Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Tudom, már az első részről is ódákat zengtem, de az semmi sem a másodikhoz képest.
Ja, hogy aki nem vágja, hogy mizu és miről beszélek, annak itt a link: ezt írtam az elsőről (L) Bianca "csodás" születéséről kiderül, hogy sötét alku eredménye és az első részben még fel sem bukkanó gonosz lények jönnek érte... Szellemek támadják meg az iskolát, mialatt a Fekete Kereszt még mindig igyekszik a kedvenc főszereplőinket likvidálni... a gond csak az, hogy ők hiába egy vámpírvadász csapat, elkezdünk pár tagot megszeretni és... vááá! Úgy utálom az ilyet, mikor igazából egyik oldal sem jó vagy rossz, csupán arról van szó, hogy mindketten a saját igazságukat fogadják el és semmi mást. És akkor döntsd el, kinek szurkolsz :@ Na ennyit erről, hogy hivatalos hangnemben ajánlok... - olvassátok el meg minden, mert messze jobb, mint az első rész. Talán a legjobban úgy tudnám érzékeltetni a két könyv kapcsolatát, ha azt mondanám, hogy az első csak bemutatta a világot (hát úgy nagyjából) és a második az, amelyben elkezdjük a mélyebb összefüggéseket átlátni, rájövünk, hogy "hátttényleg-dehülyevagyok-hogyezeddig-nemjutott-eszembe". Legalább is én így voltam vele :D Az Evernight-ban olyan dolgok felett siklottunk el, hogy el sem hittem, hogy megtettük (mondhatom, hogy gyakorlatilag mindenki). Fel sem tűnik, azt hiszed ez totál rendben van, elfogadod, hogy így lett leírva... - és akkor egyszer csak bumm! Jön a Stargazer és felforgatja az eddig elfogadott kis gondolatainkat.

Mélységes felháborodás részemről:
békítő próbálkozásaim az Evernight után, de a Stargazer előtt

Valaki legyen szíves válaszolni arra a kérdésre, hogy mégis hol van az előírva, hogy a főszereplő csajnak mindig a szőke sráccal kell összejönni, még akkor is, ha ő valójában egy gyökér? -háborog és vörösödik a feje-
Az Evernight után (a Twilight mintájára) páran elkezdtek szélsőséges csapatokat alapítani. Jujj! Ez de hülyén hangzott, tudom, de mindjárt megmagyarázom, mire gondoltam (illetve ők mire gondoltak, mikor ezt tették).

Sokan írtok nekem (nagyon helyes, ezt már szeretem); komment, üzifal és sokótokkal még mail-ezek is, szóval hallottam már pár véleményt, elhihetitek. Nem reprezentatív közvéleménykutatásom eredménye a következő lett:
itt is meglett a szétszakadás az olvasók táborában - vagy Team Lucas mert ő lazavagyokmajdszétesek szőke srác, aki olyan rosszfiú, hogy csak na vagy Team Balthazar mert ő a kigyúrt, párszázéves gavallér, aki minden balhét elvisz a csaj helyett (pff! a Stargazer-ben meg pláne, de nem akarok spoilerezni szóval pszt!). Próbáltam itt kísérleti jelleggel meggyőzni az embereket, hogy már ha úgyis Twilight mintára csapatokra oszlanak, akkor csináljuk egy Team Switzerland-et is, elvégre ilyen is volt.
"Én egy semleges ország vagyok. Én vagyok Svájc. Megtagadom, hogy mítikus lények közötti területi viták befolyásoljanak"
- de maradjunk a témánál... nos, mint kiderült, kisnyuszi vagyok én ehhez és nem sikerült, mert mindenki fújta a maga igazát -ikszdé-

Felháborodás 2.:

mailek és élet a Stargazer után

Lehet lesz egy kis meglepődés részetekről, de aki miatt most háborogtam, az én saját magam voltam. Én hülye, még hogy Svájc! Senki kedvét nem akarom elvenni a csapatától, de Lucas egy... ááá, nem mondom, hogy gyökér, hiszen:
a, azt pár sorral feljebb már említettem és nem szeretem a szóismétlést
b,
nem akarok senkit megbántani.
DE! mivel ez az én oldalam és nyilváníthatok véleményt (főleg, hogy igyekszem kulturáltan tenni), mégis azt kell hogy mondjam, valami nagyon nincs rendben... Biancával. Vártátok, hogy úgy fejezem be a mondatot, hogy Lucas-szal, mi? xD Pedig a csaj a leghülyébb. Nem veszi észre, hogy azzal az igénytelen trógerrel jár, aki az anyukájával irtja nap mint nap a fajtabelijét? De, észrevette már egy résszel korábban. Hát de őt nem zavarja... mondom vááá! Igen. Pontosan ezt mondtam, olyan pipa voltam. (a fanmade képek továbbra is készülnek a csapatok jóvoltából, a második rész óta a Balthazar-osok nagyon belehúztak... xD) (...bár a filmről még mindig nincs hír :S)
Ez a rész ismét úgy lett befejezve, hogy... hát azt inkább hagyjuk. Nem lőném le a konkrét poénokat, de kinyúltam, hogy az utolsó pár oldalon hirtelen meghaltak, eltűntek tagok meg beálltak a másik csapathoz (!), jó, van aki csak látszatból tette, de hát akkor is: tiszta ideg lettem, hogy ez a kavarás most mi, tekertem volna lejjebb, de hát elfogyott a szöveg... -ez most ennyi?- Igen, pont mint az első rész: nincs befejezve, hogy el kelljen olvasnod a harmadikat... csúnya ördögi kör... :@
Erre most még várnunk kell kicsit: a Stargazer márciusban jelent meg, magyarul pedig még nem is létezik... hivatalosan :P "egyeseknek" viszont már megvan magyarul (is). Köszi, Nóra! :*

