Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Ajánlva K. Bones-nak
(mert én vittelek bele; bocsi, én is nagyon szeretlek)

"Mersz szeretni? Az életed árán is? Forks fölött mindig felhős az ég. Bella Swan, az érzékeny, zárkózott lány afféle önkéntes száműzetésre ítéli magát, amikor ide költözik apjához. Bella alapjáraton is mágnesként vonzza a bajt, ezúttal azonban nem csak a "mindennapi" csetlések-botlások fenyegetik. Hanem Ő... Ő, akinek aranyszín szeme van, titokzatos, szeszélyes, kiszámíthatatlan, félelmet keltő és biztonságot sugárzó. Ő, akit Edwardnak hívnak, mint valami ódivatú regény hősét. Ő, aki megmenti az életét. Ő, aki mégis a legnagyobb veszélyt jelenti Bella számára. Az indián rezervátumban furcsa, félelmetes mesék keringenek. És egy nap a legenda megelevenedik... Twilight - A földkerekségen mostantól az Alkonyat a szerelem napszaka!"

„Betekintés”

Az a baj, hogy nem történnek meg "csak úgy" a jó dolgok velünk. A döntéseket mi hozzuk, a sors legfeljebb kicsit terelget minket. Mi kitaláljuk, melyik úton akarunk észak felé menni; ő legfeljebb lezárja azt és kicsit kerülnünk kell…

Mindig, mindig van valami. Én meg mindig bele is esek, ha elég sötét (a rózsaszínekbe nem szoktam…) Aztán mindig ki is mászok belőle valahogy; fárasztó dolog a rajongás; mindig más után menni a magam orra helyett…

„Jelenségek” és „Vallomások”

A buszon ültem; az ablakban megláttam a tükörképem, megigazítottam nagyjából néhány kósza tincsem; aztán távolabbra néztem. Már a felüljáró tetején voltunk, mégis alig lehetett az erdőt, átszelő sínpárokat látni, akkora köd borított mindent. Nagyon lehangoló volt a táj, inkább máson kezdett el járni az agyam. Egy titokzatos fiúra gondoltam; fiatal, magas, jóképű; bátor és erős, ugyanakkor hihetetlenül úriember. Tudom, nem is létezik – én azonban azt is tudom, mégis láttam már valahol…

Nem, nem kezdtem el én is romantikus tini-horrort írni; ez teljesen lefedi a valóságot. Valóban szoktam buszozni, tél lévén köd is van, az erdő tényleg olyan, mint mondtam és a titokzatos srácra gondoltam… Stephenie Meyer Alkonyatába én is sikeresen beleestem, és elég nehéz úgy regényt olvasni, hogy az ember kizárja fejéből a főszereplőt – aki ugyan tényleg nem létezik; de tényleg láttam már: a filmben… :)

A Bridget Jones-regények a duci nőket, a Szex és New York a szingliket, A kis hableány a 6 éves kislányokat célozza meg; jól elkülöníthető, „kisebb” csoportokat. Ezek után kérdem én, legális ez egyáltalán? Mármint az Alkonyat. Ennek a célközönsége annyival írható körül, hogy „bármilyen lányok a világ minden táján”. Őket célozza meg – és találja is szíven a regény. És az eltalálásuk még csak egy dolog… de a többség teljesen ki is fordul magából. Már több kritikus is megírta, hogy a film félelmetessége sehol sincs ahhoz képest, amit a mozikban a hisztérikus fanatikussá vált lányok művelnek őrjöngve – pedig a legtöbb helyen a film thrillerként van feltüntetve. Ez egy csúnya összeesküvés az eladásért és a népszerűségért – de én is ezt tenném. Nem mintha bármi okom lenne rá, de poén lenne, ha betilthatnám :) Kíváncsi lennék az őrült reakciókra. A HP miatt is nagy volt a felhajtás, de azért olyan durva dolgok nem történtek, mint most. Elolvastam gyakorlatilag mindent a neten, az Alkonyattal kapcsolatos és bele lehet botlani, szóval szembesültem én is néhány durva fannal.



