Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Jeee, éljen a kolis élet, a vonatozás az meg főleg (L)
És mi kap még szívecskét? A sok jó ember, akivel utaztam a minap: KittyBonesNikiDrágám, P.Niki és Bandi xD
Szóval betámadt a Bulivonat - avagy tanulj a profitól, hogyan dobd fel az utazásod...


Minden tanács gyakorlatban tesztelve.

Péntek 12.37, álmosan.
Ne törd magad a helyért, úgyis minden tele lesz kolisokkal, akik zúzzák magukat (és egymást) az ülőhelyért.
Légy okos: az előtérből tökéletes party-helyszínt lehet varázsolni pillanatok alatt.
"-De hová üljek?

-A kicsi seggedre babám..."
Okés, mikor fel és leszáll a nép, akkor össze kell húzni magatokat kicsit, de amint bezáródnak az ajtók, kezdődhet a szórakozás...

Szórakozás? Mégis hogyan?
Mindig van kolis, akinél van laptop. És minden laptopos kolis gépén akad némi zene. És mindig van olyan hülye, aki tényleg képes elővenni a vonaton és laptop dj-skedni. (Ha még sincs zene, akkor abban az esetben van szerencsétek, ha szeretitek a tüctüc zenét; a vonat folyamatosan azt csinál xD)
Extra: akár filmet is nézhettek (a Shrek 3. a vonaton is vicces, tapasztalatból mondom xD)

Higgyétek el, élmény tud lenni még egy 40 perces utazásból is így - én ki is jelentettem a végén: legközelebb az InterCity-re is ide kérek helyjegyet, csókolom!

Szóval találkozz élőben a Harry Potter és a Nyolc (avagy a HP és a Mágikus Pengető) szereplőivel! Szállj fel jókor, jó helyen (általában a 9 és 3/4-ik vágányról indulunk, de nem mindig!) a Nyíregyháza-Debrecen személyvonatra és keress az ajtóknál egy csapat "csövest" (ahogy a Kevin Costner-hasonmás kalauz mondta) xD Partyarcokat és rajongókat bármikor szeretettel fogadunk :D

* a címben leírtak valóban elhangoztak a debreceni állomáson a 2009-es DE-BTK gólyatábor utáni hazautazásunkkor... megakadt a lemez, kajakra xD


Share/Bookmark

5 hozzászólás (írj véleményt!):

.dóri. írta...

jó lehetett a hangulat :D
tényleg milyen szakra jársz Debrecenben? És milyen az egyetemi élet? (én már másodéves vagyok a kicsiny szombathelyi egyetemen, de azért szeretem, igaz nyugisabb az élet itt mint pl Pécsen v máshol)

Bloggerina Creepie írta...

Én kérlek első éves vagyok és pedagógiára járok... én fogom tanítani a jövő nemzedéket (magyarra, de azt majd csak jövőre veszem fel):D
Ténylegtényleg, te mit is tanulsz? :)
Amúgy nem az a lényeg, hogy mekkora az egyetem; ha kevesebb ember van akkor is lehet ugyanolyan jó a hangulat :)
***
Láttam megdicsérted a diavetítést, köszi :D szerintem nagyon aranyos, gondoltam felhívom már a kedves olvasók figyelmét rá :D

Kraxpelax írta...

Dark nights washed by distant rippling trees
and alien winds covering your eyelids, purifying
like everything, move on with splendid ease
leaving us a message: life will never cease
its sleepy course in vain
in order to attain
rebirth, since Death is not and Life is dying.

The heat around Time's corner waves a scent
for creedence revival of some virtual vampire
as deep inside. A force considered spent
returns from utter non-existence that was meant
to keep us out of breath -
Is Life both Life and Death?
Riddle of the Night! The Day be hot and dire.

My Poetry Blog

http://singleswingle.blogspot.com/

More...

Adiós, mis vacas! Que pasa en esta temporada de tristeza?
La soledad se cultiva en las ciudades;
viva la muerte.
Uno no debe imaginar que el hombre es bueno.
El paisaje se despierta en un fiel espejo, pregunte.

La noche ha porches de la siesta en ruinas con pistacho.
Débiles enemigos se disipa amigos sin
valor. La calle es corta.
Hay falta de coherencia, la esperanza y la fe.
Todas las puertas evitadas saludan: No pasarán.

My tentatively spanish poetry blog;

http://hollb.blogspot.com/

Typically Swedish Next Door Girls Collection För Your LAPTOP!

:o)

My philosophy:

http://windormirrow.blogspot.com/

Mein Geist:

http://anrud.blogspot.com/

My Babe Misogyn Wallpapers:

http://screenfonds.blogspot.com/

Feel free to announce your blog on mine.

- Peter Ingestad, Sweden

Bloggerina Creepie írta...

na hát ezt elfogadtam mint megjegyzést, de passzolom miért is került ide igazából xD poén

.dóri. írta...

micsoda véletlen, én magyar alapszakos vagyok! :D (+ idén felvettem az informatikus könyvtáros minor szakot, de annyira nem tetszik :D ) bár én nem szeretnék tanár lenni, egy ideig gondolkoztam rajta, de majd kiderül, hogy mi lesz! :D

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)