Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Ha megnézitek, mostanában egész szépen sikerült némi rendszert vinnem ebbe az egészbe, ami itt megy az oldalon: egy sima, egy fordított... izé, szóval ott volt a Pokoli báléjszakák mint tipikus lányos dolog, aztán jött Novecento, ami már egy elgondolkodtatóbb dráma volt, akkor az Misztikus szerelem megint egy kis könnyed olvasmány volt, amit Veronika halálvágya követett. Az Evernight 2. ezután valódi kikapcsolódás volt, és bár imádtam, mert tényleg nagyon izgalmas volt, az Angyalok és démonok akciófejezetei* durvábbak voltak :D

Szóval egy cuki, egy komoly, bevált a rendszer - csakhogy nemrég lépett közbe Alyson Noel és az Evermore.

*akciófejezet: nem biztos, hogy előttem is létezett a szó, de ha filmben akciójelenet van, akkor könyvben minek hívád? xD

Nem most olvastam, írni is akartam róla, de nem tudtam eddig hová tenni (nemcsak oldalszerkezetlieg, hanem magamban sem). Végül így kezdett el ez a bejegyzés megszületni: feladtam, beletörődtem és már nem akarom beskatulyázni.

"Mióta egy szörnyű autóbalesetben odaveszett a családja, a tizenhat éves Ever látja az emberek auráját, hallja a gondolataikat, s egy érintésből kiolvassa az élettörténetüket. Mivel elkerül minden emberi érintést, hogy leplezze a képességeit, csodabogárként tartják számon új iskolájában - de minden megváltozik, amikor megismerkedik Damen Auguste-tal. Damen jóképű, egzotikus, gazdag és rengeteg titka van - és ő az egyetlen, aki elhallgattathatja a zajokat a fejében. A lány nem tudja, kicsoda (vagy micsoda) Damen valójában. A fiú a fény és a sötétség határán jár, egy elvarázsolt világban, ahol senki sem hal meg. "

Egy sorozatban szokták kiadni a Pokoli báléjszakákkal, a Twilight-tal meg ilyesmivel, mondom akkor biztos valami romantikus tinimaszlag, és hát ismertek már eléggé egy páran, tudjátok, hogy az nálam jöhet xD (feladtam, én már nem is tagadom).
A kezdetkor még nem tudtam, hogy ennél azért kicsit többről lesz szó, de pár oldal után már érezni lehet, hogy valami itt nem lesz egészen rendben.
Mire is gondolok?
Hozok inkább egy konkrét példát arra a kettősségre, ami végül is szerintem tényleg egyedivé teszi a könyvet és ami miatt a szívem egyik csücske lett (a sok közül).
Nézzük csak meg a 16. fejezetet, amikor is Ever és Damen (a suli sztárpasija természetesen) ellógnak egy napon a suliból - mondanom sem kell, hogy a srác fényes, fekete, szupergyors BMW-jével. Vidámparkba mennek, vacsiznak, szórakoznak, tiszta láááávvvv, na mondom nyúlok ki, ez aztán mese a javából! (Ezt akár gonoszan is mondhatnám, de nem teszem, mert engem abszolút jól elszórakoztatott xD)
Aztán pár oldallal később Ever már a halott kishúga szellemével vitat meg olyan kérdéseket, mint hogy miért is nem "lép át" Riley? Miért bolyong itt a földön, mikor ha átlépne, láthatná a szüleit és kiskutyáját, akiknek a lelke a baleset után nem fordult vissza?
Mondom oké, ez már kicsit durvább volt... :S
Szóval értitek; a sztori a lélekvándorlás kérdéseit feszegeti - de amúgy egy cuki amcsi középiskolában játszódik, ami hepi mint a HájSzkúlMjúzikel-ben.
És most feltehetitek a kérdést, hogy hogy lehet ezt követni, pff!? Hát elmondanám, hogy nagyon könnyen; meglehet, ez a két dolog ellentmondóan hangzik, de nagyon jól össze lett pakolva ebbe a kis könyvbe, ez adja az egyediségét mint már mondtam.
Ezen kívül fordulatos is; a történetben nem a fent említett két szél fut csupán és a végén például még arra is megkaphatjuk a kérdést, miért pont Ever élte túl a balesetet (illetve hogy ki mentette meg... na hát az egy plusz poén, de nem akarom lelőni :P)
Szóval szeretettel ajánlom mindenkinek és tessék kommentezni ha akarjátok vagy ha bármilyen gondolatotok támadt vele kapcsolatban, amit megosztanátok esetleg másokkal is.

