Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

"Minden szobába benyitni, az kíváncsiság vagy átok?"
Lovi (Lovassi András, Kispál és a borz - a szerk. :)

Juj, hogy ebből mekkora filozofikus viták voltak egy (vagy több) sör (vagy feles) mellett tavaly nyáron! (Mér' vannak nekem ilyen alternatív barátaim!? XD)

Pff! Nem is tudom, hogy jutott ez most eszembe; komolyan, csak beugrott.
Biztos azért, mert ez egy nagyon jó kérdés.
Én az álláspontomért már megkaptam a "háttevazzhüjevagy" címet, de lehet, hogy egy csak az egy (vagy több) sör (vagy feles) miatt történt XD
Na én megpróbálom megfejteni, akkor is :P

Szóval én az utóbbira voksolnék.
Jaj, ne nézz már még te is így rám, így is elég sz*rul érzem magam!
Tudom, hogy senki nem tekinti átoknak rajtam kívül. De most komolyan: én nem akarok mindent tudni.
Ezt most persze abszolút elvonatkoztatva kell érteni; lementem alfába... izé, alternatívba :D
Érveltek nekem azzal, hogy a természetes emberi kíváncsi a normális így meg úgy; meg aztán végül ott kötöttünk ki, hogy vajon mit gondolnak rólam a hátam "megett", én tudni akarnám meg ilyesmi...

Mi van!? Én köszönöm, nem kérnék belőle. Úgysem tudnék változtatni azon, ahogy az emberek gondolkodnak rólam vagy egymásról; az ember olyan fafejű!
(Nem sértegetni akartalak, bocsi; magamat is beleértem, ha ettől jobban érzed magad.)

Szeretettel várom a kommenteket, hogy "háttevazzehüjevagy" XD
Nézd, jogod van ezt gondolni
*megrántja a vállait*



Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)