Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Nem hiszitek, hogy van ilyen, mi? Akkor csak olvassátok el a Pokoli báléjszakákat <3

(nincs meg? kérd csak el tőlem :D)


"Áll a bál! Az öt izgalmas történet középpontjában a bál áll, pontosabban afféle para-bál, ahol aztán pokoli táncot lejtenek mindenféle lények. Délután, amikor még azon görcsöltél, hogy kétballábas vagy, és leginkább a ruhásszekrényed szegényessége aggasztott, eszedbe sem jutott, hogy maga a Nagy Kaszás visz majd táncba... Márpedig ő nem azért kért fel, hogy a toiletted dicsérje... Némely estély akciódússá fajul, olykor kivégeznek egy harapós kedvű vámpírt, angyalok csapnak össze démonokkal, szóval valamivel izgalmasabbak, mint egy retro öltönyös DJ szövegelése, és a lakásból sem kell kimozdulnod. Az ajtóval ne bajlódj, vagy bejönnek, vagy nem... Szóval, engedd el magad! Rémes estéd lesz! "


Meg Cabot: A pusztító lánya


Tökéletes. Vámpírok, báli ruhák, menő new york-i klubok... és persze Ő. Aki megvéd, még ha A Pusztító lánya is vagy és tökéletesen bánsz a fegyverekkel, akkor is kell Ő, hisz mégis csak lány vagy... Reménytelen eset vagyok: nekem bejött. Sosem fogom kinőni... xD

Lauren Myracle: A virágcsokor

Abszolút nem vicces! Szegény kislány várja a hepiendet (mind tudjuk, hogy ez nem igazi horrornak volt kiírva, hanem ez egy ma oly népszerű "tini-lányhorror") és erre mit kapok? A hideg futkos a hátamon már a gondolatától is. Ez-nagyon-durva-volt.
Utóirat: és én ennek ellenére is el fogom újra olvasni. Félelmetes volt, nagyon megrázó is... de szívszaggatóan romantikus is -olvad, miközben feláll a hátán a szőr-


Kim Harrison: Madison Avery és a Nagy Kaszás

Szépen kidolgozott történet, nem csak afféle pár oldalas novellácska. Most ahogy így eszembe jut, ez is elég... brrr! Mindemellett szerintem elég elgondolkodtató is - bár lehet, hogy megint csak beleképzeltem valamit az alternatív gondolkodásommal...
Érdekes. Miért van az, hogy az eszed tudja, hol a határ, néha... mégis átléped? Mit áldoznál fel azért, hogy megbosszuld, hogy megbántottak? (És miért olyan kétes a vége? Mondom, hogy elgondolkodtató…)


Michéle Jaffe: Csók és ármány

Már a címe sem ígér sok jót – komolyan, nem volt egy ilyesmi című brazil szappanopera?

Végül is nem volt csalódás. Illetve, nem emiatt. Izgalmas, kalandos, a történetszövést is furfangosnak mondhatjuk – csak hát ez épp minden volt, csak nem romantikus.

Nem, félre ne értsetek, ezt sosem mondanám negatívumnak! Tudom én, hogy nem kell minden könyvnek a szerelemről szólnia… de hát ha nincs benne semmi láv, akkor ne rakják már be egy ilyen könyv közepébe :S

Más. Sikerült feldolgoznom, hogy a könyvben nem szerepel egyetlen vámpír sem (hogy lehet nélkülük könyvet írni? xD csak viccelek ám), de az kicsit erős volt szerintem, hogy a főszereplő egy női Superman. Egy árva lány emberfeletti tulajdonságokkal, aki bűntényeket akadályoz meg szabadidejében – na, hát értitek, hogyan vontam párhuzamot közte és Batman közt :S

Azért ti olvassátok el, ez nem amolyan lebeszélésféle akart lenni, csak nem ez volt a kedvencem :S


Stephenie Meyer: Földi pokol


A Twilight-ot persze nem tudta felülmúlni – de ezt kárnak is mondom, gondolom ti is észrevettétek (hisz nincs minden tele „Team Gabe” vagy „Én is angyal akarok lenni” feliratokkal xD) A Jók és a Gonoszok csapnak össze itt, miközben a gimis bálozók nem mit sem sejtve buliznak… aztán lehet találgatni, hogy a gonosz nyer-e vagy a szerelem.

Ráragasztom a képzeletbeli „tetszett” címkémet - de azért maradok a Twilight-nál.


Most nézem csak, mi a fene ütött belém? Nem spoilereztem sehol xD Kezdek kifordulni magamból! Hah! De azért így mégis csak jobb, nem? :D


Share/Bookmark

49 hozzászólás (írj véleményt!):

Névtelen írta...

Sziaaa. Szeretném elkérni tőled ezt a könyvet... hallottam jót is, rosszat is, szal felkeltette az érdeklődésem. :)

E-mail: baloghbarbi14@freemail.hu

Előre is köszii! :)

judy írta...

