Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Ezt a bejegyzés a Twilight - Saga 2. és 3. részéről készítettem. Az 1. részről szóló bejegyzés megtekintéséhez katt <ide>
Csak a kronológia végett...

Emlékeztek, régen a gyerekek zseblámpával olvastak a takaró alatt...
Mondom nincs az a könyv, ami miatt én ezt tenném XD
Aztán azt kellett tapasztalnom, hogy mégis van...

Ezúton is szeretném köszönetem kifejezni annak, aki kitalálta az mp4 lejátszóra a szövegolvasás funkciót.

Így történt, hogy rávetettem magam a New Moon-ra, amivel ugye szépen sikerült a függőségem kiteljesíteni.
Oh, egye fene. Menjen rögtön szusszanás nélkül az Eclipse is.
Tudjátok, mint ahogy a filmeket készítik. Szünet nélkül forgatják a második és a harmadik rész. (Tehát be vagyunk biztosítva, ezáltal biztos, hogy lesz harmadik rész is! XD)
Huh, szép idők voltak... egy percre sem tettem le a könyvet; megvártam míg kiesik a kezemből. Rendszerint egy óra körül következett be. Vagy kettőkor. Persze éjszaka. Másnap kelek hétkor. Iszom a kávét - koffeinérzékeny vagyok; megiszok egy gyenge felet, pörgök egész nap. Csak a mellékhatások a rosszak. Gyomorremegés, állandó ugrálási, beszélési és cselekvési kényszer XD Tényleg szép idők voltak...

New night, new book, new moon

Nos, ismerek olyat, aki az első rész után be volt pörögve, hogy szegény Jacob fiút hogy háttérbe szorítják, pedig van olyan nagy szám, mint Edward.
Elhúztam a számat; nem igazán osztottam a véleményét - de a New Moon után erősen elgondolkodtam az igazán.
Akik osztják a fenti véleményt már szólok, hogy sürgősen vessék rá magukat a New Moon-ra.
Ja, spoilerveszély. Én szóltam, innentől nem az enyém a felelősség, ha többet tudsz meg, mint akartál.
Ami most jön az egy kis ajánló-féleség lesz nekik saját meghazudtolhatatlan stílusomban XD:
Kezdődik ott ugye, hogy Edward elhagyja Bellát, hogy ne keveredjen többé (élet)veszélyes helyzetekbe miatta. (Ja igen, Jasper majdnem Bella vérét ontja egy véletlen baleset miatt) "Megígérem, hogy ez az utolsó alkalom, hogy látni fogsz engem. Nem jövök vissza. Nem foglak megint keresztül vinni egy olyan dolgon, mint ami ez volt. Tovább kell élned az életed, anélkül hogy beleavatkoznék. Olyan lesz, mintha soha nem léteztem volna."
És képest tényleg megtenni! Eltünteti a fényképeket, a cd-t, amit tőle kapott (amin az Altatódala volt, amit neki írt!), minden emléket! Természetesen Bella kiborul, Charlie már pszichológushoz akarja küldeni, aztán haza az anyjához, hónapokig jóformán meg sem szólal. Teljes a depresszió.
És itt jön a képbe Jacob. Támogatja, csak ő képes kirángatni Bellát ebből. És ezért szeretjük; nem azért, mert az első rész óta izmosodott, motorozik és csak úgy mellékesen vérfarkaskává tud változni xD
Már alakulnak a dolgok, mikor Bellára rátör, hogy szembe akar szegülni Edwarddal. Mivel megígérte, hogy nem csinál semmit, amivel árthat magának, így motorozni kezd meg "sziklaugrani" (van ilyen szó? xD). Mondjuk ez tetszett, hogy végre nem a hagyjatokbékénnyüszíteni-Bellát láthatjuk, hanem kiadja a dühét, orvul lázadni kezd. Helyes.

