Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Húsvét volt: sonka, kalács, sárga túró... szóval minden volt. Hogy is maradhatott volna ki pont állatkert?

Nagyon belevetettem magam: CSÓKOLOM, MIT LEHET ITT MEGSIMOGATNI!?
Ha nem egy képletesen feltett költői kérdés lett volna, akkor sem érdekelt volna a válasz: nekem mindent :D
(persze azért csak az intelligencia normális határain belül, nem akartam úgy járni mint a Jegesmedve harapdált össze egy állatkerti látogatót című cikk főszereplője (no nem a medve, hanem a nő...)

Nyuszikaaa, csacsi, cica (jaj csak a sajátom meg ne tudja, mert féltékeny lesz xD), kutyiii... zsiráf (füle) - ezek az általam megsimogatott állatkák listája...
A kecskékhez nem mentem be, bár legálisan megtehettem volna; túl könnyű volt a célpont és különben is - ha nincs kockázat, oda az élvezet. Állatsimogató? Hol itt a kihívás!?
(A valódi ok persze az volt, hogy nem akartam a bent bulizó 3-4 éves csapatot kitúrni. Akkora állat azért valójában nem vagyok, mint a fenti pár sorból lejött...)

De mint minden jónak, ennek is vége lett :( Na nem az állatkertnek, hanem a napnak :(
Azért még egy kis Sóstós-láblógatós-jajottazazénhalacskámdeédes tópartonücsörgés...
és mint kiderült olyannyira bededózódtam aznap, hogy minden állatra rá akartam magam vetni...

"-MIÉRT NEM SIMOGATHATOM MEG AZT A HATTYÚT?
-Cicám, az egy vízibicikli..."

(Természetesen ez csak egy vicc volt.)

De akkor is... nagyon elkapott a dedózás.
Szóval csak velem van ez így néha?
Vagy máson is kitör néha a Disney Princess és nyuszimánia?
Jövő héten töltöm a 19-et...
Normális ez?

*lehet kommentezni, hogy nem xD*


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)