Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Az emberek többsége tévedésben él. A szakirodalom azt mondja, a sztereotipizálás olyan minősítés, mely a kategorizálást is magába foglalja. Semmi negatívumot nem említ, nem rosszindulatú előítéleteket jelent.
A világ, de pontosítva leginkább a média területe nem működhet sztereotipizálás nélkül. Nem azért, mert így lett kitalálva valaki(k) által, nem direkt lett ilyen - szükségszerűség. A reklámokkal, műsorokkal együtt jár.
Gondoljunk csak bele, nem készülhetnek személyre szólóan mind egyesével... Bizonyos vonásaink alapján mindőnket csoportba lehet sorolni - ha tetszik, ha nem. A média csupán kihasználja ezt - de nem ő hozta létre, ezért pont nem okolható.
És mi a gond a reklámokkal? Azon túl, hogy esetenként idegesítő időpontban vannak, tájékoztatnak minket. Persze, meg lehetne lenni nélkülük, de ugyan már, miért ne lehetnének?
Azt mondják, egy hétköznapi termék árát mindössze 3%-kal lehetne csökkenteni, ha a gyártó nem költene reklámokra. Tényleg annyira szörnyű, ha tájékoztatnak minket ennyiért? Tényleg olyan szörnyű, ha egy félperces fogkrémreklámmal segítenek egy gyereknek megőrizni fogait? Jó, ez csak egy elvetemült példa volt, de sosem lehet tudni...


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)