Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Egy kedves kis történet a mai napról;

mert vannak igazi barátok...
...és egy elhagyott izotópkutató intézet a debreceni nagyerdőben!

(frissítés! - És ez az! Végre beszereztem egy bizonyítékot a létezésére :D legalább is annak tűnik xD)





Szóval Niki drágával (alias Kitty Bones művésznővel) nekiindultunk sétálni. Mert akkor, mikor ezt kitaláltuk, még ez a nap egyáltalán nem volt esős. Sőt...!
Nos, ami azt illeti, ismét hoztuk a formánkat és a botanikus kerthez vezető út helyett* persze hogy a rossz úton mentünk. Befelé és befelé. (Szegény anyám ha ezt most olvasod xD Nyugi, az útról nem tértünk le :D)
*később megtaláltuk és jövő héten megyünk.



Szóval ott volt ez a tégla valami. Gyanús volt, hogy sehol egy darab ember sincs és hogy útközben sem volt semmi és senki egy darab, elkorhadt padot kivéve.
Nekünk persze csak azért is meg kellett néznünk.

A vaskerítés rozsdás volt, a tábláról alig lehetett kivenni, hogy ez az Izotópalkalmazási Tanszék (vajon mikor volt az? a gugli 2005 után már nem is említi :S), az épület előtt pedig fém hordók sorakoztak. Na engem már itt kirázott a hideg, hogy mikor jön Dr. Jekyll vagy Mr. Hyde, de azért még bekukucskáltam az ablakon.

Szögezzük le végérvényesen, hogy rosszul vagyok az olyan helyektől, ahol kint van a kis sárga-fekete tábla és a nagy fehér ajtókra az van írva, hogy laboratórium.

Na én megindultam futólépésben vissza a civilizáció felé. Nikit nem érintette meg különösebben a dolog (de hát tudtam én, hogy bátor vagy :), de azért gyorsan mentünk vissza az egyetemhez. Felfedeztük a terepet (jajj de szép a kedvenc új szökőkutunk :) és ücsörögtünk.

De ekkor hirtelen eleredt az eső.

Niki koleszában kötöttünk ki, ahol a szürke konyhából néztük az csepergő esőt. A lehető legdepisebb hangulat... lett volna, de nem együtt :D
Csináltunk forró teát és vihogtunk össze-vissza egész délután (mert mi már csak ilyenek vagyunk) és azon agyaltunk, a radioaktív hulladéktól vajon milyen különleges képességünk fog előjönni sötétedés után xD (majd megírom; még nincs sötétedés)


Na ebből csak annyit akartam kihozni, hogy nem kell a nagy dolgokra várni.
Az ember ott érzi jól magát, ahol jól akarja magát érezni - mondta mindig az osztályfőnököm (L) Edina néni


Share/Bookmark

5 hozzászólás (írj véleményt!):

Szandus írta...

Sziaa :)

hát izgalmas napotok lehetett ;) De azért én a helyedbe jobban körülnéztem volna hátha van ott valami izgis :D Bár gondolom neked így is eléggé izgalmas volt.!! :)
Ha legközelebb is arra jártok nézzetek szét jobban :P vagy nem írnád le h pontosan hol van ez? :D szeretem a parás dolgokat és szívesen elmennék oda egyik barátommal fotózni :) előre is köszii
puszii :):):) jó blogolást ;)

Bloggerina Creepie írta...

valószínűleg úgyis elmegyünk majd még arra, mert a kíváncsiságunk úgyis győzni fog xD

Le akartam írni a címüket neked, de a google és a google map szerint ez egy olyan hely aminek hogy is mondjam...: nincs és kész. Még anno postafiókjuk volt és ennyi.

Szóval ez ugyebár Debrecenben van; legegyszerűbben talán így lehet odajutni:
a botanikuskerttel szemben megállsz, és onnan nézve balra kell elindulni. Mész, mész, mész, és mikor már látod a focipályát (elmenni nem kell mellette), akkor elvileg jobbra lesz egy erdő. Na ott kell bemenni az úton (ez az egy út megy be ott, ráadásul aszfaltozott, szóval meg fogod ismerni)

Kicsit bentebb lesz egy kis földút balra ha jól emlékszem - na arra pont NEM kell elmenni; maradj az aszfaltos úton! Innentől már csak kövesd az utat.
Ez az épület olyan kis sunyi, nem fogod rögtön látni az út elejéről, mi is csak úgy véletlenül találtuk meg, mert a botanikus kertet kerestük amúgy.
Mikor már kicsit haladsz, akkor lehet majd látni annyit, hogy hmmm, van ott valami piros (pár piros tégla a zöld fák közt), mert egy nagyívű kanyar után lesz. Ezt ábrázolja az uccsó kép. Ravasz xD

Azért ha tényleg kimennél fotózni, nagyon kíváncsi lennék a képekre! Ugye majd feltöltöd őket valahova? :) (amúgy te is debreceni vagy?)
nálam sajnos csak telefon volt, azért gyérek a képek (na meg mert hátrafelé menetben fotóztam menet közben, mert lépni akartam onnan mihamarabb xD)

Lacel írta...

Ilyen izótopos napot én is elviselnék az életemben! :D Szeretnék én is különleges képességet :)

u.i.
Remélem nem baj, hogy feliratkoztam a blogod olvasására :$

Lacel írta...

A képen amúgy melyik hölgyemény vagy? :))) Mert erre nem jöttem rá akár hogy is néztem ^^

Bloggerina Creepie írta...

xD nem baj? na ezt se kérdezték még tőlem :D azért raktam ki a gombot, hogy feliratkozzatok, köszi :) Minél többen vagytok, annál jobb -világuralomra törni készülő kacaj- :D
Én kérlek a jobboldali vagyok :D Niki drágám nem hord szemüveget (sőt, még az éjjeli látása is kialakult a sugárzás következtében... xD)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)