Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Stephenie Meyer: Breaking Dawn (Hajnalhasadás)
(tudod, mikor elalszom és kiesik a könyv a kezemből...)

Ezt a bejegyzés a Twilight - Saga 4. részéről készítettem. Az 1. részről szóló bejegyzés megtekintéséhez katt <ide>, 2. és 3. részről szólóért <ide>
Csak a kronológia végett...


Hm, igyekszem nem sokat spoilerezni (azért fogok xD), úgyhogy hívjuk mondjuk ajánlónak.
Ó, most ki kellene kopiznom valami hivatalos izét, hogy tutira
jó legyen? Nyomom inkább saját stílusban, aztán meglátjuk mi lesz... Ha valami nem jó, úgyis kommenteztek... ugye?
*Nem tudja tovább húzni a bevezetőt, most már a lényegre
tér*
A mű 3 részes - amúgy.


I. könyv: Szóval eltelt kemény 3 hónap Forks-ban. Az Eclipse végén ugye érettségi, s most hip-hop augusztus van. Ennyi volt. A kettő közt mi volt? Ne is kérdezzétek...
Bella felkészül a csodálatos esküvőjére - ami tökéletes volt, és pont ez az, amiért nem ragoznám tovább. Vártam, hogy rájuk ront minimum a Volturi - a "vámpírmaffia" Olaszországból - de semmi. Fehér, virágos, habos - unalmas (senki nem került életveszélybe...), de gyönyörű.
"És akkor, végre, végre ott voltam. Edward felém nyújtotta a kezét. Charlie megfogta a kezem és, mint ahogy régen a régi világban lerakta Edward kezébe. Éreztem csodás, hűvös bőrét és otthon voltam. Az esküink egyszerűek voltak, hagyományos szavak, amit már nagyon régóta használtak, de soha nem mentek ki a divatból. Mr. Weber csak röviden beszélt. A végén csak annyit mondott „Míg a halál el nem választ.”, esetünkben megfelelőbb le
tt volna „Amíg csak élünk”. Belenéztem Edward ragyogó, diadalmaskodó szemébe és tudtam, hogy győztem. Mert semmi mást nem akartam, csak vele lenni. Próbáltam nem sírva fakadni, amíg nem mondtam ki a kötelező szót.
-Akarom – sikerült kimondanom, bár közel értelmetlen suttogás lett, villogtattam a szemem, hogy megszáradjanak és lássam őt. Amikor ő mondta a szó győzedelmesen és boldogan csengett.
-Akarom – mondta.







Mr. Weber férjjé és feleséggé nyilvánított minket, és akkor Edward kezeit az arcomra tette, óvatosan, mintha csak egy finom fehér szirom ért volna az arcomhoz a virágokból. Próbáltam megérteni, keresztül a könnyeim árján, a szinte lehetetlen tényt, hogy ez a különleges személy hozzám tartozik, arany szemeivel úgy nézett rám, mintha ő is könnyezne, bár ez a dolog nem volt lehetséges. Lehajolt az arcomhoz, és én lábujjhegyre álltam, a karjaimat - csokrostól és mindenestől – a nyaka köré fontam. Gyengéden, imádni valóan csókolt meg, elfelejtkeztem az emberekről, a helyről, az időről, a jelenről…csak azt tudtam, hogy ő szeretett, hogy akart és én is akartam őt."

Nászút: tiszta háváj, bícs meg szánsájn. Komolyan.
No meg a nászéjszaka, amire ugye Bella már - pff! - száz éve vár. Bocsánat, csak egy szófordulat volt. Edward az, aki kb. 100 éve vár rá xD

Mondjuk ez már izgalmasabb. Ó, szétverik az ágyat, párna széttépve, Bella teli lesz horzsolásokkal - de én nem ítélem el a szado - mazót... Ja hogy ez nem is az volt - csak Edward nem tudta ennél jobban visszafogni magát. Értem xD
(Hát az az uccsó 3 mondat... - hűha :D)
"-Nézd magadra Bella. És mondd, hogy nem vagyok egy szörny.
..
Megfogtam a fejemet és fehér pehely tollakat szedtem ki a haja
mból...
-Miért borít be a toll? - kérdeztem meglepetten.
Türelmetlenül fújta ki a levegőt:

-Széttéptem egy párnát,vagy kettőt. De nem erről beszéltem.
-Te széttépted? Miért?