Aztán a sziklaugrós résznél Bella majdnem meghal, de mivel Alice nem látja a vérfarkasokat a fejecskéjében, így azt sem láthatja, hogy Jacob megmenti. Edward csak az ugrásról értesül meg arról, hogy Charlie egy temetésen van (aminek persze köze nincs Bellának). Szép. Minden úgy fel lett bolygatva... ááá de pont ez benne a jóóó!!! xD
Edward ezután öngyilkos akar lenni. Ha másképp nem megy (és pedig másképp nem megy), elmegy a Volturihoz kérni a halálát - nem tudom, ti hogy látjátok őket, de Olaszország, szervezettség, hatalom... nekem ez nagyon úgy jött le, hogy ők a vámpírmaffia. (Ha eddig nem volt ilyen szó, most már van és kész.)
A bonyodalmak természetesen ott folytatódnak, hogy Alice megtudja az igazat Belláról, elmegy érte és indulnak megmenteni Edwardot a saját hülyeségétől. És mindenki csak erre koncentrál.
Könyörgöm, épp egy centire volt attól, hogy megcsókolja Jacob-ot, erre jön Alice meg Edward mártír hajlama, és se szó, se beszéd, fogja magát és irány Olaszország!
Persze megmentik; van nagy romantikus jelenet, ahol Edward a Rómeó és Júliából szaval meg minden.
"-Lehed mézét kiszívta a Halál, de nincs hatalma a szépségeden- motyogta, és felismertem azt a sort, amit Romeo mondott a kriptában. Az óra ütött egy utolsót.
-Pontosan olyan az illatod, mint mindig - folytatta - Lehet, hogy ez a pokol. Nem érdekel, elviselem.
-Nem haltam meg - szóltam közbe - És te sem! Kérlek Edward, odébb kell mennünk. Már nem lehetnek messze!"
És mindenki boldog és hepiend.
És mindenki elfelejti, hogy van valaki aki mégsem örül. Ajj, tudom, hogy így kellett történnie, de akkor is elég csúnyán elfelejtette, ki volt az, aki kirángatta az élőhalott állapotból és támogatta mindenben... :(
"Visszanéztem Jacobra. Fogom még látni?
-Sajnálom - suttogta olyan halkan, hogy csak a szájáról tudtam leolvasni hogy megértsem. -Viszlát, Bells.
-Megígérted - emlékeztettem kétségbeesetten - Még mindig barátok, ugye?
Jacob lassan megrázta a fejét, és a csomó a torkomban majdnem megfojtott.
-Tudod, hogy mennyire próbáltam betartani az ígéretem, de…nem tudom hogy próbálhatnám még. Most nem… - küzdött, hogy megtartsa a kemény maszkot az arcán, de megremegett, és eltűnt.
-Hiányozni fogsz - mondta. Egyik kezével felém nyúlt, ujjait is kinyújtotta, mintha azt kívánná, bárcsak elég hosszú lenne, hogy átszelje a közöttünk lévő távolságot.
-Te is - nyögtem ki. Az én kezem is megindult felé.
Mintha összekapcsolódtunk volna, éreztem belül a fájdalmait. Az Ő fájdalma az én fájdalmam.
-Jake… - tettem egy lépést felé. Át akartam ölelni, hogy kitöröljem az arcából a nyomorúságot. Edward megint visszahúzott, de most inkább a kezeivel akart megvédeni.
-Minden rendben - ígértem meg neki, aztán felnéztem rá, bizalommal a szememben, hogy kiolvassak valamit az arcából. Meg kellett értenie.
A szemei kiolvashatatlanok voltak, az arckifejezése… hideg.
-Nem, nincs rendben.
-Engedd el - morogta Jacob megint dühösen - Ő is akarja! - tett két hosszú lépést előre. A várakozás egy csillogása villant fel a szemeiben. Úgy tűnt, mintha a mellkasa megdagadna és megremegne. Edward maga mögé tolt, miközben Jacobot figyelte.
-Ne! Edward!
Rántottam rajta egyet, aztán lenyugodott egy kicsit. Visszatolt lassan, közben végig Jacobot figyelve, ahogy visszavonultunk. Jacob haragosan nézett ránk, a keserű arcával. Várakozástól kiszáradt szemekkel, aztán, mielőtt az erdő közénk állt volna, az arca hirtelen fájdalmas lett. Tudtam, hogy az utolsó kép az arcáról kísérteni fog"

Utóirat: ha még nem tudod, hol voltak mindvégig elrejtve Bella emlékei, keress egy gumiszobát; a fejed majd a falba akarod verni, ha megtudod. Ez tuti.

