Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Nagy híre volt, de nulla szerintem.

Én próbáltam, esküszöm próbáltam minden erőmmel figyelni és megszeretni (legalább elfogadni), de nem megy. Már ha csak a borítóját is meglátom, felhorkantok és azt kiáltanám legszívesebben, hogy tegye már el! Mármint a tanárnő. A társadalompedagógia tanárnő zaklat ezzel minket minden óra végén és míg mindenki elérzékenyülve hallgatja a "történetet", én addig mondjuk azon meditálok, hogy kár volt a papírért! Hát mi lesz így az erdőkkel ha minden szemetet kiadnak!?

"...nem egy elképzelt világban játszódik, hanem napjainkban, Budapesten, és nem orkok népesítik be, hanem mindenki által jól ismert figurák: "normális" emberek, főnökök és munkások, hajléktalanok és piti bűnözők."
Így van. Mert ma hazánkban csak főnökök, bűnözök és idézőjelesen normális emberek élnek csak, igazán rendesek nincsenek.
De álljunk csak meg egy pillanatra, én kikérem magamnak! Rám ne mondják, hogy csak idézőjelben vagyok "normális", az én családom igenis rendes, dolgos.

Na szóval, amiről én itt beszélek egy lapozgatós könyv, ahol egy fiatal roma* bőrébe bújva kell élned, és ahol az első két lépésben sajnáltatod magad, aztán a harmadikban elmész egy elegáns klubba és eliszod a kezdéskor kapott pénzed.
Az asztalon táncolva töltötte az éjszakát, és mikor részegen leesett és beverte a fejét még sajnálnom kellene. Ez most komoly?

*tudom, a könyv címében a "cigány" szó szerepel, de mivel az politikailag nem korrekt, én nem merem használni

"Én például először úgy próbáltam "végigolvasni" a könyvet, hogy mindenhol a legbarátságosabb, leginkább konfliktuskerülő döntést hoztam - és a végén mégis eljutottam a hajléktalanszállóra, aztán ki az utcára, és ott haltam meg." (sulinet)
Na ja, hát ha úgy van megírva, hogy köze nincs a valósághoz mert minden választási lehetőségnél minimum téged támadó, csúnyagonoszkorrupt rendőrök vannak, valóban lehetetlen.
Mert Budapest már csak ilyen: megérkezel és az aluljáróban a biztonsági őrök vérengző kutyákkal keménykednek... én igazából nem is értem, hogy nem pusztult még ki a város teljes lakossága, mikor ez olyan fenemód veszélyes hely.


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)