-Nézd Bella! - mondta még mindig bosszúsan. A kezemre nézett – nagyon óvatosan – és
kinyújtotta. -Nézd meg ezt!
Ezúttal láttam, hogy miről beszél. A toll alatt bőröm éles piros színben játszott,a vállamon át a
bordáimon keresztül. Kiszabadítottam a kezemet, hogy megfo
gjam a sérülést , megnyomtam, egy kicsit lüktetett.
Edward nagyon gyengéden érintett meg, ujjaival követve karomon a s
érülést.
-Au - mondtam


Megpróbáltam visszaemlékezni – visszaemlékezni a fájdalomra – de nem tudtam.
Nem
tudtam felidézni a pillanatot, amikor kezei túl szorosan öleltek volna.
Csak arra emlékszem, hogy azt akartam, hogy szorosabban tartson, és hálás voltam amikor megtette…"

Aztán persze a reggeli hányás. Ételmérgezés, persze...
Hamar rájön Edward is, hogy ez valami más lesz. A
zt hitte vámpírként nem tud ilyet csinálni (mármint gyereket)... késő bánat, hinni a templomban kell!
Kiborul, szinte megőrül. Ejnye, nők bálványa, nem ezt vártuk volna tőled - ül mint a kuka. Nem akarja a babát, mert "ki tudja, mi lesz belőle". Bella azonban hihetetlenül ragaszkodik a kicsihez.

Ennyi, értitek... 3 hónapja még csóri gimis volt, veri magát, hogy nem akar korán férjhez menni meg egyetemre akar járni meg satöbbi - most meg 'jaj a babám, majd nevelgetjük izé-bizé...' A szereplők fogják magukat és kifordulnak régi önmagukból.Egy pont mínusz a Breaking Dawn-tól :(

II. könyv: Hogy Jacob Black a Bella Edward által okozott terhességét kommen
tálja? Igen, igen!!! Hihetetlen jó a szemszögválasztás, eszembe nem jutott volna, hogy a nőnek (->Meyer asszonyságnak) ilyen ravaszságok vannak a fejében.

Jacob-nak azonban szembe kell fordulni a falkájával - minthogy vámpírokkal barátkozik... Szeeegény :( Hülye Bella miatt mindent felforgat!!! :@ De hűséges, mint a kutya...
Bocsánat, számra csaptam, nem kutya - emlékszem Rosalie is mekkora adag szőke nős viccet kapott minden alkalommal, mikor "lekutyázta". ("Nem nehéz törölni egy szőke memóriáját, csak fújj a fülébe" stb. LOL Legjobb részek
: D)
Amúgy meg is érdemelte. Jó magasról tett rá, hogy idő közben Bellát a g
yerek teljesen szétverte belülről, minden csontja ripityára tört.
"És akkor rájöttem – amikor meghallottam, hogy milyen mézes-mázos lett a hangja, ahogy azt mondta baba – arra, hogy a Szőke bármire kész lett volna megtenni, hogy segítsen a kis
gyilkos szörnynek. Ez volt az tehát, az a titkos dolog, ami összekötötte Bellát és őt? Rosalie-t a gyerek érdekelte? A szemem sarkából láttam, hogy Edward bólintott egyet, szórakozottan, még csak nem is felém nézve. De tudtam, hogy a kérdésemre adott választ."
Micsoda dög!
Aztán Bella haldokolni kezd...

III. könyv: Ugye a Twilight-ot - mint sorozatot - úgy definiálják szinte mindenhol, hogy főszereplője Bella Swan. Nos, szerintem eddig inkább főszenvedője volt. A passzív alany, akivel csak megtörténnek a dolgok.

Nos, íme elérkezett a pillanat, amire rajongók milliói vártak.
Bella haldoklik szüléskor, így Edward befecskendezi a mérget.