Nekem már az is túlzás, hogy most mindenki elkészítette a saját rajongói lapját – ugyan minek annyi? Bár tény, hogy sok a rajongó – és nem csak a tizenéves nőneműek rajonganak. Olvastam anyukáról, aki – miután letette 13 éves kislányát aludni, „elcsórta” mellőle A Könyvet és egy éjszaka alatt kivégezte. Hát igen, nehéz letenni - de ez még mind semmi. A http://twilightmomsforums.freeforums.org pedig egy frankó kis Alkonyatos oldal – regisztrálhatsz, ha 25 elmúltál és férjezett vagy/ van gyereked.

Néhány weboldallal később már véresen komoly volt a helyzet – szó szerint. Én, ha megharapnám a szám és elkezdene vérezni, felkiáltanék, hogy „a francba” és megtörölném. Na a lányka, aki a beszámolót írta e helyett a tükörben bámulta magát, s csak akkor törölte le a vért, mikor az már a nyakán csorgott. Hát igen, hamarabb nem ment neki, el volt foglalva; elképzelte magát sápadt arccal és sötétebb hajjal. Így történt, hogy innentől kezdve vámpírnak képzelte magát.

Nem sokkal később fordult a kocka – és a regény is. 14 évesen nekem is voltak nagy rajongásaim (pl. nagyon szurkoltam, hogy felvegyenek a Roxfortba), de akkorák sosem, hogy nekiálljak egy regényt lefordítani. Na 3 lányka ezt megtette, aztán fel is rakta saját oldalára. Én is olvastam a művet, mit ne mondjak az oldal is igényes, a fordítás is gyakorlatilag tökéletes, szóval a csajok kb. az összes szabadidejüket ebbe fektették. Ez nekem durva, de a hatás nem is maradt el, a Robert Pattinson rajongók szépen gyűlnek. Legutóbb pl. egy riportban arról számolt be, hogy egy 9 éves rajongó lányka tett neki ajánlatot… A mai fiatalok hamarabb érnek, de akkor is…!



Nekik üzenném a következő sorokat: Mikor először látod meg városod egyetlen ezüst Volvo-ját, ne essen le az állad, mert nem jutsz sokáig. Elkezded bámulni, lelépsz az útra – és mikor nem veszed észre a feléd száguldó furgont, nem fog jönni a (fiatal, jóképű) „flancos Volvo tulajdonos” és nem ment meg attól, hogy kilapítsanak. Tapasztalat, nem ígéret…


A kép címe: A "hülye, csillogó Volvo", a tulaj és egy kicsit kicsi rajongó

(Forrásaim is vannak, nem csak a hasamra ütöttem és írtam:
rpattinson.net/cikkek/news.php?newsid=47
twilight-net.extra.hu/twilight/Twilight%20-%2021.fejezet.txt
twilight-fansite.gportal.hu/gindex.php?pg=29242401
twilightmomsforums.freeforums.org)

„Egyensúlyozás”

Na már ha így belekezdtem, ejtek még pár szót a konkrétumokról. Mindig nehéz az egyensúlyt eltalálni, ha egy regény megfilmesítéséről van szó. A regényt sajnos csak a film többszöri megnézése után volt szerencsém olvasni – az első néhány fejezet alatt teljesen odavoltam a filmért – gondolok itt arra, hogy gyakorlatilag szóról szóra megegyezett a könyv a filmmel. Teljesen hihetetlennek és fantasztikusnak tartottam… de a fejezetek előrehaladtával rájöttem, hogy a film csak érinti azokat a dolgokat, melyek a könyv lényegi részei. Rendben, a film 2 órás határa nem engedte, hogy minden szereplő történetére kitérjenek (pedig mindenkinek érdekes, egyedi kis sztorija van, s ezek néhol a múltban össze is kapcsolódnak – Alice és James pl.), de a főszereplőkre sem tértek ki különösképp. Ez már egy hiányosság a könyvhöz képest.

