Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

főleg Samunak :D

"Az emberi életek olyan szorosan összefonódnak. Micsoda dzsumbuj."
"A Földet elfoglalta a világűrből érkező idegen faj, amelynek tagjai irányításuk alá vonják az emberek elméjét, miközben testüket érintetlenül hagyják. Az emberiség túlnyomó része feladta, az ő testük már csak egy burok. A betolakodók a Földet paradicsommá változtatták. Saját maguk számára. Amikor egy nagyhírű, különc, világról világra vándorló lélek érkezik a bolygóra, az utolsó lázadók egyikének testét kapja ittlétéhez. A Vándor, aki Melanie Stryder testébe költözik, ismeri a nehézségeket amelyekkel szembe kell néznie egy emberi burokban élve. Egyvalamire azonban nem készült fel: hogy új testének előző lakója nemhogy nem költözött ki a burokból, de egyenesen visszaköveteli a tulajdonát. Melanie megtölti a Vándor elméjét az emlékeivel és képekkel a szerelméről, aki egy távoli helyen bujkál, és még mindig nem adta fel a harcot az idegenek ellen. Mivel a Vándor képtelen ellenállni a rátörő érzelmeknek, vágyakozni kezd a férfi után, akivel még soha nem találkozott. Aztán egy váratlan fordulatnak köszönhetően Melanie és a Vándor szövetségesekké válnak, és a két lélek ugyanabban a burokban vág neki az arizonai sivatagnak, hogy megtalálják a férfit, akibe mindketten szerelmesek…"
Szombat, 12.00
Egy nagy adag palacsintával, egy pléddel és egy 551 oldalas könyvel a laptopomon bezárkóztam a szobámba...
Nem, nem tervezem lelőni a poénokat, nem attól ilyen hosszú az iromány xD csak felvezetem a főbb szálakat, de a kérdéseket nyitva hagyom, hogy agyalhassatok xD
***
Szinte az első fejezetnél rájöttem, hogy nem hasonlít a Twilight-ra. Amit akármennyire is szeretünk, nem baj. Elég sok könyv van már, aminek Alkonyatos beütése van.
Nos, Meyer néni ennél kreatívabb volt; köze nincs se a témához, se a stílushoz.
Hogy is értem utóbbit?
A szereplők leírása merőben eltér az Alkonyatban használt stílustól.
A könyv a túlélésről és az életbe való kapaszkodásról szólt nagyrészt. Nem is tudom miért csodálkoztam először, mikor feltűnt, hogy a szereplőket jellemvonásokkal mutatja be és nem úgy, hogy micsoda csodás szőkeség vagy milyen szép autója van vagy mittomén. Tök logikus; nagyon bejött.
Meyer néni nagyon tudja, milyen témában mikre kell fektetni a hangsúlyt.
***
"Átkelő az eszméletlen testre koncentrált; kis, precíz mozdulatokkal átvágta a bőrt a koponyaalapnál, majd, mielőtt kitágította volna a nyílást, ráfújta a szert, ami megdermesztette a bő vérfolyamot. A szike finoman ha­tolt a nyakizmok mögé, vigyázva, nehogy megsértse azokat, és feltárta a ge­rinc­oszlop tetejénél elhelyezkedő sápadt csontokat.
- A lélek készen áll, Átkelő - tájékoztatta Darren.
- Én is. Hozza ide.
Átkelő megérezte Darren jelenlétét a könyökénél, és anélkül, hogy odanézett volna, tudta, hogy asszisztense ott áll készen, kinyújtott kézzel várakozva; már sok éve együtt dolgoztak. Átkelő széthúzta a nyílást.

- Küldje haza - suttogta.


Darren keze beúszott a képbe, tenyerében az ébredező lélek ezüstös ragyogásával. Átkelő soha nem tudott ránézni egy meztelen lélekre anélkül, hogy meg ne rendítette volna a szépsége. A lélek jobban fénylett a műtő lámpáinak vakító ragyogásában, mint a tükörsima ezüsteszköz a kezében. Eleven szalagként tekergett és fod­rozódott, nyújtózkodott boldogan, hogy kiszabadult a kriotartályból. Vékony, sörteszerű kinövései - több mint ezer - lágyan hullámoztak, mint a sápadtezüst angyalhaj. Bár az összes lélek szép volt, ezt a példányt Mély Vizeken Átkelő különösen bájosnak találta."