Eclipse: Fogyatkozás
(Fogy az emberek száma, akik normálisnak tartanak)

"Bella,
Nem tudom miért íratsz Charlie-val üzeneteket Billy-nek, mintha másodikosok lennénk- ha beszélni akarnék veled, akkor válaszolnék a...
A te döntésed volt, oké? Nem követheted mindkét utat mikor...
A „halálos ellenségek” melyik része túl bonyolult neked hogy...

Tudom hogy hülyén viselkedek, de nincs más mód, hogy...
Nem lehetünk barátok, ha az összes idődet egy rakás...
Azzal csak rosszabb, ha túl sokat gondolok rád, szóval kérlek ne írj többet...
Igen, nekem is hiányzol. Nagyon. Semmi sem változott. Sajnálom...
Jacob

Végigfuttattam az ujjaim a papíron, éreztem a mélyedéseket, ahogy a tollat olyan erősen nyomták a papírra, hogy majdnem átszakította azt. El tudtam képzelni, miközben ezt írta- ahogy a durva kézírásával körmölte a mérges hangvételű levelet, egymás után áthúzgálva a sorokat, mikor nem találta a megfelelő szavakat, talán a tollat is eltörte azzal a hatalmas kezével, ez megmagyarázná a tintapacákat is."

Mint mondtam, mindent egyszerre akartam; de az alvást háttérbe szorítottam. Mint a bámészkodást a buszon. Ott is olvastam. Aztán fel-fel nevettem magamban. Illetve azt hitték, csak magamban röhögök... jaj, ugye ezért nem záratnak még be? *aggódik*
Ahogy végigbőgtem a második részt, úgy röhögtem végig a harmadikat. Komolyan.
A sztorit közel hasonlónak találtam az elsőhöz; ugye megölték a csúnya-gonosz James vámpírt... és most jön Victoria, hogy megbosszulja. Ahogy már Bella is megmondta, pont mint egy évvel ezelőtt. Ugyanaz a tisztás meg minden. Mondom, egye fene, biztos kihoznak azért valami újat a helyzetből.
És így is lett. A nagy fordulatnak elvileg az számított volna, hogy Victoria nem maga jön, hanem egy rakás "újszülött" vámpírral - akik gonoszabbak és erősebbek, mint bárki. Jujj.
De én nem ezen akadtam fenn. Én végig azon voltam kinyúlva, amit az a kis szerelmi háromszög levágott ott privátban.
Milyen édes volt Charlie is; hogy elszórakozott azon, hogy jaj az ő kislánya pofonvágta azt a srácot, mert megcsókolta... Micsoda tinédzsergondok - közben meg egy vámpír-vérfarkas háború tört ki majdnem a kislánya miatt és a pofon meg Bellának jobban fájt, mert Jacob arca eltörte a kezét... Tényleg, milyen hétköznapi, mókás helyzet. Édesen tudatlanok ezek a halandók XD
Aztán Bella, Edward, sátor, mínusz ezer fok. Azt a részt... uhh vagy háromszor olvastam. Mit éreznél Edward helyében, ha meg kellene kérned az ősi ellenséged, hogy lécci, bújj már a barátnőm hálózsákjába - akire te is buksz - és óvd meg a fagyhaláltól, mert én ugye kicsit halott vagyok és hideg...
Mondom, LOL. Ez tényleg LOL.
Aztán mikor ezek ott éjszaka összehaverkodtak ezek után... még ennyit sem tudtam mondani. Most sírjak vagy röhögjek? Aztán az utóbbit választottam és tönkreröhögtem magam. Micsoda jó fej ez az Edward. Ja, de már nem(csak) emiatt mondom.
Érted, a barátnője az ott leáll másnap reggel smárolni Jacobbal - aki nem elég, hogy egy olyan hímnemű egyed aki nem Edward maga, még ráadásul egy vérfarkas(!) is... de semmi gond. Bella ha így akarta távol tartani Jacob-ot attól, hogy elmenjek kinyíratni magát gyilkos vámpírokkal, oké.