***
...és akkor egy kis kedvcsináló, csak hogy az írónő is szóhoz jusson xD


"Most végre megértettem.
- Azt akarod, hogy elvezesselek hozzá. Azt akarod, hogy a Fekete Keresztet használjam fel arra, hogy megtudjam, merre van, és hogy te előbb érj hozzá.
- És hogy félre vezesd őket.- Megvonta a vállait. A nap elkezdett lenyugodni miközben narancssárgára festette az eget mögötte.
- Tudom, hogy kérek tőled... Készen állok arra, hogy cserébe sokat ajánljak.
- Akarod mondani, hogy cserében nem árulsz be.
- A titkod, biztonságban van nálam, bármi is történjen.
Komolyan gondolta. Úgy hangzott mintha megadta volna magát. Megkönnyebbülésem, csodálkozássá alakult mikor meghallottam következő szavait.
- Ha segítesz nekem ebben, én is segíthetek neked kijutni a kampuszból, hogy találkozhass Lucással.
- Komolyan mondod? Tényleg, Komoly? De hogyan?
- Könnyedén. - A mosolya feszült volt. - Egy egyszerű hazugságot fogunk mondani. Azt fogjuk mondani, hogy mi együtt járunk.
- Együtt? Ó. - De láttam ennek az értelmét, mielőtt Balthazar megmagyarázta volna. Az öregebb vámpírok tudnak jönni és tudnak menni Evernightból, ha engedélyt kapnak.
-Mrs. Bethany elég szabad kezet ad azoknak a vámpíroknak, akikben bízik. Bízik bennem. A szüleid pedig nem csináltak titkot abból, hogy szívesen látnának együtt. Ha te és én, állítólag egy pár lennénk…-
Lenézett a földre,ajkait szorosan összezárva. Gondolom, nehezére esett.
– Akkor engedélyt kérhetek tőlük,hogy néha kivihesselek a kampuszból. Ha a szüleid bele egyeznek,biztos Mrs. Bethany is beleegyezik. Látni fogják, hogy egy igazi vámpírhoz közeledsz és bátorítani fognak. Ki fognak engedni.
Ez egy jó terv volt. Szilárd.
- Te már régen gondolkodol ezen, igaz?
- Egy pár napja. Ha neked időre van szükséged, hogy átgondold, meg értem.
- Csak egy kérdésem van. Miért kell titkolnod Charity kilétét? Úgy értem, ha egyszer idejárt iskolában, akkor Mrs. Bethany, ismeri őt, nem.
- Mint mondtam, nem jöttek ki valami jól, és ez még csak enyhe kifejezés. Ha visszahozom akkor Mrs. Bethany, meg kell őt, büntesse, mint ahogy minden vámpírt, aki megszökik. Ez az egyik legfontosabb szabálya. De amúgy is Mrs. Bethany, mindent megtenne, hogy Charity ne térhessen ide vissza. Megpróbálná, elriasztani őt, vagy újból éket verni közénk, és én nem veszíthetek el újabb 35 évet.
- Értem. - Mindent megtennék, hogy megkíméljem Balthazart a fájdalomtól. Azon kívül, cserébe ő segíthetne nekem Lucással találkozni. Szinte bármit megtennék azért.
- Áll az alku?
- Igen. Mikor kezdünk?
- Akár most is. Balthazar felém, nyújtotta a kezét.
Elfogadtam, és kéz a kézben sétáltunk vissza az iskola felé. Még mindig fogtuk egymás kezét, ahogy végig sétáltunk az iskola folyosóján, ahol néhány diák lézengett. Éreztem a pillantásokat, ahogy a legújabb pletykára éhesen néztek ránk. A lépcsőház alján, a lányok terme előtt Balthazar lehajolt és megpuszilt. Ajkait, hidegnek éreztem az arcomon.
Amíg felértem a szobánk elé, azon törtem a fejem, hogyan fogom mindezt megmagyarázni majd Lucásnak. Nem randizom Balthazarral. Csak úgy teszek. Ami magába foglal, néha egy-egy színlelt kézfogást, és néha egy színlelt csókolózást. De mindezt csak színlelés. Látod?
Felsóhajtottam. A sok magyarázkodás közben megfájdult a fejem."
***

"Visszasétáltunk a mozihoz kézen fogva. Balthazar nem mozdult az autótól. Amikor meglátott minket újra, felegyenesedett és kérkedő léptekkel felénk közeledett. Vihogásra késztetett volna a dolog, ha Lucas nem ugyan azt csinálta volna.
- Balthazar – Mondta vontatott hangon – Amikor utoljára láttalak, gyomron vágtál.
- Amikor én utoljára láttalak, majdnem eltörted az orrom. Még szerencse, hogy most összedolgozunk.
- Szerencse neked, vagy nekem? – Lucas magabiztos mosolya világossá tette számomra, hogy azt gondolja Balthazar az, aki aki a rövidebbet húzná, ha harcolnának.
– Egyébként szép kerekek. Ez az utazás egyenesen világossá teszi, hogy találkozni fogsz a bankároddal a PTA-ban. Kristály tisztán látszik, hogy több mint száz éves vagy.