A Vádor Melanie testében ébredt... de arra azonban nem számított, hogy az előző "lakó" nem hagyja, hogy csak így elfoglalják a testét...
Egyre jönnek és jönnek szakadatlan az emlékek, melyekről Vándor biztosan tudja, hogy nem hozzá tartoznak. Folyamatos harcokat vívnak egymással, míg nem elkezdik megszokni egymást - és amíg Vándor azt nem érzi, felkeltette érdeklődését az a fiatal férfi, akit Melanie emlékein keresztül ismert meg... Nekivágnak hát a sivatagnak, hogy megkeressék a Jared-et, aki valószínűleg ott bujkál a megszállók elől Mel öccsével.

14.00 körül
Hehe, a bonyodalmak még csak most kezdődnek. Ekkor már éreztem, hogy lehet, hogy nem fogom tudni letenni a könyvet.
A sivatagban eltéved Vándor és Mel, de Jeb bácsikájuk (jaj de nehéz ragozni, ha két személyiségről van szó, de egy darab testről xD)... szóval Melaine Jeb bácsikája, aki ott bujtatja a maroknyi túlélőt, megtalálja őket.
Vííí, most minden hepi lesz :D - ...aha, gondoltam.

Észreveszik a sebhelyet Melanie nyakán, ami a "beültetés" után maradt, valamint a szeme is elárulja. Nem hiszik el, hogy Melanie még mindig "ott van", így megverik, fogva tartják, megint megverik... :S és mindenki gyűlöli. Be kellene bizonyítania, hogy Mel még mindig benne van és hogy ő nem a szokásos gonosz Hajtó, aki le akarja őket buktatni - na de senki nem hisz neki. Azt hiszik természetesen, hogy kémkedni jött a túlélők után. Számtalanszor fejbe akarják lőni, de Jeb bácsi új törvénye miatt nem lehet: az dönt a testről, akihez tartozik. Jared -bár gyűlöli, hogy elvesztette amiatt a beleköltözött "izé" miatt Melt, képtelen lelőni szerelme testét. Jamie, Mel öccse is a védelmére kel.
Mindenki más persze veri és kiközösíti őket, valamint fel akarják ajánlani Dokinak kísérletezés céljából :S

19.00 körül
Jared (cöhh, az alfahím, aki profi ebben is, mint mindenben) és néhány férfi nagyszabású beszerző körútra mennek - elvégre egy barlangrendszerben bujkálnak a túlélők és bár a föld alatti forrás megoldja a vízhiányt, néha rabolni kell némi kaját.
Mire visszatérnek, Melanie-ék szereznek néhány támogatót maguknak. Jeb bácsi feladatokat ad a lányoknak, hogy ők is hasznos tagjai legyenek kis harminc-egynéhány fős társadalmuknak. Szépen dolgoznak, ettől kivívják még néhány ember közönyösségét; már nem utálják őket (=de nem is szeretik :S)
Jamie elhiszi a Vándornak, mikor azt mondja, Mel még mindig megvan, így gyűlnek a barátok.
Jared viszont még mindig nem hisz Vándornak és hűdenagyonpipa, hogy haverkodtak a többiek vele :S Na most meg tudná ölni - szó szerint... de egy lovagias fiatalember rendre védelmére kel. Ian egyre inkább kezdi megkedvelni Vándort.
"- Lelkifurdalásom van - pokoli lelkifurdalásom -, amikor látom, hogy összerezzen, ha közeledünk. A kék-zöld foltoktól a nyakán.
- Ne hagyd, hogy ilyen hatással legyen rád - Jared hirtelen zaklatottnak tűnt. - Ő nem ember. Ezt ne felejtsd el.

- Csak mert nem ember, gondolod, hogy nem is érez fájdalmat? - kérdezte Ian a távolba vesző hanggal. - Hogy nem úgy érzi magát, mint egy lány, akit megvertek - akit megvertünk?"

