Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Élem békés kis nyugodt életem.

Ugye fent vagyok egy közösségi portálon én is mint bárki más, sok képpel; megnézheti bárki emberfia.

Egy stúdió meg is tette, így én is kaptam olyan "gyeremajdmimodelltcsinálunkbelőled" levelet. Én meg hát ugye azt mondtam oké - enyhítő körülményként mondanám a pillanatnyi elmezavart. Sosem voltak ilyen ambícióim (és nem is lesznek), de mondom legyen most az egyszer, elmentem.

Ülök ugye nagy nyugodtan, egyszer csak egy kisfiú fordul hozzám hátra. Vagy 3 éves forma. Vigyorog, aranyos.
Kiakadtam.
Szegény életvidám kisgyerek, ez lesz az élete? 3 évesen nem választhatta magának, hogy modell akar lenni, az anyja volt az. Valami szőke ciklon. Ül mellette és csitítgatja... de ugyan miért? Egy kis ovis, miért ne rohangálhatna kedvére és játszhatna szabadon?
És sajnos nem ő volt az egyetlen, aki ebben a cipőben járt; csak most ezt emeltem ki; kis "hangulatpróza".
Sajnáltam.

Amúgy nem jutottam tovább (csak 165 cm vagyok és nem volt elég fényes a hajam Szorcsik Viki szerint... pff), de totál nem is ezt akartam kihozni a dologból. (végül is mellékes egy válogatással kapcsolatban, hogy tovább jutok-e :D) 'Szal én ettől megkímélem magam. Én soha többé be nem teszem a lábam ilyen helyre. Nem nekem való, hogy produkáljam ott magam, ugyan minek.
És biztos, hogy a gyerekem se fogom vinni.


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)