*hatásszünet xD most lehet izgulni*

És annak rendje-módja szerint 3 nap múlva magához is tér. Csodálatos, mint minden vámpír, persze ő nem olyan, mint a többi 'újszülött', nem vérengzik, nem öl embert - amit más vámpír 100 év alatt sem tud megszokni (na ez picit giccsparádé - imádom, de akkor is).
A baba Renesmee Carlie - mesemesemátka... Kézrátétellel közli a gondolatait, hihetetlen gyorsan fejlődik, hihetetlen intelligens. Első nevét a két nagymamája nevéből rakták össze (Rene+Esmee), másodikat pedig a két nagypapáéból (Charile+Carlise). Atya világ! Hagyjuk.
Ráadásul...! Ráadásul berögződése* lesz Jacobbal... Ó, anyám, mi jöhet még?
Mondjuk a Volturi. Ők jönnek. Csapatostul, mindenki, hogy leszámoljanak a Cullen-ekkel.

(*berögződés: a vérfarkasok egyik 'tartozéka'; olyasmi, mint a szerelem első látásra, de nem csupán szerelmi érzés lehet. Quil pl. Claire-nek olyan, mint egy báty, míg nem elég idős ahhoz, hogy járjanak. Az idő múlásával az érzések változnak - azonban a kötődés ugyanolyan erős marad. A berögződés olyan erős, hogy szembeszállni vele nem lehet - bár nem is akar senki.)

Ja. Szóval a Volturi jön. Attól tartanak, hogy Renesmee fiatal kora miatt nem tudja kontrollálni magát és elszabadulva gyilkolni fog. Vagyis ez a hivatalos álláspont, valójában azért jönnek, hogy a számukra nem szimpatikus 'vega' vámpírokkal leszámoljanak és a különleges képességűeket a maguk oldalára állítsák.
Tehát be kell bizonyítani, hogy Nessie (Bella Loch Ness miatt jaaaj de utálja, mikor így hívják – „Babám, a tengeri szörny”) nem mérgező és nem egy újszülött vámpír, aki
nem tudja magát kontrollálni. Ő csak félvámpír.
Összegyűjtenek minden ismerőst, a vámpírvilág összes neves klánja felsorakozik az utolsó fejezetekben, hogy megállítsák Volturit – aki ugye gyilkolni indul, nem vizsgálódni, mint mondják.
Időközben Alice és Jasper eltűnik, csak egy címet hagynak hátra. Bellának: egy ügyvéd, akitől a hamis irataikat szerzi be a Cullen klán.

Hát ha új iratok kellettek Nessie-nek, akkor vége mindennek.
Kedvenc sírós-izgalom-a-tetőfokára-hágós-idézetem:
„Jacob keserűen nyüszített. Én lábujjhegyre álltam és a fülébe suttogtam.
-Várj amíg mindenki őrjöngeni kezd és akkor fuss vele. Amilyen gyorsan és amilyen messze csak tudsz. Amikor te már úgy érzed, hogy elég messze vagy, a
kkor pihenhetsz egy kicsit.
Edward és Jacob ugyanolyan rémülten nézett, még úgy is látszott, hogy Jacob épp farkas volt. Renesmee Edward felé nyúlt, és ő a karjaiba vette. Szorosan megölelték egymást.
-Ez az amit nem mondtál el? – suttogta a feje felett.
-Aro miatt – mondtam.
-Alice?
Bólintottam. A szemébe megértő fájdalom suhant. Ez volt az amit végülis sikerült Alice jeleiből összeraknom. Jacob nyugodtan morgott, mintha csak dor
ombolt volna. A vállai merevek voltak és a fogait elrejtette. Edward megcsókolta Renesmee homlokát és arca mindkét oldalát, és Jacob vállára tette. Gyorsan közelebb húzta magát, és megfogott egy maréknyi prémet, és könnyedén belebújt a vállaiba, elhelyezkedett. Jacob felém fordult, a szeme kifejezte a nagy lelki fájdalmát, és még egy morgás hallatszott a mellkasából.
-Te vagy az egyetlen, akiben tudjuk, hogy bízhatunk. – morajlottam neki.
-Te szereted őt annyira, hogy soha ne hagyd el. Tudom, h
ogy meg tudod védeni őt, Jacob.
Újra nyafogni kezdett és a fejét a vállamra tette.
-Tudom – suttogtam.
-És is szeretlek. Jake...

