Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

"...a rock and roll diplomához nem jár díszkeret"
(mi sem kapunk majd, ugye K.B.? xD)
Képzeljétek, 17-én Debrecenben volt szerencsém Fenyő Miki bácsit élőben látom (még autogramot is kaptam fenyőzöld tollal bibbííí) :D
Ja, hogy ez titeket miben érint? Rögtön el is mesélem :)
Szóval ez a mai meglepit befolyásolja, ugyanis ma valami olyasmit kaptok tőlem, ami nem könyv, de szintén alapmű.
Fogadjátok szeretettel ezt a Hungária válogatást :D mert a rock'n'roll fiatalít :D
Nem hiszitek? Akkor ezt csekkoljátok!

Miki bácsi hatvan évesen ilyen bulit csinál, ennyire pörög a színpadon és látszik rajta, hogy még mindig élvezni, amit csinál! Hát kell ennél több? :)
Szóval hazajöttem, gondoltam előveszem a bakeliteket és meghallgatom őket (mert olyanunk is van xD), aztán szembesültem vele, hogy akárhogy is imádom a régi lemezek illatát, az mp3 prkatikusabb lesz, így hát töltögettem le.
Na ennyit erről, hallgassátok és pörögjetek, mert a rock'n'roll örök!!!


Share/Bookmark

2 hozzászólás (írj véleményt!):

felhők. írta...

jajj basszus de irigyellek :)
legnagyobb vágyam egyszer eljutni egy fenyőkoncertre :/
ismerem az összes számát, ezen nőttem fel és most is hihetetlenül odáig vagyok érte :)

Bloggerina Creepie írta...

Nagyon sokat vártam erre az alkalomra, szóval megérdemeltem :D Majd össze jön egyszer neked is; Miki bácsi sosem öregszik meg! xD

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)