Szia.Ngyon jó könyvnek tünnek az általad ajánlottak.Szivesen elolvasnám őket.Imádom a vámpiros,misztikus,fantazy,horror könyveket.
Ami érdekelne nagyon az S.M:Földi pokol,Meg Cabot:A pusztitó lánya,és volt még egy vámpiros,most nem jut eszembe hirtelen.
Cserébe küldök neked is valamit,ha van konkrét könyv amit szeretnél,irj és megnézem megvan-e nekem.
Továbbá ajánlom neked Stephenie Meyer:Burok cimű könyvét,irtó jó,meg a vámpiros Anne Rice könyveket .:)
És szivesen látunk a mi könyves oldalunkon:
anheszenamon.blogspot.com

Email cimem:judyadri@gmail.com

Bloggerina Creepie írta...

Küldöm, oldalt olvasom (na nem most épp azonnal, hisz most írok xD de rögtön megnézem :) és... na inkább írok mailt xD

Bloggerina Creepie írta...

probléma elhárítva

Névtelen írta...

Szia!

ÚÚú én is szeretném elkérni a könyvet ha nem probléma. El tudod küldeni?
siccki@citromail.hu
köszi!
Andi

Samu írta...

Szia! Samu vagyok, és én is szeretem nagyon a Twilight Sagát, mégis úgy voltam vele, a Pokoli báléjszakákat nem veszem meg. Nem tudom miért, egyszerűen csak nem akartam és kész. Az ajánlók nem tetszettek. Kivéve ez, ez nagyon magával ragadott!!
Szóval szeretném elkérni tőled, aztán ha meg nagyon tetszeni fog, lehet meg is veszem!

Címem: s.samuka17@gmail.com

Előre is nagyon szépen köszönöm!

Bloggerina Creepie írta...

ne hozz már zavarba :$ :) köszönöm, küldöm :)

Névtelen írta...

Szia!
Bocsi h megint rontom a levegőt de nekem is küld el kérlek a könyvet nagyon köszi...
adriennkun@gmail.com

Névtelen írta...

Szia, el tudnád nekem is küldeni ezt a könyvet? Érdekesnek tűnik a leírásod alapján :)

E-mail: vigbettyke@gmail.com

Előre is köszönöm, Bexika

Elena írta...

Szia :) Te egy istennő vagy, már hónap óta keresem h fönn van-e neten, mert meg akarom írni az egyik töri folytatását, de mivel ezt a könyvet kevesen olvassák, ezért fel kéne raknom az elejét is...
Na nem jártatom a számat, de ugye el tudod küldeni?
Előre is köszi

E-mail: kripi@citromail.hu

pussz Elena

Bloggerina Creepie írta...

elküldtem meg írtam pár sort xD
remélem azért majd megmutatod ha kész :D

wanda. írta...

helóó.
először is áááállati sokat segítesz az anayagi helyzetemen, ha érted mire gondolok x'd
másodszor meg én is kérem a könyvet
e-mailom: vandake13@hotmail.com
köszííí.

Bambi írta...

Szia, szia, szia :)
Most bukkantam az oldaladra! :) Tetszik. Sokoldalú.
És amiért egyből írok is! Elkérhetem a könyvet?
Köszönöm.
erdei.bambika@gmail.com

Valerin Lanz írta...

Eléggé érdekelt a könyv ahhoz, hogy megvegyem, és nem bántam meg. Túlzás nélkül állíthatom, hogy egy nap alatt végeztem vele, de mivel már rég olvastam, nem tudnám megmondani, hogy melyik volt a kedvencem. Azért Meyer neve is sokat nyomott a lattban. Meg az is, hogy várnom kellett még a new moon-ra, és el kellett foglalnom magam valamivel! Szóval jó volt!:):)

Alice írta...

Szia!
Most találtam ezt az oldalt és nagyon tetszik!
Elkérhetném ezt a könyvet?
Előre is köszönöm!

Rosalie írta...

szia...
nagyon tetszik az oldalad és nagyon örülök, hogy ilyen sok mindent feltettél :)
nekem el tudnád küldeni a pokoli báléjszakákat?
nagyon megköszönném 8)

Névtelen írta...

Szia!!
Teljesen odáig vagyok, milyen sok könyved van meg. Lenne pár kérésem, persze csak ha nem gond. 4et kérnék el: Pokoli báléjszakák, A burok, A vámpír csókja és Vámpírnaplók 1-2. Nagyon hálás lennék neked, ha átküldenéd.
puszi, Zsófi

a címem: szoglab@citromail.hu

Jucci írta...

nekem is eltudnád küldeni? meg a Shadowland-et is? kérlek! előre is kösziii!!!
juno.vanda@citromail.hu

Névtelen írta...

Szia!
Nekem is el tudnád küldeni ezt meg az Evermore 1 és 2. részét? Nagyon örülnék neki.
Köszi előre is!
victory222@freemail.hu

Nagy írta...

SZia,

elkérhetném a Pokolbéli báléjszakákat? nagy.zsofa@indamail.hu a címem.