Ha meg nem csak ezért tette - mert a végére eléggé belemelegedett a csaj a szituba és igencsak úgy váltak el, hogy szeretlek, Jacob - az se gond.
"-Szeretlek, Jacob – suttogtam elfúló hangon.
Elmosolyodott. - Jobban ismerlek, mint te saját magadat.
Megfordult, hogy elmenjen.
-Maradj - könyörögtem
Megrázta fejét.
-Nem, elmegyek. Megállt egy pillanatra, mintha eldöntene valamit. – De a sorsa bízom magam.
-Hogy érted ezt ?– nyögtem ki
-Nem csinálok semmit előre eltervezve – csak teszem a dolgom, a legjobb tudásom szerint, és meglátjuk, mi less. Megvonta a vállát. – Ha meg tudnál győzni, tényleg akarnod kellett hogy visszajöjjek.
-Gyere vissza. suttogtam. hogy kételkedhet ebben, hogy tényleg ezt akarom?
Mosolyogva megrázta a fejét. Nem erről beszéltem.
Egy másodpercig tartott, hogy megértettem, amit mondott, és a felsőbbrendű arckifejezését – biztos volt a reakciómban. abban a pillanatban, ahogy rájöttem, mit akar, kipattantak belőlem a szavak, anélkül hogy felmértem volna a lehetséges következményeket.
-Csókolj meg, Jacob. Csókolj meg és gyere vissza.
Hezitált az árnyékban.
...
Jacob a sarkaira állt, és áthidalta a köztünk lévő távolságot 3 hatalmas lépéssel.
Tudtam, hogy kihasználná az előnyös helyzetet. Számítottam rá. Nyugodtan vártam, csukott szemmel, ujjaimat ökölbe szorítva az oldalamon – ahogy keze elkapta arcomat és szája megtalálta az enyémet, oly hevesen, már-már erőszakosan.
Éreztem a dühöt a száján, ahogy találkozott az én vonakodó, passzív ellenállásommal...
Ahogy biztos volt benne, hogy karomat nem veszem le nyakából, elengedte a csuklóm és a derekamhoz nyúlt. Forró keze rátalált a bőrömre, előrerántott, úgy hogy testem az övének ütközött.
Ajkai otthagyták a számat egy pillanatra, de tudtam, még messze van attól, hogy befejezze. Szájával állam vonalát követte, majd a nyakamat fedezte fel. Elengedte a hajam, másik karomért nyúlva, hogy azt is nyakába helyezze.
Aztán mindkét karját derekam köré fonta, és ajkaival a fülemre talált. Ujjaim a haját szorították, de most közelebb húztam. Ő volt mindenhol. Az átfúródó napfény vörösre festette csukott szemhéjamat, ez illett a forrósághoz, ami elöntött. Mindenhol forróság volt. Semmit nem hallottam, vagy éreztem, ami nem Jacob volt. A tudatom egy pici darabja, mely képes volt épelméjűnek maradni, kérdéseket üvöltött.
Miért nem hagyom ezt abba? És ami a legrosszabb volt, hogy miért nem érzem azt, hogy abba kéne hagynom? Mert a vállain lógó karjaimnak tetszett, hogy a válla széles és erős? Vagy mert karjai oly erősen szorították testemet az ő testéhez, és ez mégsem volt elég szoros nekem?
A kérdések ostobák voltak, mert tudtam a választ. Hazudtam magamnak.
Jacobnak igaza volt. Mindig is igaza volt. Sosem volt csak egy barát. Ezért volt képtelenség könnyen búcsút mondani neki – mert szerelmes voltam belé. Belé is. Őt is szerettem, sokkal jobban, mint tehettem volna, és mégis, mindennek a tetejébe, még bele is szerettem...
Ebben a percben úgy érzetem, mintha egyek lennénk. Az ő fájdalma az enyém is, és mindig is az én fájdalmam volt - az ő öröme az enyém is. Örömöt érzetem, de mégis, ez az öröm fájt is. Majdnem tapinthatóan – szinte égette a bőröm, mint a sav, lassú kínnal. Egy rövid, soha véget nem érő pillanatig, teljesen másképp láttam könny-áztatta szememmel a szemhéjamon át. Mintha csak egy szűrőn keresztül néztem volna, láttam Jacob gondolatait. Pontosan láttam, mit adnék fel, pontosan láttam, ez az új önismeret mit venne el tőlem. Láttam Charlie-t és René-t egy fura kollázsban Billy-vel és Sam-el, és La Push-t. Láttam a tovatűnő éveket, ahogy megváltoztatnak. Láttam az irdatlan méretű vörösesbarna farkast, akit szerettem, aki mindig ott állt védelmezőn, ha szükségem volt rá. A másodperc töredékéig, láttam két tüskés, fekete hajú gyermeket ahogy tőlem az ismerős erdő felé szaladnak. Ahogy eltűntek, eltűnt velük a látomás többi része is. Ekkor teljesen tisztán, egy szívbemarkoló, hasító fájdalmat éreztem, mint ahogy egy kis darab kiszakad a nagy egészből. Jacob ajka még mindig előttem volt. kinyitottam a szemem, ő engem bámult euforikusan csodálkozva.
-Mennem kell - mondta