A film túlságosan csak arra van kihegyezve, hogy Bella szájtátva csodálja Edwardot és rajong érte. Ez viszont nem fedi a könyv valóságát. A regényben azért erőteljesen ott van, hogy ők egy tizenéves szerelmespár. A filmben Bella túl „angyali”, nincs meg az a „naaagy szakadék” köztük. A könyv Bellája gyakran kitér erre; ő fogat mos, eszik, zuhanyzik és egy rossz pólóban alszik – míg Edward csupán vár rá, „mint egy szobor”.
"Zavarba jöttem, ahogy ott álltam, vissza akartam menni hozzá, de attól féltem, hogy reggeli szájszagom van.
- Általában nem vagy ilyen zavarodott reggel. - jegyezte meg. Széttárta a karjait, hogy visszatérjek hozzá. Majdnem ellenállhatatlan hívás.
- Szükségem van még egy emberi percre. - ismertem be.
- Megvárlak.
Átmentem a fürdőszobába, az érzéseim felismerhetetlenek. Nem ismertem magam kívül-belül. Az arc, amit megláttam a tükörben nagyjából idegen volt - a szemek túl világosak, nyugtalanító piros foltok arccsontjaim felett. Miután megmostam a fogaim, nekiláttam kiegyenesíteni az össze-vissza káoszt, ami a hajam volt. Hideg vizet fröcsköltem az arcomra és próbáltam normálisan lélegezni, észrevehető eredmény nélkül. Majdnem futottam vissza a szobába. Szinte csodának tűnt, hogy még mindig ott volt, a karjai még mindig rám vártak. Felém nyúlt, a szívem pedig határozatlanul vert.
- Üdv újra itt. - mondta és a karjaiba vett.
Egy ideig csöndben hintáztatott minket, majd észrevettem, hogy a ruhái mások és a haja is sima.
- Elmentél? - vádoltam, megérintve a friss inge gallérját.
- Nem hagyhattam el a házat abban a ruhában, amiben bejöttem. Mit gondolnának a szomszédok?
Duzzogtam."

És az az elcsépelt plátói szerelem a filmben! Mi az, hogy Bella egy monológja során 3. (!) pontként megemlíti, hogy szerelmes? Köze nincs a könyvhöz. Pedig szokták mondani egymásnak, hogy „szeretlek”, de ez a filmben – egy romantikus filmben – egyszer sem hangzik el! Ezt most mégis hogy gondolták…?
És a nagy nehezen elcsattanó első csók? Szintén köze nincs a könyvhöz – ami két önfejű tizenévest mutat be, akik gyakran csókolóznak, többször kitérnek rá, hogy le akarják egymást teperni, simogatják és ölelik egymást – meg volt ott egy kis beszélgetés a Bella szüzességéről, amit a film oly mértékben kihagyott, hogy csak na. Pedig olyan aranyos volt xD
"-Te már... ? - nem fejezte be, utalva valamire.
- Persze hogy nem - elpirultam - Mondtam, hogy soha nem éreztem még így soha, még ehhez hasonlót sem.
-Tudom. Csak arról van szó, hogy ismerem mások gondolatait. Tudom, hogy a szerelem és a vágy nem tartoznak mindig össze.
- Nálam igen. Most legalábbis, hogy egyáltalán léteznek. - sóhajtottam.
- Ez szép. Legalább ez az egy közös van bennünk. - elégedettnek hangzott.
- A te emberi ösztöneid... - kezdtem. Ő várt. - Nos, úgy vonzónak találsz egyáltalán?
Nevetett, majd könnyedén megborzolta a hajam, ami már majdnem száraz volt.

- Talán nem vagyok ember, de férfi vagyok - biztosított."