- Ez egy tanuló kocsi – Balthazar összeszorította az állkapcsát, mintha elharapna valami egész más dolgot, mintha valami egész mást akart volna mondani.
Figyelmeztető pillantást vetettem Lucasra, azt kívánva gyorsan fejezze be ezt, de továbbra is úgy viselkedett, mintha bizonyítani akarna valamit.
– Mi az, nincs ló nélküli szállítóeszközöd, mióta a Studebakered tönkrement? - Balthazar elégedetten mosolygott. – Ami azt illeti az utolsó autó, amim volt egy piros 1968-as Mustang GT 390 Fastback.
Sejtésem sem volt, hogy ez mit jelent, de Lucasnak igen. Az arckifejezése átváltott megvetésből irigységbe, és ezután vonakodva válaszolt
-Szép.
- Igen. – Balthazar sóhajtott és az összes ellenségeskedés ideiglenesen elfelejtődött.
Fiúk, gondoltam.
- Oké. – Mondtam, remélve, hogy vége van ennek, és nem kezdenek el megint csatázni. – Itt találkozunk veled, mondjuk két óra múlva?
-Még nem mész el. – Balthazar minden figyelmét Lucasra összpontosította. – Előbb mondd meg, mit tudsz a húgomról, és ígérd meg nekem, hogy felhagysz a Fekete Keresztes vadászattal iránta.
-Nem vagyok felelős beosztású a Fekete Keresztnél, oké? Nem teszik azt, amit mondok, hogy tegyenek. A vadászat arra a bandára tart, és ameddig Charity ezekkel lóg, addig a tűzvonalban lesz. El kell választanunk őt tőlük, vagy így, vagy úgy.
- Egy út van. Egyetlen egy. Az enyém. – Balthazar közelebb lépett, minden centit kihasználjon Lucas felé tartva, aki magas volt, de nem annyira magas.
-Charity egy személy. Olyan, mint te vagy én.
-Te és én nem vagyunk ugyanolyanok! – Balthazar felemelte a fejét
- Akkor azt mondom, ugyanolyan, mint Bianca. Igy már világos?"

***

"-Még mindig a Fekete Kereszt tagja vagy - mondtam, a haragtól remegve. - Még mindig, több, mint egy évvel azután, hogy megtudtad, én is egy vámpír vagyok. Beszéltél a kilépésről, de ez minden, nem igaz? Csak beszélsz! Én vagyok az egyetlen, akinek változnia kell? Az egyetlen, akinek mindent fel kell adnia?
-Mit adtál fel, Bianca? Nem léptél ki az Evernightból. Nem hagytál fel a tervezéssel, a vámpírrá válásról. A szüleid tökéletes lánya lettél és Balthazar tökéletes barátnője, és engem pedig olyan távol tartasz, ahogy neked kényelmes. -
Kényelmes? Azt hiszed ebből bármi is kényelmes?
-Meglehetősen könnyednek tűntél ma este a korábbi helyzetben.
Megemlítette, a sétámat Balthazar oldalán. Egy olyan egyszerű dolog, mint egy séta, fegyverré vált, amit ellenem használt. Könnyek gyűltek a szememben.
-Tudnom kellett volna. Soha nem hagytál fel a vámpírok utálatával. Ez elkerülhetetlenné teszi, hogy egy nap - egy nap engem is megutálj.
Lucas úgy nézett ki, mint akit gyomron vágtak.
-Bianca - Istenem, kérlek, tudod, hogy nem utállak.
-Talán most nem, de majd fogsz - A torkom annyira összeszorult, hogy fájt megszólalni. -Nem tudom mért gondoltam valaha is azt, hogy ez működni fog.
-Bianca
-Menj el. Csak menj.
-Nem hagylak itt egyedül.
-Balthazar bármelyik másodpercben megérkezhet a kocsival.
Lucas arckifejezése megkomorodott.
-Azt hiszem Balthazar igazán figyel rád. Nincs szükséged többé a segítségemre.
-Nincs - A hangom elakadt a szónál, de akárhogy is, elhitte nekem.
-Rendben - Lucas eltűnt a sötétségben."

***
"-Nem, csak egy kötésre van szükségem.- Majd arra gondoltam - egy pillanat...
Közel álltunk egymáshoz, elég közel, hogy a testünk szinte összeért. Ahelyett, hogy a mosdó felé fordultam volna és folyóvíz alá tartottam volna az ujjam, határozatlanul felemeltem a kezem, úgy, hogy majdnem megérintettem Balthazar arcát.
Ez váratlanul érte őt; úgy tűnt, kellett neki egy másodperc, hogy felfogja mit csinálok. Majd Balthazar kezét a csuklóm köré tette és a szájához érintette az ujjamat, megízlelve a vérem. Becsukta a szemeit.
Nyelvének mozgása a bőrömön valamit felborított bennem legbelül, s a levegő megakadt a torkomon.
...