-Ne.
Rám mosolygott, a válaszomnak örült.
-Nem fog sokáig tartani - ígérte.
-De még egy dolog előbb…- lehajolt, hogy megcsókoljon, és semmi okom nem volt az ellenkezésre. Miért tenném?

Ezúttal teljesen más volt. Kezeivel puhán simogatta arcom, forró ajka gyengéd volt és meglepően bizonytalan. Egy rövid, és nagyon, nagyon édes csók volt. Karjaival átfont, és biztonságosan átölelt, amíg a fülembe suttogott.
-Ennek kellett volna az első csókunknak lennie. Jobb későn, mint soha.
A mellkasán, ahol nem láthatta, a könnycseppek kibuggyantak, és tovagördültek.
...
Edward hideg kezével simogatta összegubancolódott hajamat.
-Rendben vagy? - morogta türelmetlenül.
-Nem. Szeretnék meghalni.
-Ez soha nem fog megtörténni. Nem fogom megengedni.
Nyögtem sóhajtva:
-Talán meggondolod magad erről.
-Hol van Jacob?
-Elment harcolni - motyogtam a talajba nyomva arcomat.
...
Felpillantottam rá, pont elég volt, láttam, ahogy szemei elrévednek, ahogy hallgat valamit, amit én nem hallhattam. Visszanyomtam fejemet a földre.
...
-Edward - suttogtam a hálózsák anyagába - Én…Én…
Lassan emeltem fel a fejemet, amikor találkozott tekintetem az ő türelmes, megértő szemeivel, pedig ellenérzést vártam volna inkább.
-Nem vagyok dühös Jacob trükkje miatt. Olyan rossz hazudozó vagy, mindenkinek hiszel, akiben akár csak egy parányi trükk is van.
-Miért nem haragszol rám? - suttogtam - Miért nem utálsz? Vagy nem ismered még az egész történetet?
-Gondolom én egy elég átfogó képet kaptam - mondta könnyed hangon Jacob pontos emlékképeket csinált. Te csak ember vagy - susogta, megint végigsimítva a hajamon.
-Ez a legszánalmasabb védelem, amit valaha hallottam.
-De te ember vagy, Bella. És amennyire csak lehet másképp kéne kívánnom, így ő… Vannak olyan részek az életedben, amit én nem tudok kitölteni. Én megértem ezt.
-De ez nem igaz. Ezért vagyok én olyan szörnyű. Nincsenek lyukak.
-Szereted - mormogta nyugodtan.
Minden részem fájt tiltakozni ez ellen.
-Téged jobban szeretlek - mondtam. Ez volt a legjobb amit mondhattam.
-Igen, én is tudom ezt. De…amikor elhagytalak, Bella itt hagytalak megsebezve. Jacob volt az egyetlen, aki ismét talpra állított. Ez egy kötelék, amit nem lehet figyelmen kívül hagyni – mindkettőnknek, veled szemben. Nem vagyok biztos benne, hogy ezek a dolgok szétválaszthatóak lennének. Nem tudok neked szemrehányást tenni akármiért is, én tehetek róla. Megbocsátottál, de az nem ment fel a tettem alól.
-Tudhattam volna, hogy megtalálod az utat, hogy magadat hibáztasd. Kérlek fejezd be. Nem hiszem el.
-Mit szeretnél mit mondjak?
-Azt akarom,hogy dühös legyél, hogy elmondj rám minden rosszat, minden olyan nyelven, amit ismersz. Akarom, hogy kiabálj velem, és mond azt, hogy szedjem a sátorfámat, amire én könyörögve borulnék a lábaid elé, hogy marad.
-Sajnálom - mosolygott - Nem tudom ezt megtenni.
-És végül ne akarj vigasztalni. Engedd, hogy szenvedjek. Megérdemlem.
-Nem - mormogta.
Csendesen hallgattam - Igazad van. Légy megértő. Ez talán még rosszabb."