Átvertnek éreztem magam a filmmel kapcsolatban.
Főleg, mikor elolvastam a híres 13. fejezetet, amit az írónő megálmodott, és ami miatt megírta az egész sorozatot – csak az erdős jelenet utal nyomokban a mesebeli, álomszerű napos mezős jelenetre… Pedig az egész sorozat alapja ez volt, de kissé kimaradt. Úgy értem, szerintem közel nem volt olyan 'bájos' mint a könyvben.
"Lassan, a szemei soha el nem hagyták az enyémeket, felém hajolt. Majd hirtelen, de nagyon gyengéden, letette hűvös arcát a nyakam tövénél lévő üreghez. Teljesen mozgásképtelen voltam, még ha akartam se tudtam volna. Hallgattam az egyenletes lélegzését és figyeltem ahogy a nap és a szél bronz hajával játszik, a legemberibb részén.
Megfontolt lassúsággal, a kezei lecsúsztak a nyakamon. Kirázott a hideg és hallottam, ahogy elfojtja a lélegzetét. De a kezei nem tartottak szünetet, ahogy lágyan a vállamra értek, majd megálltak. Oldalra billentette a fejét, az orra súrolta a kulcscsontomat. Majd megnyugodott, az arca gyengéden a mellkasomhoz nyomta. Hallgatta a szívverésem.
- Ah, - sóhajtott.
Nem tudom, meddig ültünk mozdulatlanul. Talán órákig. Végre lehalkult a pulzusom, de ő nem mozdult és nem szólalt meg, ahogy tartott engem. Tudtam, hogy bármely pillanatban túl sok lehet és az életem olyan gyorsan véget érhet, hogy talán észre sem veszem. De nem tudtam félni. Nem tudtam gondolni semmi másra, csak hogy hozzám ér.
És akkor, túl hamar, elengedett. A szemei békések voltak.
- Tessék - megfogta a kezem és az arcára helyezte - Érzed, hogy milyen meleg?
És majdnem meleg volt, az általában jéghideg bőre. De alig vettem észre, hiszen az arcához értem, valami, amiről azóta álmodozom, hogy először megláttam.
- Ne mozdulj - suttogtam.
Senki nem tudott annyira mozdulatlan lenni, mint Edward. Behunyta a szemeit, és kővé vált, egy szobor a kezeim alatt.
Még lassabban mozogtam, mint ő korábban, óvatosan, nehogy hirtelen mozdulatot tegyek, megcirógattam az arcát, végigsimítottam a szemhéján, a lila árnyékon a szeme alatt. Végigvezettem a kezem a tökéletes orrán, majd, óvatosan a sima ajkain. Az ajkai szétváltak a kezem alatt és éreztem a hideg lélegzetét az ujjaimon. Közelebb akartam hajolni, hogy belélegezzem az illatát"

A baseball-jelenet viszont hamar kárpótolt az árvertség érzésével kapcsolatban. Egy pont a filmnek... ugye leírni elég nehéz egy ilyen jelenetet... Nagyon állat lett... xD







Igen, ott a gonosz vámíprok jöttek, de a Cullen-ék megmentik Bellát tőlük és persze hepiend. (Leszámítva, hogy a harcban megsebesül Bella és törött lábbal kell így mennie a bálba xD Az a tornacsuka :D Biztos Kristen (Stewart) kérte ezt a jelenet így, ő a Converse mániás xD)*






Mindezek után már csak azt nem tudom eldönteni, ki is a nagyobb erkölcsi csődtömeg: Bella vagy Edward? Talán Meyer asszonyság :D Tudom én, hogy Edward „fájdalmasan szép, mosolya csibészes, teste mint egy görög istené, fogai csillognak, ereje lélegzetelállító, modora lenyűgöző, tekintete ellenállhatatlan és egy korábbi évszázad hanglejtésével beszél”, valamint a csókjától el lehet ájulni* – de mindezek miatt Bella komolyan elnézi, hogy éjjelente belopózik és kihallgatja, mikor álmában beszél? És azt is, hogy gondolatolvasó képességét leginkább arra használja, hogy megtudja, mit gondol róla a lány?

Az írónő hiába festette le Edwardot tökéletesnek, hiába gyűjtötte össze a csodálatos és tökéletes szavak hihetetlen sok szinonimáját, az előbbi 2 dolog nekem elég ahhoz, hogy én Edwardot ezennel morális csődtömegnek nyilvánítsam.