Felnéztem Balthazarra és azt suttogtam:
-Igyál még.
Nem moccant, de éreztem benne a változást - egyféle feszültség felforrósította a levegőt közöttünk.
-Úgy érted most?
-Senki más nem fog idejönni ma este. Egyedül vagyunk. Azt csinálunk, amit akarunk.
-Nem erre gondoltam.- Balthazar szemeiben lévő lelkesedéstől gyengének éreztem magam, valahogy rémültnek, de jó értelemben, mint mielőtt a hullámvasút elkezd zuhanni. Két ujjával az arcomat simogatta.
-Bianca, biztos vagy benne?
-Már mondtam. Igen - De akkor úgy tűnt, a bátorságom elhagy, mivel fogalmam sem volt, hogy is kezdjünk hozzá.
-Csak csináljuk - csináld te - Le kellene húznom a blúzom nyakát a vállamról, s csak hagyni, hogy megharapjon? Nem haraphatná meg inkább a kezemet? Fogalmam sem volt, s hülyén éreztem magam.
-Le akarsz majd dőlni. Megszédülhetsz tőle. - Balthazar a kezemet szorongatta. -Kanapé?
-Oké. - Mondtam, hátradobva a hajamat, mintha nem lenne olyan nagy ügy. Ami hülyeség volt, mert ez egy hatalmas dolog volt - s ezt mindketten tudtuk - de nem úgy nézett ki, hogy ezzel segítek magamon. Úgy éreztem, a lábaim megremegnek, ahogy elindultunk, kéz a kézben a kanapé felé. Balthazar az egyik konyhaszekrényben kutatott, majd felkapta az egyik sötét törölközőt.
A számítógép kijelzője készenléti állapotba kapcsolt, így most még sötétebb volt a szobában, de nem kapcsoltam lámpát. Úgy gondoltam, könnyebb volna, ha csak néhány árnyék lenne köztünk.
-Nem akarod - nem szeretném tönkretenni a blúzodat. - Mondta Balthazar, a hangja kemény és feszült volt. Már kibombolta a mandzsettáit.
-Oh. Rendben.- Szerencsére a csipkés blúzom alatt egy trikót is viseltem. Elfordultam Balthazartól, ahogy kigomboltam, majd takarosan egy közeli székre fektettem.
Bár a trikó és a szoknya divatosabb volt bárminél, amit felvettem volna a strandra, mégis hihetetlenül meztelennek éreztem magam. Mikor megfordultam, Balthazar pólója már nem volt rajta. Soha nem láttam ezelőtt a testét, és most csak néztem őt - széles mellkas, faragott vállak, izmos derék - meg akartam érinteni. Idegességemben elképzeltem, hogy testével teljesen befedhetne, mivel majdnem kétszer olyan széles, mint én.
Nem érintettem meg; nem csináltam semmit. Balthazar a kanapéra fektette a törölközőket.
-Itt. Dőlj le.-Ledőltem, s úgy fordítottam a nyakam, hogy a törölközők felszívják az összes vért, de úgy éreztem, nagyon lassan mozgok.
Majd Balthazar mellémfeküdt, teste az enyém mellett. A szívem olyan erősen kalapált, hogy azt hittem szétrobban. Balthazar egyik kezével a hajamat fésülte és gyengéden rámmosolygott. Most tényleg úgy beszélt, mint ahogy szokott, mikor azt mondta, "Ideges vagy?"
-"Eléggé.-Ismertem be.
-Ne legyél. Vigyázok rád, megígérem.
-Ha tovább várunk, még idegesebb leszek.
-Shh.-Balthazar megcsókolta a homlokomat, majd orrával végigsimított a nyakam vonalán. Ajkainak első érintésétől a bőrömön teljesen megmerevedtem. Megsimogatta a karom, majd itt megállt. Rájöttem, hogy csak arra vár, hogy megnyugodjak és hozzászokjak a közelségéhez.
Soha nem tudnék hozzászokni. A magas plafon alacsonyabbnak tűnt, ahogy minden körülöttem minden közeledett hozzám. Tudtam, hogy ettől még nem leszek vámpír - csak akkor, ha addig iszok egy ember véréből, míg az meg nem hal - de ennek ellenére tudtam, hogy átléptem egy határt. Kényszerítettem az izmaimat, hogy ellazuljanak. Balthazar sípolva lélegzett, de alig.
Oh, oh, ez fáj, ez fáj! Megfogtam a vállait, arra készülve, hogy eltolom magamtól, de akkor már nem fájt annyira, s éreztem a mély, s mélyebb kortyokat. Ez a vérem áramlása volt, ami ömlött belé. Bár a testem nem mozgott, úgy éreztem, mintha hintáznék előre és hátra, oda és vissza, ami nyugtató, szédítő és izgalmas volt. A világ úgy tűnt, mintha zuhanna alattam.
Olyan volt, mintha elájultam volna, de ez csodálatos volt ahelyett, hogy ijesztő lett volna. Balthazar teste az enyém melett volt az, ami megtartott, az egyetlen dolog, amit tudtam.
Ahogy nyelvével megérintette a nyakamat, a szívás viszketett - amíg vissza nem húzódott. -Igyál - Suttogta Balthazar. - Bianca, igyál belőlem.
Közelebb húztam, a vállaiba temetve arcomat, és az ismerős fájdalmat éreztem az agyaraimtól az állkapcsomban. Jó illata és sima bőre volt, és egy másodperc töredékéig eljutottam addig, hogy éreztem hogy meg kell harapnom, de nem voltam benne biztos, hogy meg tudom tenni. A fogaim belemélyedtek. A vér a számba özönlött, égetett, s azonnal elárasztottak Balthazar érzései, minden, amit látott. Ahogy megízleltem, éreztem vágyódást, magányosságot, s a vigasztalás szükségességét. Az hozott minket össze, hogy én megértettem a benne rejtőző magányosságot. A képeken, amelyek bevillantak az elmémben, én voltam —nem, nem én, de még egy olyan valaki, mint én is elgondolkodott ezen -sötét haja és egy hosszú, bokát takaró ruhája volt, nevetve futott az őszi fák között, forogva a lehulló levelekben.
Szerette őt és azt akarta, hogy ő én legyek. S én ő akartam lenni. Valaki akartam lenni, csak nem én.
Megízleltem a vágyait - nyers, erős, testi vágy. Az elmémben felvillantak az elfeledett képek és érzések, ismeretek a szexről, amit birtokolt, s ami nekem hiányzott, egészen mostanáig. A testem reagált erre, majd éreztem, ahogy viszonzásul lejjebb erősebben megharapja a nyakam, ahogy megérezte eszmélődésem. Ettől még jobban akartam őt, s ő még jobban akart engem, az érzés megkettőzte magát újra és újra, amíg nem bírtam tovább - Balthazar elhúzódott a nyakamtól, elég messze, hogy az én harapásomat is félbeszakítsa. Majd megcsókolt, nem egyszer, hanem vagy ezerszer, minden csók véresen édes és tomboló volt. Visszacsókoltam, levegőért kapkodva minden alkalommal, mikor ajkaink elváltak.

