre is köszönöm! kelemen.lau21@gmail.com

Névtelen írta...

Szia!Ezeket szeretném,ha lehet:
Kresley Cole:Vámpíréhség halhatatlanok alkony után
Lara Adrian:A vámpír csókja
Charlaine Harris:Inni és élni hagyni
Előre is köszi,a címem lulu1984freemail.hu

betty betty írta...

szia eltudnad nekem küldeni? elöre is köszi ( bettybetty692@gmail.com )

Petra írta...

Nekem is, kérlek! :) abpetra@vipmail.hu

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)