Én nem akarok gonosz lenni, én is Edward-fan vagyok, de nem papucs egy kicsit?

*hallom ám, hogy azt kiáltod: üss a szádra* XD
Na lépjünk tovább a fiúkról; hisz Bella megint előadta magát. Az elején még kicsit idegesített, hogy jobban meg van húzatva azzal, hogy mikor fekszenek már le, mint Edward (ez nem fordítva szokott lenni? ez tényleg egy mese. Ezalatt persze az esküvőn meg halálra problémázta magát, hogy nem akar még férjhez menni... hát nooormális???)
"Isabella Swan? I promise to love you forever- every single day of forever. Will you marry me?" - ezen gondolkozni!?
Mínusz 10 fok, mindjárt csata, nem számít neki, ő akarja... Még szerencse, hogy ott a "furcsa erkölcsű vámpír" xD Oh, aztán elkezdtem megszokni. Jobban is tettem: a negyedik részben is eléggé le fogja kötni ez a téma. Sőt, a végére már egyáltalán nem is zavart. Megpróbáltam úgy felfogni, hogy egy öntudatos, mai csaj. Elvégre nem lehet mindenki egy 100 éves gavallér...

A 4. részről <itt>, az 5-ről <itt>


Share/Bookmark

40 hozzászólás (írj véleményt!):

Cullen írta...

Szia!
Eszméletlen ahogy írsz, jó olvasni. Sajátos szókincsed van ami tetszik. :)

Bloggerina írta...

Ne hozz már zavarba *pirul*

Névtelen írta...

En egyaltalan nem talalom Edwardot papucsnak..de lehet hogy igazatok van. En egy abszolut nem normalis pszihologiai eset vagyok:amit egyszer megszeretek arrol mindent tudni akarok es abban semmi hiban nem latok es utalok mindenkit aki azt nem szereti. Szal nem en vok a legalkalmasabb kommentalni de szentem ez az egesz ugy jou ahogy van.
En imadom Edwardot, szerintem igazi fedhetetlen uriember modjara viselkedett mindvegig (kiveve egyetlen egyszer, nagy hiba de mentsegere szoljon nem sajat magaert tette). De lehet h csak azert gondolom igy mert imadom a klasszikus regenyeket es igazan ismerem a nehany szazaddal ezelotti vilagot es tudom mi a kulonbseg egy ferfi es egy uriember kozott.

Bloggerina Creepie írta...

Bizony van köztük különbség... sajnos. Ezek a maiak! Pff!
Tisztelet a kivételnek és akinek nem inge, ne vegye magára!

Névtelen írta...

Eggyetértek Edward eggyátalán nem papucs .... én is szeretem a klasszikus regényeket ( és nem nagyon tetszik h Jacob így "bekavar" ) Szerintem Jacob ebben a "regényben" eltörpül Edward melett :)

Bloggerina Creepie írta...

Tényleg eléggé felkavarja a dolgokat, de ez benne az izgi xD (L)twilight(L)

Névtelen írta...

