Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Általános elmélet a szerencsétlenségről:
Minden rosszba bele tudunk magyarázni némi (önmagunkat megnyugtató) pozitívumot. Ez tény. Az optimisták ezeket el is hiszik; a realisták elemzik a véleményeket, mielőtt elhiszik őket; a pesszimisták pedig elutasítják a balszerencsét magyarázó gondolatokat. Ez csak alkati kérdés, mint ahogy az is, hogy ki mit ítél meg szerencsétlenségnek.
Személyes vélemény balszerencséről:
Az előző bekezdés alapján azt mondanám magamról, hogy egy derűlátó realista vagyok… feltéve, ha másokat kell megnyugtatni egy adott szerencsétlenség után. Ha rólam van szó, az már más kérdés. Olyankor végzetesnek ítélek meg minden apró-nekem nem kedvező-tényezőt.
Azt hittem, a két bekezdés végére tisztán fogom látni a helyzetem, hisz elméletileg minden rosszban van valami jó… de még mindig nem értem: mire volt/lesz jó, hogy egy szombat délután két órája alatt gyakorlatilag romba dőltek a háztartásunk alappillérei.
Nem volt ránk tekintettel a mosógép sem (ami alig egy éves, de leégett a motorja), az autónk se (ami tegnap még jó volt, és azzal kellene elmenni új mosógépet keresni) és az apu számítógépe sem (amit addig nem tudunk szerelőhöz vinni, míg nem jó a kocsi…). A kölcsönkért centrifuga nem működött, és hogy még jobban le legyen lombozódva édesanyám, az aranylánca is elszakadt. Hát, ha nem ez az ördögi kör, akkor mi? Hozzáteszem, anyu szerint a bojler baljóslatúan kattogott pár perce. Ha az is elromlik, komolyan gondolkodóba esek.
Az első két bekezdés alapján:
a, megdőlt az elméletem, mert ezekben semmi jót nem találtam
b, túldramatizálom a helyzetet.
Bár az első variáció a szimpatikusabb, talán még átgondolom.


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)