*„Lassan felém hajolt, és hideg ajkai az enyémhez … És akkor összeestem…
- El... ájultam... tőled. - vádoltam meg szédülve.
- Na ennyit arról, hogy mindenben jó vagyok. - sóhajtotta.
- Pont ez a baj. - még mindig szédültem. - Túl jó vagy. Messze túl jó. Azt hiszem elfelejtettem lélegezni”

Bella meg a másik – a srác rámosolyog és elnézi neki még a hallgatózást is. Mondjuk amúgy sem a szívem csücske, amolyan „kifordított lány”: sosem tudjuk, mit szeret, csak azt, hogy mivel van baja. Ha udvarolnak neki, hárítja; sokáig lány barátai sem voltak, ruhát vásárolni sem szeret, a Victoria’s Secret selyempizsamáját meg amit az anyjától kapott ki sem csomagolta – éljen a szürke lyukas póló. Kétbalkezes, kétballábas, csetlik botlik állandóan és olyan, mintha olyan, mintha mindig depressziós lenne. Engem nagyon idegesít – bár a könyvben határozottan kevesebbszer háklis, mint a filmben. Hogy is szeretheti egyáltalán Edward? Ja persze, az illata, az vonzza. Mindig csak azt dicséri… - szerintem ez azért árulkodik valamiről!
"Teljes vérátömlesztésed volt. Nem tetszett - egy ideig nagyon rossz illatod volt"
TE JÓ ÉG!

Még nem sikerült elérnem, hogy Meyer asszonyság hivatalosan is beismerje, de a leghírhedtebb Alkonyat – idézetet*, ami rajongónak legalább 1x kint van az oldalán/adatlapján/blogján és talán Bella őrült és életveszélyes rajongását a csodálatos hímnemű irányába Shakespeare ihlette**.

*"− És akkor az oroszlán beleszeretett a bárányba... − suttogta
− Micsoda buta bárány! − sóhajtottam.
− Micsoda beteg, mazochista oroszlán!"

**"Végem van, s élőlény nem érdekel… Olyan ez egészen, mintha tündöklő csillaggal akarnék nászt ülni, oly magasan áll felettem; saját légköre helyett távoli, ragyogó sugarával kell beérnem. Így bűnhődik nagyra törő szerelmem. Az oroszlánnal párosodni vágyó ünő meghal vágyaiért. Drága kín volt őt látni és íves szemöldökét, sólyomszemét és fürtjeit bevésni szívem táblájába, mely túl fogékony édes arcának minden vonására" (Heléna Bertramról: Minden jó, ha vége jó)

Figyelem! Alább a cselekmény részletei következnek, akár a végkifejlet is szerepelhet!

A nagy siker meg is hozta a kedvet a folytatásokhoz. Az 1. rész az első szerelem báját, a 2. az első szakítás fájdalmát, a 3. az újra-egymásratalálás boldogságát mutatja be. Szép. Erre itt a 4., amiben Bella hip-hop terhes lesz rögtön az első alkalommal, egy azaz 1 hónap alatt meg is szüli a vámpírbébit, amit Edward nem is akart megtartani, később meg Rosalie-nak (nem vér szerinti testvér) akart adni, akinek nem lehet sajátja… Mint egy brazil szappanopera. HOGY IS JÖN EZ IDE, CSÓKOLOM?
El is nevezik a bébit, Renesme-nek, amit a két nagyi nevéből tákoltak össze... Hagyjuk.

Tehát ajánlom mindenkinek az Alkonyatot, még a New Moon-t (Újhold, megjelenés magyarul 2009. április végén) és az Eclipse-t (Fogyatkozást) is – a Hajnalhasadást (Breaking Dawn) csak saját felelősségre.

...

Szóval az eredeti koncepció nem igazán jött össze – miszerint akartam valamit írni, amelyben megmutatom, hogy rajongó létemre azért tudok pofonokat adni ennek az egész Alkonyatos-jelenségnek, annak ellenére, hogy én is benne vagyok. Mint már említettem, senki nem fog megmenteni, segíts magadon. Az átlag nem azért panaszkodik, mert nincs saját fürdője vagy nem elég jó a kocsija, hanem mert nincs saját szobája és nincs kocsija… Bezzeg Forks (aminek most a turizmusa „valamiért” megugrott)! Na ez az, amiért minden fejezet végén le akartam tenni a könyvet (de mégsem tudtam – mint a drogos: mééég akarom!) Minden túl tökéletes, gyönyörű és hihetetlen – és mikor felnézel a könyvből egy hihetetlenül tökéletlen világ az, ami a tiéd. De lehet, hogy ez a túl meseszerűség nem is olyan rossz? Kicsit kiszakadni a valóságból a zajos testvérek, zsúfolt buszok és saját világunkból… csak mikor vége a könyvnek, muszáj azzal szembesülnöd, hogy a te világod mégsem ilyen szép. És akkor vagy harapdálni kezded a szád a tükör előtt vagy igyekszel megbékélni magaddal. Az utóbbi nehezebb, de megtérülőbb.

