Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Zolika üzenete (18:46):
abból csak egy kis töredék van fent, ahogyan ismerlek egy vidám vagány kis csaj, akinek a tetszik habozás nélkül lófaszozik meg bazmegezik
ahogy észrevettem itt te csak nagyon komoly dolgokra koncentrálsz

Fényvadász Güzü üzenete (18:46):
hát ilyen vok?
lófaszozok ?

Zolika üzenete (18:46):
nem mindig

Fényvadász Güzü üzenete (18:46):
láttad, 5 olvasóm van már :)
:P

Zolika üzenete (18:46):
aha

Fényvadász Güzü üzenete (18:46):
na tovább a bókokat

Zolika üzenete (18:47):
sztem nem csak arról kéne írnod ami téged frusztrál hanem néha arról is ami neked örömet szerez meg jól érzed magad tőle meg ilyenek
bocsi hogy megmondom, de sztem erre is kéne hangsúly fektetni
az lényeg hogy téged nem csak az ilyen nagyon komoly dolgok érdekelnek te sokat viccelődsz meg sokat mosolyogsz

Azt is tudni kell ám, hogy Zolika igen jól ismer engem.
***
Én tényleg ilyen röhögős vagyok.
De engem tényleg ezek érdekelnek, amikről írok.
Akkor én most tényleg skizofrén vagyok?

Jaj, de nehéz is tizenévesnek lenni. Szerencsére (???) lassan kinövöm...

Na mi is tesz engem boldoggá?
Nem tudok elszakadni írási stílusomtól, szóval úgy érzem, megint meg kell döntenem egy közhelyet.
Legyen a mai napi közhelyünk mondjuk a...:
"Mikor szomorú vagy, gondolj egy olyan időre, mikor boldog voltál; egy olyan valamire/valakire, ami/aki boldoggá tett"
Mert ez kapcsolódik a témához. Emlékezés a jó dolgokra.

Kezdetem komolyan és tényleg úgy gondolni, hogy velem van a baj és nem veletek, de nekem ez nem megy.
***
Szóval a jó élményeimről is írnom kellene.
Talán igaza van.
***
Sok jó élményem van egyébként; egyáltalán nem olyan tragikus az életem, mint amilyennek be szoktam állítani, ha saját magammal beszélgetek...

-A gyerekkorom alapvetően jó volt. Sok Barbie-val. Mindig ügyvédek vagy orvosok voltak, csak ritkán királylányok... *magában nevet*

-Aztán kicsit megnőttem; de még mindig sok a jó élmény.
Az esőben állni az Eiffel-toronyban...
A verébavatóm, mikor a Coccolino macira esküdtünk fel...

-Aztán kicsit jobban megnőttem
Az első koncerten lenni (ami már nem Papp Rita XD); Tankcsapda...
A kolis éjszakák; mikor az ember éjszaka az ablakban cigizik, csak mert izgalmasabb...
Harry Potter és a Mágikus Pengető-t forgatni médiára kisfilmként...
Az első ottalvós Hegyalja...

Nos, ezek tettek engem boldoggá - természetesen ez a lista a teljesség igénye nélkül készült, csak hogy hozzak pár példát.
De most már valahogy nem... és most jön az a rész, amiért nem vagyok normális. Nem is szeretem én ezeket újra átgondolni; azért nem is írok róluk olyan gyakran, mert mikor eszembe jutnak, csak arra tudok gondolni, hogy szereznem kell valahogy egy időgépet!!! XD

-És hogy most mi tesz boldoggá?
Hogy van valaki, aki kritizálja a blogom, mert többet akar belőlem kihozni
Hogy tudom, hogy a szombatot a barátaimmal töltöm
Hogy tudom, hogy szeptemberben valószínűleg elmegyek egyetemre

És hogy tudom, hogy van egy söröm a hűtőben...


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)