Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Még egy gyöngyeszemre leltem.

Azt hiszem, 2 mondatban le is tudnám (oh, mi ütött belém?):
Nem, Claudia Gray Evernight című regénye nem Alkonyat utánzat. Nem, nem is Harry Potter.

Én sem hittem; én is szkeptikus voltam; tudom, hogy nagyon gyanús, de tényleg nem az. Ne ítélkezz, míg nem olvastad. Bocs, hogy ezt mondtam, de láttam, hallottam: nagyon sokan ezt teszik.

"Bianca szökni akar. Bianca új diák az Evernight Akadémián, egy háborzongató, gótikus bentlakásos iskolában, ahol az osztálytársak valahogy mind túlságosan tökéletesek: okosak, elegánsak, jófomán olyanok, mint a ragadozók. Bianca tisztában van vele, hogy nem illik közéjük. Ekkor találkozik Lucas-szal, aki szintén kilóg a sorból, s aki szemmel láthatólag mindent megtesz azért, hogy ne legyen olyan, mint a többi evernightos. Kettejük között tagadhatatlanul van valamiféle vonzalom. Bianca minden veszélyt vállalna, hogy a fiúval lehessen, de sötét, régesrégi titkok elszakítják őket egymástól. Bianca ekkor megkérdőjelez mindent, amit eddig igaznak hitt. Claudia Gray rossz csillagzat alatt született szerelmi története, és a veszélyes szövetségeket felvonultató izgalmas események lélegzetelállító modern vámpírmese a mai olvasónak. Claudia Gray New Yorkban él és dolgozik. Az Evernight az első regénye."
Oké, tudom, még mindig gyanús - vámpírok meg romantika, de higgyétek el, ez más. Az egész világ felépítése, a körülmények, a vámpírok jellemzői mind-mind merőben eltérnek a Meyer által alkotott világtól.
Nem jobb, nem rosszabb, hanem más. És ez így tökéletesen rendben is van.
Izgalmas, fordulatos, romantikus - egyszerűen olvastatja magát. Szórakoztató. És mondjátok, nem ez a lényeg egy szórakoztató-irodalombeli könyvnél? :D

Nézzétek csak, alakul kifelé lassan az ehhez tartozó hisztéria is. Már fan-made képekre is bukkantam



Sőt, már a videókat is gyártják youtube-ra, pedig a film készítéséről még hír sincs xD
Ez mondjuk pont még egy igényes darab is, tuti sok munka volt benne. Fanmade, de nekem akkor is bejön :D Aki meg olvasta, le sem tagadhatja, mennyire passzol :D



De - és most jön a hír, ami egyben jó és rossz is - márciusban jelent meg Amerikában a második rész.
Miért jó? Most az az egyszerű sikongatós "juhhú" jön, tudjátok, szimplán azért, mert örülök, hogy van folytatás.
És miért rossz? Mert addig lehet izgulni. Ez az a folytatásos könyv, amiről éppenhogycsak mondhatjuk el, hogy be lett fejezve - az elvarratlan szálak meg hát ott lógnak a levegőben, míg meg nem érkezik hozzánk is Stargazer... -nyüszít-

Nah, örüljünk egyelőre az első résznek és mint mindig, ezt is elkérhetitek tőlem :)
utóirat: még mindig tart az a számomra is érthetetlen állapot, hogy nem spoilereztem... xD de csak nem tudtam 2 mondatban elintézni - szómenéses, de élvezi -

utó-utóirat: az írónő hivatalos honlapján fent van az OST
ezeket hallgatta írás közben

utó-utó-utóirat: a második rész :D


Share/Bookmark

30 hozzászólás (írj véleményt!):

Névtelen írta...

Szia! Az Evernight nekem megvan, de a Pokoli Báléjszakákkal már szemezek egy ideje... Ha el tudnád nekem küldeni mail-ben, azt nagyon megköszönném :)
sasvari.vivii@citromail.hu

Névtelen írta...

Ezt is szeretném elkunyizni. :D Az e-mail ugyanaz: baloghbarbi14@freemail.hu

Yvanna írta...

Megnéztem az Evernightos vidit, és mindig meglepődöm, hogy az Ana Johnson-féle We are című számot mennyi fan felhasználja a vámpíros videóihoz.Pl: az Anita Blake fanvideókhoz is jópáran alkalmazták..

Bloggerina Creepie írta...

Azokat még nem láttam, de most nézem csak, több Harry Potter fanvidihez is ez megy! xD
tudom, hogy ez csak egy, de nézzétek meg oldalt az ajánlott videóknál xD
http://www.youtube.com/watch?v=DDSpNGtxCwY&feature=related
no, én nem bánom, szerintem ez egy nagyon jó track! :D

Yvanna írta...

