Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Úgy tűnik, ez a nyár az építőjellegű ötletek nyara - szó szerint.
Kicsiny családom (anyu, húgom, öcsém) úgy döntött, költözünk. A kiszemelt házat azonban bővítsük ki - ha már lúd, legyen kövér...

Keressük fel első lépésként a mestereket. Na hát ez most nálunk annyira nem egyszerű; a legközelebbi fűtésszerelő egy hónapig ígérgette magát... aztán mikor az ember felhívja és az asszony veszi fel, kiderül. hogy ő nem engedi az urát dolgozni. Így van ez mint azóta már sok helyről hallottuk, rá várni nem érdemes, nem mehet olyan helyre, ahol túl sok a nő... LOL
A kőműves legalább eljött. 4 napos munkát ígért; két hét alatt el is jutott a feléig...

Így aztán mikor kedves apósjelöltem meghallotta a történteket, azonnal a helyszínre vonult a brigádjával. Természetesen feleannyi idő alatt elvégeztek mindent (köszi drágám :)
Még szerencse, hogy ott voltak ők, mint szakértők, különben nagy bajok lettek volna... Nekem mint hozzá nem értő szőke lánykának azért a buksim tele volt ötletekkel...

1. Az ablak
Szerintem tegyük a plafonra, a padlásra pedig tegyünk halakat... aztán nézzük :D


2. A betonkeverő
Félre az útból, csinálok vattacukrot! xD

3. A gipsz
Hát, ha egy Dávid szobrot nem is, de egy művet hadd alkossak már én is!

4. Smirgli
"Ledörzsöltem és elsimítottam a dolgokat vele... de PhotoShop-pal könnyebb lett volna!"

5. Az ásó
Én is áshatok? Nekem is kell arany!

6. Csiszolókorong
Minek hoztatok CD-t?


7. A purhab
Na ne! Itt senkinek nem kell fogtömés!

8. A csavaralátétek
Nos, én először nyakláncot akartam fűzni belőlük, aztán úgy döntöttem az ég felé tartva ufósat játszok velük.



Persze ezt mindet szépen, csöndben a páromnak adtam elő - sajnálom, ha az őrületbe kergettelek vele *pirul* bocsi :D

Ehhh, és még nincs vége...

vége az első résznek


Share/Bookmark

5 hozzászólás (írj véleményt!):

Dessy írta...

el van a gyerek ha játszik. :) ugye? :) de nézzük a jó oldalát te is élvezted :)

Bloggerina Creepie írta...

Én nagyon! :D
Kérdés, hogy a hallgatóság hogy viselte... xD
(Zolika, komment? Hogy viselted?)

Nic írta...

*halkan besomfordál, megilletődik és körülnéz*
Tetszetős, tetszetős! ^^
(Ezeken az ötleteken meg jót kuncogtam. :D)

Leah C.

Névtelen írta...

Én is nagyon jól szórakoztam a kreativitásod netovábbjain!!!

Zolika

Bloggerina Creepie írta...

köszi :D

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)