22.00 körül
Persze Kyle mindig is próbálta kinyírni szegény csajokat, de ezúttal túl messzire ment; majdnem sikerült is neki... azonban egyszer csak fordul a kocka és Kyle kerül életveszélybe... Vándor meg akarja menteni a pasit, mert ő Lélek és a lelkek elutasítanak mindennemű agressziót. Mel véget akar vetni annak, hogy Kyle terrorban tartja és hagyni akarja meghalni. Nos, melyik "lélekrész" lesz az erősebb? Ki veszi át a hatalmat a cselekvésre képes test felett?

Mindeközben Ian - aki mellesleg Kyle testvére xD- kezd odalenni Vandáért és nem Melanie-ért. (időközben Vándor a Vanda nevet kapta, ami beilleszkedését hívatott szimbolizálni. Szerintem.)
"Nem az arcod tetszik, hanem a kifejezés, ami rajta ül. Nem a hangod, hanem amit mondasz. Nem az, ahogy kinézel ebben a testben, hanem az, amit teszel vele. Te vagy gyönyörű."
Jared viszont még jó darabig töketlenkedik tökös legény létére, hogy higgyen-e Vandának Melanie-val kapcsolatban... bár általában inkább nem hisz neki és ott szadizza ahol éri :S Ian viszont még Jareddel is képes szembeszállni érte... (L)
"Nem nyúlhatsz hozzá. Minden egyes véraláfutásért a kétszeresét kapod majd vissza."
(L) a barátom szokott ilyeneket mondani xD oké, kis szünet, hozzunk még palacsintát és dugjuk el a telefont saját magunk elől, nehogy a szánalmas lelkiállapotunk miatt elkezdjük éjnek évadján hívogatni a barátunkat... :S de hát nem tehetek róla; imádok puszta "szempillarebegtetéssel kétajtósszekrényből papucsot" faragni (L)
...
A palacsinta sajnos fogyóban :S
Közben összevesztem a hülye húgommal, hogy mert ő már aludna.
Persze ez senkit nem érdekel, csak a feszültséget próbálom fokozni xD
Micsoda egy dög vagyok, tudom xD

Vasárnap 0.00
Jamie válságos állapotba kerül. A halálán van egy hülye kis elfertőződött seb miatt;nagyon lázas. Vanda pillanatok alatt segíthetne rajta, ha kimehetne szerezni abból a speckó gyógyszerből, amit a lelkek használnak. Persze a közösség tiltakozik; félnek, hogy a Hajtókkal jönne vissza, akik lemészárolnák őket. Nah, kiengedik? Vagy feláldoznak egy embert a közösség biztonsága érdekében? Kiszökik? Esetleg valaki kiszökteti?

1.00
Vanda tökéletesen bizonyítja megbízhatóságát és a közösség befogadja. Mindenki nagyon szereti, Doki is a legjobb barátja lett. Jared elhiszi, hogy Mel még megvan és szereti; Ian továbbra is rendíthetetlenül udvarol Vandának... xD hát ez bizony kellemetlen bizonyos szituációkban, de mindegy is, most már minden hepi ezt leszámítva :D Vanda beszerző körútra is mehet, hisz könnyebben elvegyül a lelkek közt (minthogy ő is az). Már kezdene minden jó lenni, de Melanie egyre többet szorul háttérbe... néha már mintha végleg eltűnt volna...

Vanda úgy dönt, jár Mel-nek a boldogság és a teljes élet, így titokban arra készül, hogy Dokival egy alkut köt. Elárulja hogy kell kivenni a lelkeket biztonságosan a testekből és hogy lehet őket elküldeni más bolygókra (jee, visszakaphatják az igazi családtagjaikat az emberek), de őt meg kell ölnie. Nos, Doki képes lenne megölni az egyik igaz barátját a titokért cserébe? Majd kiderül.

Vanda közben szépen szervezi a saját halálát; elmegy kriotartályokat szerezni, hogy Dokinak legyen miben biztonságosan tárolni a lelkeket, míg el nem küldik őket; ő azonban nem akar tovább költözni. Mehetne más bolygóra, de sehol nem találja a helyét ezen a helyen kívül. Kilenc életet élt le különböző testekben, de itt érezte először otthon magát. Barátai lettek, megtapasztalta a szerelmet (Ian vagy Jared? nem mondom meg :P)...
Úgy dönt nem költözik. És abból is elege van, hogy "parazitaként" él; nem akarja többé használni egy másik élőlény testét. A végső halálát tervezi. Nem a gazdatestét, a sajátját; vissza akarja adni Melanie boldogságát és barátainak is a régi Mel-t.
Na ekkor már eléggé éreztem a gombócot a torkomban. Azon gondolkoztam, képes lennék-e meghozni (és végigcsinálni) egy ilyen döntést. Mennyire fontosak a barátaink? Kiért tenném meg ezt? Na és ki tenné meg értem? :o
Viszont Melanie tiltakozik. Megszerették egymást; de Mel már gyengül. Nem tudja átvenni a hatalmat a test felett, hogy megakadályozza Vandát.