Edward a fejét a vállához nyomta, ahova Renesmeet is tette.

-Viszlát Jacob, testvérem…fiam.

A többiek sem felejtették el, hogy itt a búcsú ideje. A szemeiket a fekete háromszögön tartották, de hallottam, hogy mit mondtak.
-Akkor nincs remény? – suttogta Carlisle. Nem volt félelem a hangjában. Éppen csak elfogadás.
-Mindig van remény. – morajlottam vissza. És tudtam,
hogy így van, mondtam magamnak.
-Én csak a saját sorsom tudom.

Edward megfogta a kezem. Tudta, hogy mit jelent. Amikor azt mondtam sorsom, nem volt kérdés, hogy mindkettőnkre vonatkozik. Mi éppen csak így voltunk teljesek, együtt. Esme mélyet lélegzett mögöttem. Ahogy elment mellettünk megérintette az arcunk és Carlisle mellé állt, megfogta a kezét. Hirtelen mindenki morajlotta, hogy szeretlek és ég v
eled.
-Örülök, hogy veled éltem át. – suttogta Garrett Katenek.
-Követnélek bárhová, kedves.

-Ne mond ezt nekem. – motyogta.
Rosalie és Emmett gyorsan és szenvedélyesen megcsókolta egymást…
-Legyetek készen – suttogtam.
-Kezdődik."


És itt van vége a fejezetnek? Hát hogy lehet valamit így abbahagyni?
66-szor tönkreizgulom még magam, mire megnyitom a következőt!

Bella pajzsa azonban jól bírta és ott volt ugye a vérfarkas falka is (ettől megijed a Volturi – sosem láttak még olyat, hogy 16 óriási farkas és a rakás vámpír együtt harcol), úgyhogy a Volturi mégis meghallgatja a tanukat, aki bizonyítják, hogy Nessie nem veszélyes; még Alice is beállít egy félvámpírral (természetesen a legutolsó percben) aki szintén ezt bizonyítja. Minden hepi.

Ó, jeee.

Szép volt, jó volt, izgalmas - kár, hogy a romantikus sorozatnak pont az utolsó részéből maradt ki a romantika. Az esküvő után szinte semmi klasszikus Edward-és-Bella.


El vannak foglalva a gyerekvárással, majd később a gyerekkel…
Így megy ez.
Atya világ, akkor ez mégsem egy mese volt...!?





Bloggerina az 5. részről: <itt>


Share/Bookmark

60 hozzászólás (írj véleményt!):

Névtelen írta...

Szia!

Elkuldened nekem, kerlek a Breaking Dawn-t magyarul a kardosdora@gmail.com cimre?

Koszi elore is es nagyon tetszik ez a bejegyzes!

Névtelen írta...

Szia!

Én is szeretném elkérni a magyar verziót. Légyszíves küldd el a takacsszm@freemail.hu-ra.

Előre is nagyon köszönöm!
Szilvia

Névtelen írta...

Hello!
Nem szeretnék pofátlan lenni, de látom, hogy más is kérte előttem...
Elküldenéd a feleségemnek a Hajnalhasadást magyarul: reki73@freemail.hu
Előre is köszönöm, Üdv:
Csaba

Bloggerina Creepie írta...

milyen kedves kérés :)
elküldtem, remélem örülni fog neki :)

Névtelen írta...

Szia!

Nagyon tetszik az oldalad! Gratulálok hozzá!
Ha nem probléma, én is szeretném elkérni a Breaking dawn-t magyarul. A lányaimnak megvettem az első 3 könyvet, de bizony én is rákaptam az ízére...nem bírom kivárni a magyar megjelenést!
A címem: mhuszi@freemail.hu

Köszönöm!
Üdv: Marcsi

Bloggerina Creepie írta...