-Bianca, mondj igent.-Zihálta csókok között.-Mondj igent, kérlek, mondj igent.
Igent akartam mondani. És úgy is gondoltam. De ahogy felnéztem rá, remegve lélegeztem fel - majd észrevettem, hogy látni lehet a leheletemet. A hideg levegő egyszerre ütött meg mindkettőnket, Balthazar szemei kikerekedtek, ahogy rájött, mit vettem észre.
A fagy elkezdett felkúszni az ablakokon át a mennyezetre, és a kékeszöld fény elárasztotta a szobát, olyan sűrűn, hogy alig láttam valamit. Csak a jég repedését hallottam. De semmi nem ért fel azzal, amit éreztem.
Utál engem, mondta Raquel. Utál. Bántani akar. Egészen eddig fogalmam sem volt, mire is gondolt. A kísértet dühös, és eljött értem. "


Share/Bookmark

88 hozzászólás (írj véleményt!):

Névtelen írta...

szia !
nagyon hálás lennék , ha eltudnád küldeni az Evernight 2. részét ! A leírtakból még jobb lehet,mint az első :)
A mail címem : vdora64@citromail.hu

nagyon köszönöööm :)

Katie írta...

Jhaj, de jóóó! de várom már, hogy megjelenjen! :D
Bár most nem túl sok időm van olvasni, azért nekem is el tudnád küldeni? *.*

sasvari.vivii@citromail.hu

Előre is nagyon köszi! :D

Bloggerina Creepie írta...

háthogynemár xD

felhők. írta...

énisénis:D
imádom a könyvajánlóid :D
és én amúgy határozottan VIc fan vagyok:D
de átpasszolnád nekem is?
just.danca@gmail.com

Bloggerina Creepie írta...

Az első Vic fannak, hogyne már :D

felhők. írta...

nem hiszem el hogy én vagyok az első :D
sztem irdatlan nagy karakter a srác
kedvenc szereplő :D

Bloggerina Creepie írta...

akkor azt mondom, az első, akit ismerek :D nagyon nagy arc, az tény xD

Névtelen írta...

Szia nekem is el tudod küldeni a Stargazert?
A szamus@citromail.hu emailre. Előre is nagyon köszi. Fanni

felhők. írta...

még így sem hiszem el:D
mindenkinek aki nagy Lucas fan, felnyitnám a szemét hogy ha nem lenne Vic akkor hogy beszélhették volna meg a találkozót és hogy leveleznének?
ej-ej emberek, tessék odafigyelni az ilyenekre is :D

Bloggerina Creepie írta...

Abszolút egyetértek! Team Vic <3

Girl Behind The Curtain írta...

Szia
nagyon nagy kérés lenne,hogy nekem is elküld??fobfanatic@citromail.hu

Előre is köszi:)

Bebi írta...