He-he, a film kérdése
Nem, nincs és egyelőre nem is készítik. Csak hogy tisztázzuk előre; mert akármilyen könyvet ajánlok, mindig jönnek a kérdések, hogy mikor lesz filmen, mert milyen jó volt a regény.
Ennek nézhetitek meg most az egyik következényét - avagy ha nincs film, majd ti csináltok legalább trailert youtube-ra xD
(amúgy helyes, helyes, kreatívkodjatok csak, az jó :)




Megnéztem egy párat, nekem ez jött be, ezt linkelem most csak, mindre nincs hely xD de azért a többiből is és a könyves fórumokról leszűrtem pár dolgot:
1. A mindig kapucnispulcsis Ever más nem lehet, csak Avril
2. Ever gót barátnője, Haven csakis Amy Lee lehetne
3. Nem mondom, hogy a Volvo C30 rajongóinak számával bármi is vetekedhet a fiatal nőnemű egyedek körében, de Damen* fekete BMW-jét sem kell félteni...! - és még mondják, hogy a nőket nem érdeklik a kocsik... xD
*Damen-re annyi féle változatot találtatok ki, hogy szinte követni sem bírtam; ahány csaj, annyi Damen :) (Mondjuk ha ez is egy Steven Strait film lenne, tényleg nem lenne rossz :D)

Folytatás
Lesz, lesz! A Halhatatlanok című 4 részes sorozat első kötete ez még csak.
A Blue Moon Amerikában már megjelent július 7-én, nálunk ha jól tudom szeptember 30-tól lesz kapható(de szóljatok, ha félre lettem informálva, illetve ha el tudod küldeni, tedd is meg kérlek!)


Share/Bookmark

22 hozzászólás (írj véleményt!):

Katie írta...

Én is olvastam, bár csak gépen, de nagyon tetszett :D Konkrét pár óra alatt kivégeztem.
Mikor így hirtelenjében megjelent, nem mertem megvenni. Annyian riogattak vele, hogy csak egy jól sikerült Twilight-koppintás, hogy úgy voltam vele, inkább nem adok ki rá pénzt.
Viszont most elhatároztam, hogyha végre lesz annyim, mindenképpen be fogom szerezni, ahogy a második részét is :)

.dóri. írta...

én már elején olvastam ezt a könyvet (blogomban írtam is róla :D ), tetszetttetszett, de jobb(?) lett volna, ha a twilight előtt ismerem meg, mert engem eléggé zavart a sok hasonlóság.

Bloggerina Creepie írta...

Hát igen, ezekkel a csúnya anyagiakkal sokunknak gondja van xD Sikeres gyűjtögetést, Katie :)

Dóóóóri, ravaszkodtam kicsit és úgy döntöttem neked a blogodon válaszolok (értelemszerűen az Evermore-os bejegyzésedhez) -muhhahha-

Bloggerina Creepie írta...

Mitől más az Evernight, mint a klasszikus vámpíros sztorik?
"- Csak azok az emberek válnak vámpírrá, akiket többször is megharapnak, és úgy is csak akkor, ha az utolsó harapás végzetes.
- Addig nem lesz valaki vámpír, amíg meg nem öl valakit. Amikor az áldozat meghal, a "vadász" is átalakul.
- A vámpírok nem szeretik a folyóvizet.
- A nap sem árt nekik. Nem égnek porrá. Azoknak a vámpíroknak, akik normálisan táplálkoznak meg se kottyan a napfény. Akik viszont már jó ideje nem ettek, fájdalmat éreznek.
- A vámpírvér nem olyan ízű, mint az emberé, és nem is hasonlít egyetlen más élőlény vérére sem. Nem ízletes vagy tápláló, tulajdonképpen nem is étel. Információ. A vámpír vérének íze megmondja, hogyan érzi magát a vámpír abban a pillanatban, és érezni lehet, ahogy a másik vámpír agyában egy pillanattal korábban megjelent gondolatok felvillannak.
- Nem muszáj emberekből táplálkozniuk, az állatok vére is éppúgy megteszi nekik.
- A feszülettől, a templomokban kellemetlenül érzik magukat, mintha valaki figyelné őket, ettől függetlenül nem kapnak a szívükhöz, majd lángra, ahogy a régi filmekben"