Szia!
Örülök hogy tetszett az oldal :)
Küldöm a könyvet csatolva :)
Hát igen, nagyon rá lehet kapni a Twilight-ra, az első rész után már nekem sem volt megállás :)
Jó szórakozást hozzá;
B. C. :*

Ancsi :) írta...

Szia!
Megint én :)
Nagyon szépen megkérhetlek arra hogy elküldöd nekem a Breaking Dwan-t magyarul?? Tudom kicsit szemtelen kezdek lenni:( :O de nem tehetek rola szeretek ilywen történeteket olvasni , és ez a oldal nagyon megtetszett!! :Á
Cimem : 13ancsi@citromail.hu
Puszi: Annic (K)
Elörre is köszikee ...(K)

Névtelen írta...

Szervusz!

Ha már oly sok mindenkinek elküldted, nekem is elküldöd a Breaking Down-t magyarul?
kokeny.reka@citromail.hu

Előre is nagyon köszönöm!!!!

Névtelen írta...

Szia!
Elküldenéd nekem is a Breaking Dawn magyar verzióját a mirahu@vipmail.hu e-mailcímre?
Előre is nagyon köszönöm!!!

Névtelen írta...

Szia!
Most találtam meg ezt az oldalt és nagyon megörültem!!!Én is el szeretném kérni a Breaking Dawn magyar verzióját ha ez lehetséges,nekem is el küldenéd???Nagyon hálás lennék érte!! :DDDDD
Cím: eviki20@citromail.hu
Nagyon nagyon köszönöm előre is!!:DDD

Névtelen írta...

A változatosság kedvéért, és is a breaking dawn magyar verzióját szeretném elkérni... ki gondolta volna. :D Amúgy nagyon tetszett ahogy leírtad a lényeget, és ahogy kommentáltad az eseményeket!
Előre is köszi! :)
címem: rithy89@citromail.hu

Névtelen írta...

Helloka!

Nem szolgálhatok túl sok meglepetéssel, engem is érdekelne a 4. rész. bár így a rövid sztori alapján, amit írtál, kicsit baromságnak tűnik, dehát ilyenek vagyunk mi rajongók...azért is el akarjuk olvasni :)
e-mail címem: bodnar.nora@citromail.hu

előre is köszi szépen!
Szép napot!

Bloggerina Creepie írta...

hát igen, elég sok új fordulat van benne, amivel nem mindig értünk/nem mindenki ért egyet xD
de hát Twilight4ever :D
küldöm :)

Névtelen írta...

Szia!

Elküldenéd nekem is Breaking Dawn-t magyarul?
love1909@freemail.hu

Nagyon Szépen Köszönöm!!!

Névtelen írta...

Helló !!!
Lenne egy kérésem: ha nem túl nagy gond elküldenéd nekem a Breaking Dawn-t magyarul.
{enci1311@freemail.hu}
Előre is köszönöm!!!

Névtelen írta...

Szia!
Úgy látom mindenki ezt kéri... Ha nem gond nekem is el tudnád küldeni a Breaking Down magyar fordítását? Az e-mail címem: jeziklau@mailbox.hu
Köszönöm!!!

Névtelen írta...

Szia!

Gondolom tudod,mit szeretnék kérni:) nagyon köszi, ha elküldöd a 4. részt! címem: unborn@citromail.hu

Névtelen írta...

Szia!
Hát, izééé... légyszi küld el nekem is a Breaking Dawn-t magyarul... légyszi:)
Nagyon klassz az oldal =D.
Szóval légyszi B)
lalu96@freemail.hu
Köszönöm:)
Szasz:)

Névtelen írta...

Szia!
Légyszíves küld el nekem is :)))
Nagyon megköszönném:)
lalu@podlovics.hu
Kösziii.
LajL

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó ez az oldal,ügyes vagy,gratulálok hozzá.Bár nem az én korosztályomnak valók ezek a könyvek(állítólag),de teljesen rákattantam,és nem bírom megvárni amíg juniusban a boltokban kapható lesz.Szóval kérlek szépen küld el nekem is:))Köszi
címem:74monika@citromail.hu
Móni

Bloggerina Creepie írta...