Szia
Nagyon örülnék,ha nekem is el tudnád küldeni
berillgirl@gmail.com Előre is köszi =)

Bloggerina Creepie írta...

nekedis, nekedis :)

Névtelen írta...

Szia
Lenne néhány kérdésem...előszőr is szerinted nem ciki egy kicsit,hogy fiú létemre ilyen könyvet olvasok mint az Evernight és még tetszik is?! :D
Még csak az elsőt olvastam el,de tényleg nagyszerű könyvnek tartom.
Ha jól értettem,neked megvan magyarul a második rész,ennek mennyire jó a fordítása?ha ezzenl meg nem sértelek... :D
Mit javasolsz,várjam meg az eredeti fordítást,vagy ha tudok angolul akkor kezdjem el úgy??

Igaz úgysem tudok tovább várni,úgyhogy nagyon megköszönném ha eltudnád küldeni a könyv második részét (stargazer) magyarul. :D

a címem :
veres.henrik@hotmail.com
Mégegyszer nagyon köszi!!!

Bloggerina Creepie írta...

Vííííí egy fiú aki olvas (mármint engem is meg a Stargazer-t is :D)

Írtam neked szép kis mail és elküldtem mindkét változatot. Részletek a levélben :)

Névtelen írta...

szia!
nekem is eltudnád küldeni?
előre is köszi
otituszka3@citromail.hu

Névtelen írta...

szia!nagyon tetszik amit csinálsz?jó hogy valaki fel tudja az embereket világosítani ezekről!én személy szerint hálás vagyok!!(ha fogalmazhatok így!)pont most fejeztem be a könyvet és szeretném ha a következő rész is rabul ejtene!!ha nem nagy kérés elküldenéd nekem az evernight második részét?!címem:b_andi007@freemail.hu
előre is köszi

Névtelen írta...

áááh,tök jó ez az oldal,nagyon ör=ulök,h rátaláltam a linkre :3 és izé túl nagy kérés lenne,ha nekemis elküldenéd? :D egyszerűen annyira felpörögtem,mikor megtudtam,h van második rész! :D imádtam elsőt,egy nap alatt kiolvastam,nem zaavrt,h majd kifolyik a szemem xD
szval örülnék,ha elküldenéd: wikikin@freemail.hu

Névtelen írta...

juj,ennyit írok,és nem sikerül elküldeni? :( ennyire béna vagyok? :D no mindegy lényeg,h nagyon,nagyon hálás lennék,ha nekemis elküldenéd ^-^
wikikin@freemail.hu

Bloggerina Creepie írta...

Rögvest megy :D És nem te vagy a béna; azért nem jelent meg a kommented rögtön mert moderáláson megy át. Tudod, ahogy fent is mondom: "Drágáim, tartozom egy magyarázattal: a megjegyzéseitek azért nem jelennek meg azonnal, mert moderáláson mennek át. Ez az egyetlen módja, hogy mindegyiket elolvassam (és ha nem olvasnám el őket, nem tudnám nektek a könyveket se küldeni xD)
Megértéseteket köszönöm."

Névtelen írta...

oh,megértettem,és felfogtam, sőt pont azután esett le,h megírtam a második üzit xd

Everness írta...

Szia! Nekem is el tudnád küldeni az Evernight 2. részét? Nagyon megköszönném...Puszi

Everness írta...

Hoppá! Ezt elfelejtettem. E-mail cím:
jenifer8@freemail.hu

Fanta írta...

Szia nekem is elküldenéd az Ewrinight-2?Ellöre is ezer köszönet.

Bloggerina Creepie írta...

hátde hátde milyen címre? :$

Fanta írta...

Bocsi azt kihagytam.:vampirlany11@citromail.hu

Névtelen írta...

(jó tudom hogy ez már kicsit uncsi de sehol nem találtam)Küldjétek el nekem az evernigth2-őt please :P Nagyaon-Nagyon-Nagyon Köszi előre is egy fan:P :
itimi@citromail.hu

Névtelen írta...

Bocsi,hogy én is ezzel zaklatlak,de el tudnád küldeni nekem is az Evernight 2. részét?? Előre is KÖSZI!

Névtelen írta...

nekem is el tudnád küldeni az Evernight 2.részét? (zsui94@freemail.hu)

Névtelen írta...

Szia!Nagyon tetszik az oldalad!Nagyon szép,örülök,hogy rá találtam.Megkérhetnélek is hogy nekem is küld el az Evernight2t?Előre is nagyon szépen köszönöm.Sok sikert kívánok továbbra is az oldalhoz.E-mailom:infoka@citromail.hu

Erika713 írta...

Szia! Már nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra! El tudnád nekem is küldeni az Evernight 2-őt?
Örülök, hogy van egy ilyen oldal, mint a tied!

narancs713@gmail.comm
előre is köszi mindent

Névtelen írta...

szia(:
nekemis eltudnád küldeni a 2.ik észét??
bianka551@citromail.hu
előre is köszi(:

Névtelen írta...

Nekem is küld el légyszives az 1-2!!!!
adriennkun@gmail.com
Előre is köszönöm

Névtelen írta...

Én írtam az előbb és Ui.: NAGYON JÓ AZ OLDALAD 1. OSZTÁLYÚ
adriennkun@gmail.com
Magyarul küld majd kösziii!