A 2. és 3. részről szóló bejegyzés megtekintéséhez katt <ide>, a 4. részről szólóért <ide>, 5. rész <itt>
Csak a kronológia végett...


*Honnan szerezhetek ilyet? 1.
Honnan szerezhetek ilyet? 2.


Share/Bookmark

46 hozzászólás (írj véleményt!):

bloggerina Bella Swan írta...

Ah, egy újabb gyöngyszem:
http://t-shirts.cafepress.com/item/maternity-tshirt/306039832
Twilightos Kismamaruhák; babavárás Alkonyat-stílusban...

Névtelen írta...

Szia,

el tudnád küldeni nekem az Eclipse, a Breaking Down és a Midnight Sun fejezeteit magyarul? (Az emailcímem:doracsordas@hotmail.com)Nagyon hálás lennék :) Előre is köszönöm :)Én is nagy Stephenie Meyer rajongó vagyok :)

Dóri

Névtelen írta...

szia
el tudnád küldeni nekem is a Breaking dawn és a Midnight sun lefordított változatát az fmx@freemail.hu emailcímre?
Előre is köszönöm,

üdv : Dee

Névtelen írta...

Szia én is (és sok más rajongó barátnőm/anyukám) nagyon örülnék a fordításoknak, ha lennél olyan kedves elküldeni :)(New Moon, Eclipse, BD és Midnight sun) Előre is nagyon köszönöm!
yvcsee@yahoo.com

Névtelen írta...

Szia, csatlakoznék az előttem szólókhoz én is nagyon örülnék ha el tudnád nekem küldeni a fordításokat :) yvcsee@yahoo.com
Köszönöm szépen: Yvi

Névtelen írta...

Szia!
El tudnád küldeni nekem a Midnight Sun fejezeteit a spotlights@citromail.hu e-mail címre? Nagyon-nagyon megköszönném. :)
Spotlight

Névtelen írta...

Szia ! Nekem is le tudnád küldeni a fordításokat?
E-mail címem:melinda.panczel@freemail.hu
Nagyon köszönöm!:)

Névtelen írta...

Szia!Nagyon sok igazságot leírtál igaz mikor elsönek olvastam kicsit megrökönyödtem de utána elgondolgoztam és rájöttem hogy igazad van nem teljesen tökéletes ez az egész Alkonyatos történet de nagyon belelehet szeretni és beleképzelni magad abba a világba! sajnos nekem csak az Eclipsig van meg és nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra ugyhogy nem tudnád nekem elküldeni a Breaking downt meg a Midnigh Sunt erre a címre:timike1991@vipmail.hu!Elöre is köszi!

Névtelen írta...

Szia eltudnád nekem küldeni a Breaking downt meg a Midnight sunt mert nekem csak az Eclipsig van meg és nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra!Erre a címre timike1991@vipmail.hu Elöre is köszi!

Névtelen írta...

Szia! Nagyon megköszönném, ha a phoebe_89@citromail.hu címre elküldenéd a Breaking Dawn-t és a Midnight Sun-t...
Nagyon köszönöm! :)
twilihgt 4ever:)

Névtelen írta...

sziaa! én is szeretném az Eclipse, Breaking dawn és a Midnight sun magyar fordítását. örülnék ha el tudnád küldeni :)
e-mail: szolarya@gmail.com
köszii

Névtelen írta...

Szia!Ne haragudj hogy megint zavarlak csak véletlen kitöröltem a breaking downt mert a gépem hülyül és nem tudnád még egyszer elküldeni? timike1991@vipmail.hu

Névtelen írta...