Szerintem a szerelem témája nem korosztályfüggő, úgyhogy jó szórakozást hozzá akárhány éves is vagy :)

Névtelen írta...

szia!! nekem is nagyon tetszik az oldal és megszeretném kérdezni, hogy szerinted van annyira jó ez a fordítás hogy elolvassam vagy inkább várjam meg amíg a boltokban lesz?

Bloggerina Creepie írta...

szia :)
sok olyan kalózfordítást is olvastam ami nyüzsgött a helyesírási hibáktól meg tele volt idétlen szófordulatokkal, de ez határozottan a jobbak közé tartozott :) panasz se érkezett még rá, szóval ha gondolod elküldöm, kezd el vagy lapozz bele aztán meglátod :) én pl. szerettem :)

Névtelen írta...

szijah. mint látom többen kérték a hajnalhasadás magyar verzióját. énis szeretném :D ide külddheted: kovacsdoree@citromail.hu
előre is köszönöm.

Névtelen írta...

Wow. (Én már olvastam ezt a részt), és ahogy összefoglaltad nekem nagyon tetszett :) Imádom a stílusod :D A szado-mazos résznél halálra röhögtem magam :)

Üdv, Bexika :)

Bloggerina Creepie írta...

köszönöm :$

Névtelen írta...

szia
énis el szeretném kérni a Hajnalhasadást magyar nyelen:)
ha nem gond légyszi küld el az ancsoo@gmail.com címre:)
köszönöm :Anett

Névtelen írta...

Hello!
Csatlakoznék az előttem szólokhoz!Én is kérhetem a Hajnalhasadást magyarul?Előre is köszi!Viki
pordan.viktoria@vipmail.hu

Névtelen írta...

Hello! Csatlakoznék az elöttem szólókhoz! Én is kérhetem a Hajnalhasadást magyarul?
Elöre is köszi! Bettina
bettyke1994@freemail.hu
Nagyon jó az olda ! :) D

Névtelen írta...

Hello!
kerlek kuld el a Hajnalhasadást magyarul.
Elöre is köszi! csilla
csillasuto@yahoo.com
klassz az oldal !

Névtelen írta...

Hello! Csatlakoznék az elöttem szólókhoz!
Én is kérhetem a Hajnalhasadást magyarul?
és a másik három részét is?? nagyon kiváncsi vagyok rá...azt mondják igen jóó kis könyv...
Elöre is köszi! Muky
tina.tintahal@hotmail.com
nagyon tetszik ez az oldal =)
puszy és előre is köszönöm...

Névtelen írta...

Szia, ha nem baj, én is szeretném elkérni a Breaking dawn-t magyarul.
Előre is köszönöm: Flóra
flora.peter@citromail.hu

Valerin Lanz írta...

Ezt a könyvet is elküldenéd nekem?? Meg amúgy az utolsót is, ha már így belelendültem:) Amúgy szeretném, ha kitennéd a Blogbarát díjat ide, neked ajánlom. Ott van valahol a blogomon, de írd oda, hogy kitől kaptad! Köszi szépen:)

Bloggerina Creepie írta...

hogyne, küldöm :)
és köszi szépen, rögtön kiteszem :)

Névtelen írta...

Szia én is elkérhetném a könyvet?
n.szandra8812228@freemail.hu
Előre is köszi!!!

Névtelen írta...

szia bocsi remelem nezed meg ezt az oldalt de el tudnad nekem kuldeni a breaking down t magyarul kerlek nagyon koszonom
email :hsz.sani@citromail.hu

Réka írta...

Szia!
Ha lehet én is elkérném a 4. részt. Remélem nem nagy gond:rikkancs1997@citromail.hu
Előre is köszönöm.

Bloggerina Creepie írta...

elküldtem :)

Meliii írta...

Helló. Nagyon jó ez a cikk :) Én is egyetértek avval, hogy az esküvő után nem volt túl sok EB-s leírás.
A változatosság kedvéért elküldöd nekem is magyarul a könyvet? Én csak angolul olvastam :D
unicum95@citromail.hu
Köszi előre is :*

Névtelen írta...