Kinga írta...

szia!
el tudnád küldeni nekem Alyson Noel Evermore cimü könyvét?
elöre is köszíí^^ az e-mail cimem: lebkin@citromail.hu
puszi,Kinga
ui.:nagyon tetszik az oldalad!:9

enta írta...

halihó:)
énis hallottam erről a csodás könyvről, az evermore-ról, de sajnos sehol sem találom így a segítségedet kérném. ugye megszánsz és elküldöd nekem is?:] andienta@vipmail.hu
köszönöm ._.

Névtelen írta...

Sya!
Eltudnád nekem küldeni az Evermore mindkét részét.
Előre is nagyon köszönöm!
gesther21@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia!

Nekem is eltudnád küldeni az Evermore minkét részét? Sehogy nem akadok rá. =(

Előre is köszönöm!
bdora14@citromail.hu

Névtelen írta...

Szia! El tudnád küldeni nekem erre a címre: takiedit@citromail.hu. Előre is köszi :).

Névtelen írta...

Hi! Tudom kicsit ez már pofátlan...de el tudnád küldeni nekem is???...én se találok rá sehol:( A barátnőm egy kirándulásra elhozta...Beleolvastam, nekem nagyon tetszik...:)...PLS küld el!!!!
E-mail címem: bartareni@citromail.hu
Előre is köszi!!!:)
PUSY!!!

Jutta írta...

Szia! El tudnád küldeni nekem is mindkét részét? Előre is köszi! E-mail címem: jutta57@citromail.hu

Alice írta...

Szia!
El tudnád küldeni nekem is ezt a könyvet? Előre is köszi!
E-mail címem: alicecullen666@citromail.hu

Névtelen írta...

Hali eltudnád küldeni nekem mind a 2 részét az Evermore-nak? Köszi előre is.
e-mail: vivy93@vipmail.hu

Névtelen írta...

Sziasztok!
Valaki eltudná nekem küldeni mind a 2 részét???
Nagyon meg köszönném neki.
maryjja@citromail.hu

Névtelen írta...

Szia.. én is elkérhetem az evermore mind a kettő részét.. jelenleg könyv gyűjtésben szenvedek.. sok a szabadidőm és kéne valamit olvasni xdxd
címem: princess-girl@freemail.hu

asd. írta...

szia:) nekem is elküldenéd mindkét részt? vircsii@yahoo.com előre is köszönöm:)

Névtelen írta...

szia :)én az egyik barátnőmtől hallottam erről a sorozatról
kölcsönkértem aztán elkezdtem olvasni
az első pár oldal után nem bírtam letenni :D megragadott az az egyediség amiről Te is beszéltél
aztán csak jöttek egymás után a kötetek: egyiket befejeztem jött a másik mind a 4 kötetet elolvastam mindössze 4 és fél nap alatt:) alig várom hogy megjelenjen a kövi 2 rész is mert nagyon oda vagyok érte :))

Shiro Ookami írta...

Szia. El tudnád ezt a könyvet is küldeni nekem?
A mail címem: ny.rami95@citromail.hu
Előre is köszi. IMÁDOM a blogod *-*

Bloggerina Creepie írta...

köszike, küldöm :) :*

Névtelen írta...

Szia, kérlek küld el nekem is :) angyalka101@gmail.com Előre is köszönöm :)

Kata Voga írta...

szia ne haragudj hogy én is ezzel zaklatlak, de már annyi linket néztem és egyszerűen nem tudom leszedne sehogy.. :( egyszer már olvastam és azóta szeretném letölteni de egyszerűen nem begy, de nagyon nagyon tetszik a könyv és ezt nem elég 1x olvasni :) el tudnád küldeni nekem mindegyik részét? kata0095@citromail.hu
előre is nagyon köszönöm!! :)
egyébként nagyon jó a blogod :)

Névtelen írta...

Elküldenéd nekem ezt a könyvet? gorgie@vipmail.hu

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)