Szerintem Jacob jó h "bekavart" . Nekem tetszik :D Sőt igazából én jobban örültem volna,ha Jacobot választja,és nem Edwardot. De hát ez van:D

Névtelen írta...

Héh őhm elfelejtettem megkérdezni,hogy te hol tudtad elolvasni a könyveket? hiszen az eclipse még meg sem jelent magyarul:D

Bloggerina Creepie írta...

Jól van na, tudom, hogy nem jelent még meg :$
Igen, kalózfordítást olvastam, de ne ítéljetek el kérlek; nagyon kíváncsi voltam, nem bírtam volna ki, míg kiadják magyarul(és azóta megszereztem eredetiben is)
Elküldjem valamelyiket?

Névtelen írta...

Engem nem zavar csak épp énis el akarom olvasni midnen áron (6) :D Nemérdekel h kalóz-fordítás..:D Nagyon rákattantam és szeretném már olvasni:d Szóóóóval..ha kedves szeretnél lenni..:D háhát..el is küldhetnéd akár:D e-mailben el tudod nekem?:D
hajnus14@citromail.hu :D

Névtelen írta...

Jajj jézusooom annyira örülök:d Köszönöm szépen ^^ Olyan hálás vagyok..:D <33
Hajni *-*,

Névtelen írta...

Szia.Ha nagyon szépen megkérlek,nekem is elküldöd az eclipse kalózfordítását?(szépennézős smile):)
szasza066@citromail.hu
Nagyon hálás lennék...előre is köszi!

Névtelen írta...

Szia! Az írásodat tényleg élvezet olvasni nagyon ügyes vagy. Megkérhetlek arra hogy nekem is elküldöd azt a fordítást:$:) t_viky93@hotmail.com előre is köszi:)

Névtelen írta...

én nem vagyok Jacob párti szerintem Edward az igazi de valaki küldje már le a
bogica@citromail.hu

Névtelen írta...

Lé küld el nekem az eclipset mer oszt társam olyan hihetlen dolgokat mond, hogy pl Bellának Jacobtól lesz gyereke. Persze nem hiszem el neki, de azért jólenne tudni a befejezést és ki az aki kivárja a februárt???
(előre is köszi)
sallbogica@citromail.hu
Jaés létcci, ha megvan megtennéd, ho a blue moon is elküldöd .
u.i.:Nagyon pró az írásod élvezet olvasni

Bloggerina Creepie írta...

xD elküldöm... és ezt a tévhitet inkább mail-ben reagálom le :D vicces lenne, de sajnos nem helytálló xD

Névtelen írta...

nagyon, nagyon köszi!!!! szuper vagy!!!!XDXD

kovács csenge szilvia írta...

Hy!!! az eclipseben a 13. fejezet aminek a címe az, ho az újszülött egy üresn oldal . nem tudom mért.(biztos osztálytársam rosszul küldte el) de abban a fejezetben van jasper története és tegnap elég furi vol, ho már nagyon izgultam, ho mi lessz az ő története de erre csak egy üres oldalt találtam . tudom ho nem a te hibád de azért nem küldenéd el nekem azt a fejezete?????? lécci az tök jó lenne kvcssz@citromail.hu

Bloggerina Creepie írta...

hajajj, pedig az jó fejezet :D
elküldtem, hajrá olvasni :D

bogi írta...

Lé eltudnád küldeni breakink downt. Ozstály társamnak nem sikerült és csak az előszó jött át.örülök hogy elkülted nekem az eclipso naon tetszett. de egy kicsit furi volt a vége én még azt is hozzá tettem volna amik elmondják Charlinak, hogy összeházasodnak.
sallbogica@citromail.hu

kovács csenge írta...

kkkköööööööööössssszzzzzzzzíííííí!!!!!!!!!!!!!!