"Ez az én bolygóm, és nem kényszeríthetnek, hogy elhagyjam. A földben maradok, a sötét üregben a barátaimmal. Egy emberi sírban, emberként, amivé váltam"
-kezd hüppögni-
"Ezeket a szavakat fogja elismételni a sírom felett, ez lesz a búcsúbeszédem, és örültem, hogy hallhattam őket.
Köszönöm, Vanda. Nővérem. Soha nem foglak elfelejteni.
Sok boldogságot, Mel. Élvezz ki mindent. Helyettem is.
Ezt fogom tenni, ígérte Mel.
Szia, gondoltuk egyszerre.
Doki gyengéden az arcomra nyomta a rongyot. Mély levegőt vettem, a vastag, rossz szag ellenére. Amint egy újabb levegőt vettem, megint megláttam a három csillagot. Nem hívogattak, hanem az utamra engedtek, visszaadtak a fekete univerzumnak, amiben oly sok életen keresztül vándoroltam. Belesodródtam a sötétségbe, és egyre világosabb és világosabb lett. Egyáltalán nem fekete volt, hanem kék. Meleg, tündöklő, ragyogó kék... Minden félelem nélkül sodródtam bele."
-kiakadt és már bőg-

Nos, lehet tippelgetni. Ez az idézet az könyv utolsó bekezdése vagy megmentik Vandát valami furfangos módon? -szmájlit direkt nem ír, nem akar tippeket adni-
Aki nem szereti a tippeket és biztosra akar menni, elkérheti a könyvet kommentben.

Kedves Samu, ezek után dönts belátásod szerint. Én naaaagyon szerettem, de a felelősséget nem vállalom azért, hogy te is fogod-e xD

A folytatás Lélek címmel íródik, de még nagyon kérdéses befejeződik-e és ki lesz-e adva.
***
ui.: nem hívtam fel xD a csókolózós jeleneteket inkább végigsírtam, de akkor se hívtam fel az éjszaka közepén xD ennyire hülye p*csa azért még én sem nem vagyok! :D
-és most rohan is, mert fél kilenctől programja van vele. talán el fog késni, de ezt akkor is megírta, mert megígérte. igen, angyal xD-


Share/Bookmark

46 hozzászólás (írj véleményt!):

Ivo Serentha and Friends írta...

My compliments for your blog and pictures included,I encourage you to photoblog,

http://photosphera01.spaces.live.com

Even week another photo album

Greetings from Italy,

Marlow

Bloggerina Creepie írta...

-ühüm-

huh, már azt hittem, hogy Samu reagált - mondom ennyi idő alatt el sem lehet olvasni :o xd

Samu írta...

Az első kommenthez én is annyit, hogy ühüm. Már azt hittem valaki előttem reagált!!!

Sejtettem, hogy merőben más lesz, mint a Twilight Saga. Khmmm khmmm. Nem tudtam, jó vagy rossz értelemben. Írásod alapján => Jó! értelemben. Hát akkor, nincs mit tenni, el KELL olvasnom Nekem is. Jövő hét végén ráugrok. Addig meg agyalok a nagy kérdésen. Csak addig azért még tudatosítanom kell magamban, hogy ne az alkonyatra várjak. De ez nem lesz gond :D

Amúgy gratulálok. Elkezdtél összebarátkoztatni az e-book-okkal. Eddig a világ ki tudtam volna futni, ha még egyszer gépen kellene olvasnom egy könyvet, de a Pokoli báléjszakák alatt ismét rá vagyok kényszerülve. És kezdem megkedvelni.

Köszönöm, hogy rám áldoztad a hétvégédet:)

Bloggerina Creepie írta...