Szia! Elküldenéd a New Moon,Eclipse, Breaking Down és a Midnight Sun magyar fordítását? előre is kösz. barbara0018@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia!
A Breaking Down és a Mindnight Sun magyar forditása kellene.Nagyon hálás lennék.Előre is köszi.
Cím:tadam9@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia! Elküldenéd a New Moon, Eclipse, Breaking Down és a Midnight Sun magyar fordítását? Előre is kösz. varga.eva88@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia!
Én éppen most olvasom a New Moont angolul, de a végee felé nem mindent értek, lévén hogy nem vagyok perfekt angolból, ezért égy szíves küld el. Előre is hálás köszönet:)
magyari.bettina@citromail.hu

Névtelen írta...

hello.
el tudnád küldeni a Breaking Dawn című könyvet mailbe?
címem: napkereszt@gmail.com
Barátnőm (is) hálás lesz érte.

Előre is köszönöm!

Névtelen írta...

szijja láccy küld el a breaking dawn-t nekem is lefordítva!!!
szmolenyiberni@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia eltod nekem küldeni a breaking dawn-t szmolenyiberni@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia!

Végig olvastam az oldalad és nagyon jó.
Megkérnélek rá, hogy küld el nekem is az Alkonyat kivételével a többi könyv már meglévő magyar változatát?
e-mail címem: b.klara88@freemail.hu

Köszönöm!!

Névtelen írta...

Szia

Nagy jó ez az oldal, nagyon tetszik!!
Csatlakoznék én is az elöttem szólokhoz, ha nagyon szépen megkérnélek, el tudnád nekem is küldeni a Breaking dawn és a mindnight sun lefordított változatait, nem tudom h. érdekelnek e más vámpíros könyvek, mert tudnék cserébe küldeni, kérlek irj!
prym@citromail.hu

Előre is köszi
További sok sikert az oldalhoz, én mindenesetre lelkes olvasód leszek. :)

Bloggerina írta...

Megy, megy, minden megy :)
És köszönöm az előttem szólónak, puszillak :)

Névtelen írta...

Szia!

Szeretnélek megkérni hogy nekem is küld el a New Moon, és az összes többi könyv fordítását.
Előre is köszi!
E-mail címem: gkriszti07@gmail.com

Névtelen írta...

szijjjah!:) jó lett az oldalad! grat!:) nekem is el tudnád küldeni a breaking dawn magyar fordítását? e-mail címem: x_lily-en_x@hotmail.com
előre is kösszi:)

Bloggerina írta...

De drágák vagytok :)
Hogyne menne :)

Névtelen írta...

Szia.
Ez tényleg megvan az interneten? :O
Jujj nagyon örülnék ha elküldenéd nekem a fordításokat az eufrozinaa@hotmail.com e-mail címre. Nagyon megköszönném!! Zina

Névtelen írta...

Szia.Ne haragudj már biztosan unod h mindenki ezt irja neked,de el tudnád nekem is küldeni az aAlkonyat kivételével az összes könyvet erre az e-mailcimre:
timamartin18@citromail.hu
Nagyon szépen köszönöm előre is:)

Bloggerina írta...

Jaj drágáim, ha unnám, levenném a hirdetést :)
Tudom milyen szuper érzés volt megkapni a könyveket, örülök, ha titeket is hozzásegítelek eme remekműhöz XD

Névtelen írta...

Szia!
Tetszett, amit írtál és remélem még nem későn csatlakozok a kommentelőkhöz és szeretnélek megkérni, hogy nekem is küld el a könyveket. Előre is köszi! Zita
zituu@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia! El tudnád lécci küldeni nekemis a midnight sun magyar fejezeteit erre az emailre: tama11@citromail.hu ? és bocsi h én vok már kb a 600. aki kéri:)

Névtelen írta...

Szia! Nagy bajban vagyok: az Eclipse és a Breaking Dawn TELJESEN eltűnt a gépemről... Megtennéd, hogy elküldöd nekem a spotlights@citromail.hu címre? Ismét nagyon-nagyon szépen köszi!! :) S.