Réka írta..
Légy szíves elküldenéd nekem is a Breaking Dawn magyar fordítását erre a címre: k.reka0121@hotmail.com
Előre is köszönöm(:

Névtelen írta...

Szia!
Nekem is el tudnád küldeni a Twilight és Breaking Dawn magyar fordítását, a balogh.v.ada@gmail.com címre.
Előre is köszi.

Névtelen írta...

Szia!
Nekem is el tudnád küldeni a Breaking Dawn magyar fordítását az olgicafazekas@indamail.hu címre? Köszi szépen előre is!!

Viktória írta...

Szia!
Ha nem lenne nagy kérés, nekem is eltudnád küldeni a Breaking Down magyar fordítását? derviktoria@freemail.hu
köszönöm előre is!

Névtelen írta...

Hello!
Ha nem bánod,én is szeretnék egyet abból a breaking down-ból!
Ha el tudod küldeni a jberszan@freemail.hu-ra akkor örök hála neked!!!! >.<

Névtelen írta...

nagyon jo fej lehetsz az irasaid alapjan. tetszik a stilusod. svajcbol irok ,es könyörögve ,kerlek ha az uj hold,es a hajnalhasadast magyarul elküldened nekem ,karacsonyom lenne most a nyar közepen. marroth73@windowslive.com

Bloggerina Creepie írta...

szia,
köszönöm a bókokat ^^ jó szórakozást a könyvhöz, írj ha kell más is, küldöm szívesen :)
B.C.

Névtelen írta...

Szia remélem nem leszek szemtelen elküldenéd nekem a Breaking Dawn-t magyarul.nagyon szeretem eszt a filmet mind a 3filmét láttam csak az utolsó film az fel iratos volt de meg néztem. El küldenéd nekem is bibok_reka@freemail.hu

ViVa írta...

Szia tetszik az oldal. Ha nem baj én is elszeretném kérni a Hajnalhasadást az email címemre: lemonlime.peach@gmail.com :) Köszi.

Névtelen írta...

Szia! Én is el szeretném kérni a Hajnalhasadást az e-mail címemre simon-szilvi@freemail.hu, előre is köszönöm!
Tényleg klassz az oldalad, tetszik!:-))

Névtelen írta...

Szia, tudom hogy unalmas, de légyszi nekem is küld el a Hajnalhasadást a danielven85@gmail.com-ra. Köszönöm szépen!

Imre Györgydeák írta...

Szia! Boldog Karácsonyt neked!A feleségemet lepném meg a B.D.-nal. Elküldenéd? Nagy köszönet érte előre is! Üdv. gydimre@gmail.com

Bloggerina Creepie írta...

küldöm és boldog karácsonyt :)

Névtelen írta...

Szia. Esetleg el tudod nekem is küldeni a könyvet a flori1029@gmail.com címre? Előre is nagyon köszönöm. Am nagyon jó az oldal! :)

Névtelen írta...

Szia! Elküldenéd nekem is e-mailen a Hajnalhasadás könyvet? E-mail: cirmanella@gmail.com
Köszönöm!

Névtelen írta...

Szia!
Kérlek küldd már el nekem is az újholdat, a napfogyatkozást és a midnight sunt
tundebokor98@gmail.com

Névtelen írta...

Szia.Nagyon jó ez az oldal. Nekem is elküldenéd a B.D. magyar verzióját t.nikolett@freemail.hu címre? Előre is nagyon köszönöm

Névtelen írta...

Szia eltudnád küldeni nekem a Breaking dawn könyvet magyarul a taborielvira@indamail.hu ra! Köszi tetszik nagyon az oldal! :))

Névtelen írta...

Szia!
Én most jutottam el,hogy megnézzem a filmeket,most olvasom a könyveket,az utolsó azonban nincs meg.Elküldenéd?Nagyon szépen köszi előre is.
ujvarosicsal@freemail.hu

Névtelen írta...

Szuper oldal!RÉKA

Bloggerina írta...

köszönöm, nagyon kedves vagy :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)