Bogi írta...

köszíí !!!!
Furi lehet 18 évesen megházasodni ez olyan mintha a nővérem(akinek eddig elvileg nem volt szerelme) egy év múlva megházasodna
pfuj de ijesztő akkor sógornő lennék

Bloggerina Creepie írta...

tényleg furi lehet - nem is tettem meg xD

hanna írta...

szem tök jó muri lenne, de csak akkor ha megtaláltad (a nemlétező) igaz szerelmet
szerintem tökéletes pasi nem létezik( na jó csak akkor ha vámprí vagy valami ilyesmi)

Bloggerina Creepie írta...

hehe, igen, a tökéletes szerelemmel biztos nem lenne rossz ;)
csak sajnos abban is igazad van, hogy elég nehéz megtalálni. én most épp bizakodok, szóval nem mondom hogy lehetetlen... na mondjuk kérdezzetek majd meg pár hét múlva, lehet addigra már megint másképp fogom látni a dolgokat xD

Névtelen írta...

Nagyon birom imádom olvasni amit irsz!:D
Áhh...
miért bántja mindenki Jacobot?:S
Szerintem ö a legjobb az egészben...
amikor a Twilightot olvastam már akor megszerettem és tökre sajnáltam h semmi esélye Bellánál..aztán New Moon.. amikor majdnem csókoloznak a konyhában kiakadtama telefonhiváson..xD
Katarahh
azt mondogattam h rohadt telefon!XDXD

Bloggerina Creepie írta...

köszi :)
amúgy meg jah, egyes jeleneteknél nekem is majd' megszakadt a szívem :@ de hát ez már csak egy ilyen könyv :D

Névtelen írta...

én szerintem jacob jó hogy nem jön össze bellával, bár a végén nála is megtörténik a berögződés így végül mindenkinek happy end

Bloggerina Creepie írta...

hát nem rossz ez a végkimenetel így ahogy van... de én akkor is sajnálom Jacobot :$ helyenként olyan árvakiskutya-fílinges :D én hazavinném :D

Névtelen írta...

figyi bocs de eltudnád külde ni a breaking downtmert a multkori címemnek elfelejtettem a jeleszavát(én de béna)
dorcyxd@citromail.hu

Névtelen írta...

én joobban örülnék ha a végén jacobbal jönne össze de hát ez van :(

Névtelen írta...

valaki el tudná küldeni a breaking dawn kalózfordítását mert naon kéne előre is köszi
címem:Pityulina@freemail.hu

Adrienn írta...

Én örülök neki, hogy Edwardot választotta. Na, mondok egy pár okot:
" Bella, te vagy az életem."
" Egyetlenegy feltételem van, ha azt akarod, hogy én magam csináljam. Légy a feleségem."
" - Nem elég, hogy hosszú, boldog életet élhess velem?
- De, igen. Egyelőre."
Na. Nem ő mondta neki, hogy te vagy az életem? Ez tisztára hülyeség. Már az is hiba volt, hogy leállt Jacobbal csókolózni. Imádja Edwardot. És annyira összeillenek...És most már örökké együtt lehetnek, mivel megkérte a kezét. Na.

Bloggerina Creepie írta...

-tyüpptyüpptyüpp-
értem én; szeretjük Edward-ot, Bella is szereti Edward-ot, összeillenek, igaz - csak hát néha olyan sajnálni való szegény Jacob fiú azért :$

Adrienn írta...

Igen, mondjuk én is azt hittem először, hogy a Jacobot választja, dehát ezek után...Amúgy a hosszú haj jobban állt neki:) Meg úgy sablonos is lenne a történet, és Edwardot is elfelejtenénk.

Valerin Lanz írta...

Kérném szépen az eclipse-t:) Amúgy ha választani kéne, csak a kettő közül, akkor Jacob!:) Nem tudom, én valahogy mindig utálom a főszereplő pasikat:)

agota98 írta...

new moon kimaradt részeit eltudod küldeni ?
balogh.agota98@gmail.com

agota98 írta...

new moon szöveg könyv eclipse eltudod küldeni ?
balogh.agota98@gmail.com

Névtelen írta...

Hali eltudnád nekem küldeni a new moon kimaradt fejezeteit is.Előre is köszi!
email: vivy93@vipmail.hu

Zselyke írta...

Szia :) Elküldöd a New Moont és az Eclipse-ot? Email: fzselyke1999@gmail.com
Előre is köszi :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)