Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Tudom, olyan tengeri vagyok...
mindig csak háborgok XD


De akkor is.
Ott volt az az egészség nap a suliban, egészen kiborított.
(Zolika, ígérem ezután jönni fog valami, amin nem háborgok, de ez akkor is...)

Képesek voltak egy hajvasalót is odaengedni.
És képes volt a sok idióta sorban állni egy órát egy hajvasalás miatt ahelyett, hogy megmérette volna mondjuk a vércukrát vagy valami olyat csinált volna, aminek köze van az egészség naphoz.

Pedig elvileg ez valami jó gimnázium, ahová értelmes arcokat vesznek fel... (bár ha én is odajárhatok...ijjj XD)

Tudom, tudom, nem az én gondom.
Szóval én kihasználtam a napot, arra amire való.

Még mindig nem vagyok 50 kiló fölött.
Még mindig alacsony a vérnyomásom.
És még mindig tökéletes a vércukorszintem.

Hát hogy abból is mi hiszti volt...
Jaj, én nem szúratom meg magam, ha te se.
Juj, mert ez tényleg egy olyan dolog, amit csak a legcukcsibb barinőjével csinál az ember.

Na, én meg a ki-ha-én-nem hangsúlyommal mondom, na majd én leszek az első lány, megmutatom, a nyámnyiláknak, hogy kell.
(Megbeszéltem magammal, hogy elvégre egy igazi Tw
ilight rajongón nem fog ki egy csepp vér XD
Tudod, mindjárt jön az a rész, hogy még direkt élveztem is XD
Vicceltem.
...jó, azért olyan rossz sem volt... :)


És láss csodát, nem haltam bele.
És abba sem, hogy nem vasaltattam ki a hajam.
Hogy mik vannak...

K. B.: köszönöm az ihletet - mert elsőre te jobban kiborultál azon sok hülyén, mint én.
És igyekszem nem hozzád érni a vértől csurrrgó-csöpögő ujjammal... ikszdé


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)