Megnéztem a Harry Pottereset is, tényleg jó, bár a vámpírsztorikhoz kicsit jobban a illik a szám sztem:)
Elküldenéd nekem is az Evernightot meg a Pokoli báléjszakákat?Ide lehet:wiccancat@freemail.hu

Névtelen írta...

ezz nagyon jónak hangzik!!!! kérhetem még a pokoli béléjszakákat is??? már meg akartam venni de akkor így nem kell!!! klaucica03@citromail.hu
olvastad már Stephenie Meyer- Burok c. könyvét!! az is nagyon jó! bár nem vámpíros

Névtelen írta...

Az a baj, hogy én fiú vagyok és engem nem kötnének le a "tini-lányhorror"-ok. Még akkor sem ha ilyen jó ajánlásokat olvasok róluk mint a tieid.:(


Zolika

Bloggerina Creepie írta...

Öhm.. ja.
Erre nem tudok mit reagálni.

Névtelen írta...

szia...szeretnem elolvasni ezt a konyvet...meg sulikezdes elott akar :$ :) orulnek ha elkuldene vki a cimemre: farkasvivi1@citromail.hu
elore is koszi
vivi

vivi írta...

szia,lattam meg van a konyv folytatasa is es nagyon jo lenne ha elkuldened:) cimem: farkasvivi1@citromail.hu
elore is koszi: vivi :)

Névtelen írta...

nagyon meghköszönném ha ezt elküldenéd nekem:) dinkus@vipmail.hu

Kinga írta...

szia!
eltudnád nekem küldeni ezt?légyszi.
lebkinn@citromail.hu
köszönöm előre is!:D
puszi,Kinga

Névtelen írta...

Szia!
Szeretném elolvasni azután a remek "bevezető" utén a könyvet. El tudnád nekem küldeni a második résszel együtt?
Előre is köszönöm.
Mave

mave@freeweb.hu

Névtelen írta...

Akinek megvan, elküldené nekem magyarul a második résszekl együtt? mihalka_livia@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia,

Most olvastam el a tőled kapott Blue Moon-t és nagyon kösz, hogy ilyen hamar átküldted.
Most Az Evernight I. és II. részét is szeretném ha átküldenéd magyarul.

Az ajánlód felkeltette az érdekődésemet :)

Előrei is köszi
Gabesz
gabesz-666@hotmail.com

Rebus írta...

Szia! El tudnád nekem küldeni az Evernightot?
rebus.detenyleg@gmail.com

Márta írta...

szia

el tudnád küldeni nekem is?
tehenke2@gmail.com

Nagyon szépen köszönöm

Névtelen írta...

Szia kedves!

Nagyon bejön a blogod, csak így tovább!

El tudnád küldeni nekem az Evernight I+II-őt?

Előre is köszi:)

lvevet@hotmail.com

Névtelen írta...

Szíía!
Nagyon szeretném elkunyizni :) Köszi!
e-mail címem: huszty.zso@gmail.com
Puszi!

Névtelen írta...

Sziasztok!
Valaki tud nekem segíteni hogy esetleg hogy tudnám meg szerezni az Evernight I-II.részét.
Már elég régóta keresem én nem tudo leszedni se honnan és végre itt meg találtam nagyon örülök neki.Da valaki segítsen könyörgöm!!!!
A mail címemre ha valaki elküldeni nagyon hálás lennék neki.Előre is köszönöm szépen!!!
(maryjja@citromail.hu)

Névtelen írta...

Hali!
El tudnád küldeni az Evernight 1-2t? Az email: victory222@freemail.hu Előre is köszi

Adri írta...

Evernight 1-2 nekem is. :D
horses_princess@freemail.hu
Köszi!

Annie írta...

Uff!

Nagyon érdekes ez a könyvsori, pofátlan leszek, szeretném elkunyerálni az összes részét. ~.~
annyedoll@freemail.hu

Az oldal faxa, csak így tovább. ;)

Annie írta...

Köszöntem szépen! :)

Bloggerina Creepie írta...

szívesen ^^

Névtelen írta...

Szia! El tudnád küldeni nekem is mind a három kötetet? Előre is köszi! :)
victory222@freemail.hu

Névtelen írta...

szia. elküldenéd nekem az 1. és a 3. részt?:) köszi előre is
diadius@freemail.hu

Névtelen írta...

megkoszonom.lanimde1@gmail.comlegye szep napo have nice day ja es nagyon tetszik az oldalod

hollósi Szilárd írta...

Szia! Elküldenèd mind a három kötetet? Előre is köszönöm! holle36@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia.ami csak van jöhet. Elöre köszi .:)
bubii.ja@gmail.com

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)