Én sem jókedvemből kezdtem gépen olvasni az első alkalmakkal... csak tudod mikor nem bírtam kivárni az eredetit valamiből és kénytelen voltam kalózfordítást olvasni, egyszerűen meg kellett szoknom.
Igen, tudom, fúj! csúnya! rossz kislány! kalózfordítást nem szabad! De nem bírtam ki :$ gyenge vagyok, ne ítéljetek el :$

Egyébként meg nekem is örömömre szolgált ezzel töltenem a hétvégét és én köszönöm , hogy kíváncsi voltál a véleményemre :):):)

Samu írta...

Igen, én a Herripotter hetedik részét olvastam el gépen, és akkor utána azt mondtam, többet nem. És jó pár évre rá "jöttél" te, és mégis :D :D :D

Úúúú, lehetne egy kérésem? Tudom, mostanában csak kérésből állok :S
De nem tudnád nekem megszerezni valahogy Frances Mayes - Napsütötte Toszkána című könyvét? A városba sehol se lehet kapni.
*hatalmas nagy bociszemekkel néz*

Bloggerina Creepie írta...

:D én is gépen olvastam a hp7et (először) :D

tyűha, hát most így kapásból nem találom, de meg fogom keresni. amint belebotlok, szólok :):)

Samu írta...

Előre is nagyon köszönöm ♥

Névtelen írta...

Szia Bloggerina!
Már megint itt rontom a levegőt. :D
Ezt a könyvet már júniusban olvastam, és miután befejeztem késtetést érezetem az újraolvasáshoz. De nem tettem, erős maradtam.:D
De mivel "gyűjtöm" az e-bookokat, szeretném ha elküldenéd. Köszönöm.
/ takacsnikolett90@freemail.hu/

Ja és a H. P. 7. részét én is gépen olvastam. :P

Puzska: Niki

Névtelen írta...

szia!
jol felkeltetted az érdeklődésemet! ugyhogy meg szeretnélek rá kérni h légyszi küldd el A burok c. Stephenie meyer könyvet! e-mail cimem:lebkinn@citromail.hu
elóer is köszönöm:
puszi,Kinga

Bloggerina Creepie írta...

Niki, te meg "ronts a levegőt" máskor is itt :D:D

Samu írta...

Elkezdtem :)

Bloggerina Creepie írta...

okés, de aztán írd meg nekem hogy hogy tetszett :):)

Rebus írta...

Szia! Nagyon tetszik a blogod, és nagyon megtetszett a könyv (rebus.detenyleg@gmail.com -igen, ez célzás volt :D). Csak így tovább!

Bloggerina Creepie írta...

hehe, vettem a lapot :D

Kikky írta...

Szia Bloggerina!
Légyszi küld el nekem A burok -ot magyarul előre is köszi és nagyon jóóóó a blogod grat így tovább...
adriennkun@gmail.com

Bloggerina Creepie írta...

hopsz, ez kimaradt az előbbi 'csomagból', de pótoltam :)

Valerin Lanz írta...

Én csak azért kezdtem el olvasni ezt a könyvet, mert Meyer írta, meg azért, mert a könyvboltos ajánlotta:) Az eleje dög unalom volt, legalábbis szerintem, aztán, amikor bekerült a bunkerbe, és jött a két pasi, meg a féltékenykedések, na, az aztán nagyon ott volt. Favoritom természetesen Ian:) És nagyon várom a megfilmesített változatot:) Láttam olyan képeket, amin a főszereplő csajt a House-ból 13-as játsza.......nem tudom, hogy jó lenne-e rá:)

Bloggerina Creepie írta...

le is maradtam róla, hogy hivatalosan is bejelentették a filmesítést, jó hogy mondod O.o rá is keresek mizu már vele :)

Anna írta...