Névtelen írta...

szia! nagyon jó a blogod, sokszor olvasgatom :) az lenne a kérésem h a theodora89@freemail.hu -ra el tudnád küldeni a Midnight sunt, az Eclipse-t és a Breaking Down-t? /nagyon szépen néz/
Dóri.

Névtelen írta...

Szia!!! Kérlek küldd el nekem is az Eclipse, a Breaking Down és a Midnight Sun fejezeteit magyarul a szandyka1421@freemail.hu e-mail címre!!!! Nagyon beleszerettem a történetbe!!

Névtelen írta...

Szia!!! Látom sokan zaklatnak a fordításokért... és aszem én vagyok a következő...Ha nagyon szépen megkérlek akkor el tudnád küldeni az Eclipse, a Breaking Down és a Midnight Sun magyar fejezeteit? (csekiangela@citroamil.hu)
Amúgy az oldalad fantasztikus és a véleményed (leginkább a szöveg amivel megfogalmazod) a könyvekről egyszerűen padlóra küldött a nevetéstől!!! Nagyon jó és csak így tovább...
És előrre is köszönöm ha elküldöd!!!

Bloggerina írta...

Azt hiszem elmentek a könyvek mindenkinek :)
Köszi a sok dicsérő kritikát :)

Névtelen írta...

Szia eltudod küldeni nekem az Eclipe-t a Breaking Down-t és a Midnight Sun magyar fejezeteit erre az emailra: petra_puskas@freemail.hu
Előre is nagyon köszönöm 100x
Am meg az oldal iszonyatosan jó..:D:P

Névtelen írta...

Hello. Én az Eclipse-t, és a Breaking Down-t szeretném magyar fordításban, ha lehet minnél hamarabb, mert egy barátnőmnek lesz a szülinapjára. Előre is kösz.
Ja és erre a e-mailcímre kellene: szamus@citromail.hu

Névtelen írta...

Szijja eltudod nekem küldeni a New moon magyar forditását??:)snoopy.14@index.hu
előre is köszii:)

Névtelen írta...

Szia,

A breaking Doqn magyar fordítását keresem, tudsz nekem segíteni?
megyeri_rozi@hotmail.com

Bloggerina Creepie írta...

...naaa, én ne tudnék? szégyen is lenne :D
már el is küldtem :)

Samu írta...

Hmm... a kimaradt fejezetek érdekelnének :D Majd ha valamikor lesz rá időd, örülnék ha átküldenéd. Nem kell rögtön, bőven ráér. Most a MidnightSunt olvasgatom kis kényelmes tempómban :D

agota98 írta...

twilight kimaradt fejezeteit eltudod küldeni magyarul ?
balogh.agota98@gmail.com

Valerin Lanz írta...

Na, akkor most jó helyen járok, ugye?? Ez az alkonyat.....oké. Szóval a tesómmal ültem be a vetítésre, és majdnem kirohantam, mikor megláttam, hogy feliratos. Nos, azt hittem, fújhatjuk az egészet, de percek múlva (kb. amikor a Cullen gyerekek beléptek az ebédlőbe) el is felejtettem, hogy feliratos. A végén egymás kezét szorítottuk a tesmómmal, kint pedig végig erről beszéltünk. Azt hiszem, azon töprengtünk, hogy Carlisle hogy lett vámpír, vagy mi....:) A baseball-jelenet a kedvencem, és, mivel fanfictiönöket is írok, tudnod kell, hogy kik a kedvenceim:):)

Bloggerina Creepie írta...

igen, abszolút jó helyen :)
hát én sajnálom hogy moziban nem láttam (Cullenék akkorában - micsoda élmény lehetett! O.o :D) de akkor még azt se tudtam hogy van ilyen film... nem tudom hogy haladtak el mellettem a mozis hírek akkoriban xD
és igen, sejtem ki a legnagyobb kedvenced... :D

Névtelen írta...

Hali eltudnád nekem küldeni a twilight kimaradt fejezeteit. Előre is köszi!
email: vivy93@vipmail.hu

Névtelen írta...

Szia! Eltudnád küldeni nekem is a kimaradt twilight fejezeteket és a midnightsun-t? bluespider@freemail.hu Előre is köszi!

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)