Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)





Verlaine:
Éjszakai kép




Éjfél. Eső. Fakón dereng az ég; az alját
a távol ködön át csipkézve hasogatják
egy város gótikus tetőtornyai.
Sík térség, és bitó. Emberek roncsai,
varjú-szaggatta vén holttestek, hihetetlen
táncokra rángnak a fekete hidegben,
míg lábukba riadt farkasok foga vág.






Egyik kedvenc versem. Bloggerina szereti a temetői költészetet - még ha nem is látszik rajta (ááá, szerintetek is olyan "kedves-lány" fejem van? Az idős nénik mindig velem akarnak beszélgetni a buszon... Pedig a látszat néha csal :P)

Na, térjünk a lényegre:
Jól sejtem, hogyha ezt én írtam volna most, akkor valami gótikus rocker-nek vagy emósnak hívnának? Bezzeg ha az 1800-as években tettem volna, elfogadott és sikeres lennék.
Ma már olyan nehéz újat csinálni. Pedig lehet, hogy valaki tök kreatív, kitalál valamit - aztán rájön, hogy "ja, ezt már valaki megcsinálta előttem, a francba! De hát nem is én tehetek róla, hogy nem jó korba születtem - mikor már minden ki van találva..."






Hm, ez szerintem kellemetlen; ma már csak úgy lehet kitalálni valamit, hogy csinálsz egy pacát és posztmodernnek vagy absztraktnak hívod.
Az összes jó dolgot kitalálták már. Azokat is, amiket pedig én akartam xD Temetői költészet, romantikus byron-i hős - csak azért nem az én műveim, mert 1990-ben születtem :D Üzenem Verlaine-nek, hogy :P!

Azt hiszem ennyi mára belőlem... :-*
(Elég is volt, mi? xD)


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)