Előre is köszi!!!

Adri írta...

Kérném a könyvet,
horses_princess@freemail.hu
Köszike! xĐ

Névtelen írta...

Cya^^
Több könyvet is szeretnék kérni tőled: Pokoli báléjszakák, A burok, Szerelmünk lapjai, A neveletlen hercegnő naplója(összes)és a Vámpírnapló 1-2....
Köszönöööööm<3
E-mailem: dorcyca1394@citromail.hu

Bibi írta...

Sziaa.

Pokoli baléjszakák, A burok, Csitt-Csitt, Vámpírnaplók 1-2..
Eltudod küldeni nekem?
NAgyonköszíííí:x

E-mail:csatobibor@yahoo.com

Bibi írta...

Szia.szertném elkérni tőled a pokoli baléjszakákat,a burkot,csitt-csitt-et...
e-mail:csatobibor@yahoo.com

köszííszépen:D

Mercii írta...

Szia:)
El tudnád nekem is küldeni lécci ezt a könyvet:)
mercykeh94@freemail.hu .
Előre is köszi:)

Névtelen írta...

hello
nagyon jó könyvnek tűnik
szandyyyy@freemail.hu
előre is köszi

Rencsii írta...

Sziiaa. Elküldenéd nekem is? :)) Köszönömszépen:ÉÉ

címem: cica_bogar14@citromail.hu

Névtelen írta...

Szia! Elküldenéd a könyvet.. csejteinemariann@freemail.hu. Előre is köszönöm.

Névtelen írta...

Szia!
Fantasztikus hogy rátaláltam erre az oldalra, légy szíves küld el nekem is a könyvet :) még írok
Előre is köszönet érte

Yvett1991@msn.com

Névtelen írta...

Sziia
Megkérhetnélek hogy ezt a könyvet küld el nekem a
zsofi.vaganyik@freemail.hu -s címre?:)
előre is köszönöm szépen!!!

Névtelen írta...

Szia nagyon örülök, hogy megtaláltam ezt az oldalt.Már régóta keresem ezt a könyvet.Légyszives küldd el nekem.Köszönöm eris20@freemail.hu

Zselyke írta...

Szia!
Elküldenéd nekem is az fzselyke1999@gmail.com címre? Előre is köszönöm szépen :)

Diana99 írta...

Szia! Én is szeretném elkérni, előre is nagyon köszönöm! Az e-mail címem klaudia.onica@gmail.com Még egyszer köszi!

Pixie írta...

Szija! el tudnád küldeni nekem is? előre is köszönöm
sylvie94@citromail.hu

Névtelen írta...

Szia:) Én is szeretném elkérni, az email címem: ekka98@citromail.hu :)
Előre is köszönöm :)

Névtelen írta...

Szia eltudnád küldeni!?
maomio@freemail.hu
előre is köszi =D

Névtelen írta...

Szia, eltudnád küldeni nekem? :D Előre is köszi. :D
podorlilla@freemail.hu

Névtelen írta...

Eltudnátok küldeni nekem ?? Előre is köszönöm
duro.b@freemail.hu

Szisza írta...

Szeretnék beállni a sorba :) Nagyon hálás lennék ha kiszakítanál a punnyadásból pár napra egy jó könyvvel :)
Kösziii :)

kemendibeata@gmail.com

Névtelen írta...

Szia. Nekem is elküldenéd ezt a könyvet?:) h.klaus92@freemail.hu Köszönöm!

Névtelen írta...

Szia:D Elküldenéd légyszives ezt a könyvet? gorgie@vipmail.hu

Emma Shaw írta...

Szia! Eltudnád küldeni nekem is? kisemiliamaria@hotmail.com Előre is köszi :))

Tünde Tóth írta...

Szia! Nagyon jó az oldalad:)
El tudnád küldeni nekem a Pokoli báléjszakákat, Evernight 1,2-t, az Evermore 1,2-t a Hourglasst, az egy vérfarkas szupermodellt, és a pusztító lányát? Ne haragudj, hogy ilyen sokat kértem de egyszerűen mindet el szeretném olvasni! :) Előre is nagyon szépen köszönöm! tundehedvig@gmail.com

Bloggerina Creepie írta...

semmi gond, küldöm :)

Veronika Eőri írta...

A Pokoli báléjszakákat a Földi poklot és a Pusztító lányát el tudnád légyszíves küldeni nekem az e-mail címemre? köszönöm szépen: Vero
eoriveronika@gmail.com

Liza Green írta...

Kérlek küldjétek el! Email: szekeres.liza@citromail.hu

Névtelen írta...

Szia, eltudnád küldeni nekem? :D Előre is köszönöm! :D
rencha20@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia! Légyszíves küldd el nekem is, felkeltette az érdeklődésemet az előzetes, szeretném elolvasni. Nagyon szépen köszönöm! Déva
dobosva@freemail.hu

betty betty írta...

szia eltudnad nekem küldeni? elöre is köszi ( bettybetty692@gmail.com )

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)