Szia!
A leírásod alapján nagyon megtetszett a könyv.Lécci,küld el nekem is.
címem:
anna511@citromail.hu

agota98 írta...

mindnight sun eltüdod küldeni ?
balogh.agota98@gmail.com

agota98 írta...

a burok eltudod küldeni ?
balogh.agota98@gmail.com

agota98 írta...

coraline eltudod küldeni ?
balogh.agota98@gmail.com

agota98 írta...

egy vérfarkas szupermodell vallomásai eltudod küldeni ?
balogh.agota98@gmail.com

agota98 írta...

evermore eltudod küldeni ?
balogh.agota98@gmail.com

agota98 írta...

evermore 2 eltudod küldeni ?
balogh.agota98@gmail.com

agota98 írta...

misztikus szerelem eltudod küldeni ?
balogh.agota98@gmail.com

agota98 írta...

veronika meg akar halni eltudod küldeni ?
balogh.agota98@gmail.com

agota98 írta...

angyalok és démonok (könyv) eltudod küldeni ?
balogh.agota98@gmail.com

agota98 írta...

angyalok és démonok (film) eltudod küldeni ?
balogh.agota98@gmail.com

agota98 írta...

alice csodaországban eltudod küldeni ?
balogh.agota98@gmail.com

agota98 írta...

bad girl 1,2,3,4,5 eltudod küldeni ?
balogh.agota98@gmail.com

agota98 írta...

A fiú a házból
A neveletlen hercegnő naplója (1,2,3,4 és fél,5,6,7,8) eltudod küldeni ?
balogh.agota98@gmail.com

agota98 írta...

A kviddics évszázadai
Legendás állatok és megfigyelésük
Bogár Bárd meséi eltudod küldeni ?
balogh.agota98@gmail.com

agota98 írta...

Állítsátok meg Terézanyut!
A DaVinci-kód eltudod küldeni ?
balogh.agota98@gmail.com

Bloggerina Creepie írta...

Szia!
Örülök hogy ilyen lelkes kommentelő vagy, de pár dologra szeretnélek megkérni, amennyiben a továbbiakban is szeretnél írni.
1. A könyvet mindig azalatt a bejegyzés alatt kell kérni, amihez tartozik. Aki A burok kommentjeit olvassa, nem feltétlenül azt szeretné látni, hogy 20 olyan megjegyzés van, aminek semmi köze a témához.
(Ezért kell a chatboxon kérni pl. az olyan könyveket, amikhez oda van írva, hogy "chatboxon kérhetők".)
2. Az "el tudod küldeni?" kérdés magában nem könyvkérés. Igen, el tudom küldeni - de egyik esetben sem láttam, hogy meg is kérnél rá.
3. Mint láthattad, mindenki köszönéssel kezdi (és gyakran zárja is) a kommentjeit. Az alapvető udvariassághoz tartozik.
Hidd el, nem csak én, a legtöbb blogszerző szereti ha ezeket betartják a kommentelői.
Nem olyan nehéz ezeket szem előtt tartani, szóval remélem máskor is írsz :)
Üdv: B. C. :*

Névtelen írta...

Hello Bloggerina!
imádom az irományaidat, ez is az egyik legjobb közöttük!
tetszik, ahogy írsz, tetszik, amikről írsz...
mivel felkeltetted az érdeklődésemet a burok iránt (akárcsak sok más film és könyv iránt a blogodban), szeretném, ha elküldenéd nekem ezt a könyv-gyöngyszemet
címem: adna@citromail.hu
előre is köszönöm
Betti

Bloggerina Creepie írta...

köszönöm, ment a levél :)

Névtelen írta...

Én is kérhetem??
princess-girl@freemail.hu :))

Névtelen írta...

szia! lécci nekem is küld el magyarul!elöre is köszi
luck99@citromail.hu

Bexika írta...

Kérném szépen ezt a könyvet :) Természetesen magyarul. Köszönöm :D

/vigbettyke@gmail.com/

Sára Zakariás írta...

légyszi küldd el nekem is a könyvet magyaul:) köszi:) scbogy@gmail.com

Névtelen írta...

Eltudod küldeni?
rafikah42@gmail.com

Névtelen írta...

szió!
elküldenéd nekemis?:)) előre köszönöm.
vivitoth@freemail.hu

Zsuu ^^ írta...

Szia!
Nagyon nagyon köszönöm, hogy felraktad ezt a könyvet!
Ha lenne időd esetleg, akkor eltudnád küldeni?
Nagyon nagyon köszönööööm! Ezer hála!

Bloggerina Creepie írta...

írj egy mail-t vagy hagyd meg a címed valahol :)

Névtelen írta...

Szia!Én is csatlakoznék a többi epekedőhöz:D Ha nagyon szépen kérlek (és most nagyon szépen is nézek) elküldenéd nekem is a könyvet?Pusziözön :)

sberryfan12@gmail.com

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)