Bloggerina Creepie írta...

alapból magyarul megy minden amíg nem szóltok hogy angolul kéne :)

Névtelen írta...

Szia!

Eltudnád küldeni az evernight 2-t
előre is köszi
nennye2@citromail.hu

Névtelen írta...

Szia.
El tudnád küldeni az evernight 2. részét?
buri8@freemail.hu
köszi

Névtelen írta...

Szia!
Légyszíves küldd el nekem is az evernight második részét.
A címem: ailil.polaris@hotmail.com
Köszönöm!

Névtelen írta...

szia :)
eltudnád nekem is küldeni az evernight 1-2. részét? :) nagyon hálás lennék már régóta meg akarom szerezni!
amúgy nagyon tetszik az oldalad! :)
evelyn_szok@hotmail.com
előre is köszönöm :)

Névtelen írta...

Egyetlen kérdésem lenne, én úgy tudom már a harmadik könyv is kijött tavaly. honnan tudnám megszerezni angolul?

Bloggerina Creepie írta...

elküldtem mindenkinek :)

a harmadik rész pedig... bárcsak tudnám, jó lenne :s
(de tudjátok hogy úgyis írok róla ha meglesz :D)

Névtelen írta...

Helló
Valaki nekem is el tudná küldeni a 2.részt.
JAh és ha valaki tudja honnan lehetne leszedni a filmeket annak is nagyon örülnék.
harmathhenrietta@gmail.com
előre is köszi
Teljesen bele vagyok zúgva az első részbe, a következőt el sem merem képzelni.

Bloggerina Creepie írta...

Szia!
A könyvet küldöm - de filmek még nem készültek legjobb tudomásom szerint :(

Névtelen írta...

Szia!
Eltudnád nekem is küldeni az Evernight 2-t, egyszerűen megbabonázott és már várom a folytatást...:)
Előre is köszönöm
gesther21@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia ! ! !
Eltudnád nekem is küldeni az Evernight 1 - t ? ? ?

Eltudnád nekem is küldeni az Evernight 2 - t ? ? ?

Előre is köszönöm ! ! !

balogh.agota98@gmail.hu

Névtelen írta...

Szia ! ! !

Eltudnád nekem is küldeni az Evernight 2 - t ? ? ?


Előre is köszönöm ! ! !

balogh@index.hu

Névtelen írta...

Szia! Én Is szeretném a második rést! Köszönöm!
popsza@freemail.hu
ha nem gond, bár ahogy nézem jól bírod:)

Névtelen írta...

Szia !!!
Eltudod küldeni a SZTARGAZER - t ???
Nagyon jókat hallottam rolla ...
balogh@index.hu

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon imádom ezeket a könyveket!:)
A SZTARGAZER-t eldutnád küldeni nekem angolul?
köszi szépen!
e-mail címem:szivosdora@gmail.com

Névtelen írta...

Szia!
Kérlek szépen,küldd el nekem magyarul!Nagyon tetszett az első is,és ezek az idézetek a másodikból rettentően felkeltették az érdeklődésem!!

E-mail-em: m.i.k.a.t.j.a@hotmail.com

Nagyon szépen köszi: Katta:)

Barta Klaudia írta...

Kérlek küldjétek el nekem is !
email : barta.klaudia@citromail.hu
Előre is köszi !

Névtelen írta...

Hello!
Lécci ,küld el az Evernight 2. részét!
Előre is kösz

e-mail címem: g.gitti@citromail.hu

Névtelen írta...

Hahhó tudom hogy már unalmas de nekem is elküldenéd a Stargazert
Üdv
E-mail vím : ryoko014@citromail.hu

Névtelen írta...

Hello ! ! !
Lécci , nekem is elküldenéd az Everniht 1.
Előre is kösz ! ! !

e - mail címem : agota98@index.hu

kingaa írta...

Sziia eltudod nekem küldeni a 2 részt??? előre is naggggyon köszíí ;]xxx
pallagakinga@hotmail.com

agota98 írta...

Hello ! ! !
Lécci , nekem is elküldenéd az Everniht 2.
Előre is kösz ! ! !

e - mail címem : agota98@index.hu

Alice írta...

Helló ! ! !
Léci , nekem is elküldenéd az Everniht 2.
Előre is kösz ! ! !

e - mail címem : alice.hale98@gmail.com

Jucci írta...

szijó, nekem is el tod küldeni? ^^
mail cím: juno.vanda@citromail.hu

Névtelen írta...

Szia, eltudnád küldeni nekem a Stargazer-t, és a Hourglass-t ha megvan magyarul. Köszönöm doorina@freemail.hu

Bloggerina Creepie írta...

szia! a stargazer ment, de a hourglass még semmilyen nyelven nincs meg sajnos nekem sem :(

cicamalac írta...

szia.
én már olvastam mind a hármat, és közvetlen az evermore után. azt is imádtam, de azt a végére meguntam. tul sok volt belölük. de az evernight, megunhatatlan. a hourglass pedig kétségkivül a legjobb rész. én nem tudtam dönteni, hogy lucas, vagy baltazar mellett voksolok, egyszer ez, egyszer az volt szimpatikusabb, a harmadikra pedig egyszerre szerettem bele mind kettöjükbe.

Bloggerina Creepie írta...

na most már nagyon kíváncsi vagyok a hourglass-ra. valaki nem tudja elküldeni? :$ :)

Névtelen írta...

El tudnád nekem küldeni az Evernight 2 ( Stargazert ) ?
e-mail: anonim_1701@yahoo.com

Névtelen írta...

Hali
El tudnád nekem is küldeni az Evernight 2-t (Stargazert)?
e-mail: vivy93@vipmail.hu
Előre is köszönöm :)

Márta írta...

Szia

Ezt is el tudnád küldeni?
tehenke2@gmail.com

Nagyon -nagyon köszönöm
Márty

Névtelen írta...

Szíía! Szeretnék kérni 3 e-bookot. Remélem nem gond. Ez a 3 pedig nem lenne más, mint:
1. Evernight 2
2. Evermore
3. Blue Moon
Az e-mail címem:huszty.zso@gmail.com
Előre is nagyon köszönöm!!! :)

Névtelen írta...

szia. eltudnád küldeni nekem mind a kettő részt??
princess-girl@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia!
Kérlek szépen, hogy küldd el nekem is a Stargazer-t! Hogyha lehet, és nem gond, akkor légyszi magyarul és angolul is.
shyni@freemail.hu
Nagyon szépen köszönöm!

Névtelen írta...

Szia! Én most olvastam el az elsőt és meg tudnám szerezni a Stargazer-t is, de csak vasárnap és nem bíírom :(
Lécci elküldöd nekem magyarul? :$
Nagyon megköszönném!

d_dorina95@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia :)
Nagyon tetszett az ajánlód :D
Nekem az 1. rész annyira nem tetszett, de most már érdekel a 2. rész :D
Elküldenéd létszi ide: anna.almssy@gmail.com
Köszi :)

Lexy írta...

Szia!
Én már végigolvastam az első három rész és király, kösz, hogy leírod, mert néha, ha már el is olvastam, szívesen beleolvasok újra. :D
Alig várom a negyedik részt- júniusban fog megjelenni! :DD

Névtelen írta...

szia!
el tudnád küldeni nekem is az Evernight 2-t?
Léccilécci!!!
ide: feszter97@freemail.hu

Bells írta...

Szia!
Régóta el szeretném olvasni, de eddig csak Skyee-féle rajongói fordításban találtam. Ha neked nem az van meg, megtennéd, hogy elküldöd?
lollus4@yahoo.com
Nagyon szépen megköszönném! :)

Bloggerina Creepie írta...

szia! nekem is csak a Skyee-féle van meg, nagyon sajnálom :(

Névtelen írta...

szija.
eltudnád küldeni nekem is az evernight 2-t?? :))
nagyon köszönöm <3

szandi60@citromail.hu

Névtelen írta...

Nekem is elküldenéd az evernight 1-2-t; angolul is és magyarul is?
És még egy; a Tara road magyarul/angolul megvan?

Nagyon köszönném

fabianan@citromail.hu

Bloggerina Creepie írta...

küldöm, de a másik sajna nincs meg

Névtelen írta...

Szijjja....:)
Leccci nekeeem ish....:)
Kosziii...:)
Eccsikeeee_95@hotmail.com

Névtelen írta...

szia.légyszíves elküldenéd nekemis az evernight 2-t? előre is köszi:) diadius@freemail.hu

Névtelen írta...

Eltudnad nekem is kuldeni kerlek? :$
emailem : juhasz.eszti@freemail.hu

Névtelen írta...

Vaah neharagudj elozo nevtelen vagyok csak azt szeretnem kerdezni h angolul is eltudnad kuldeni? :$

Bloggerina Creepie írta...

jujj, tudom hogy fent még az van hogy angolul is kérhető, de azóta sajna a gépem tönkrement és elszállt minden adat róla egyszer úgyhogy már nincs meg az, örülök hogy magyarul visszaszereztem a könyveim T_T bocsika :$

Shiro Ookami írta...

Szia. Nagyon tetszett a véleményed, és a bevezető a könyvtől. Esetleg, ha nem "szállt el" eltudnád nekem is küldeni. Ezer hála és köszönet *-*

Mail címem: ny.rami95@citromail.hu

Névtelen írta...

Legysziii kuld el nkem is az Evernight masodik illet harmadik reszet,ha tudod, erre a cimre: jozsajennifer@yahoo.com , elore is koszonom:)

Névtelen írta...

Szia. :-) Eltudnad kuldeni nekem az osszes reszt, ami megvan neked? ( fetkitti@vipmail.hu ) Koszi. ^^
Graci :-)

Névtelen írta...

Szia eltudnád nekem is küldeni a 2 és 3. részt :D
erre a címre: kosabeka@gmail.com
nagyon szépen köszönöm :D:D

Névtelen írta...

Szia:) el tudnád küldeni nekem is az evernight második és harmadik részét? erre a címre: a.ncsa96@freemail.hu
előre is köszi :)

Liza Green írta...

Kérlek szépen nekem is küldjétek el az Evernight második részét! email: szekeres.liza@citromail.hu

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)